مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران:

نباید هیچ ساختمان ناایمنی در شهر پایان کار بگیرد

داوری گفت: اراده سازمان آتش نشانی این است که اجازه ندهد هیچ ساختمان ناایمنی در شهر پایان کار بگیرد.

نباید هیچ ساختمان ناایمنی در شهر پایان کار بگیرد

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در آئین گرامی داشت روز آتش نشان اظهار کرد: امروز آتش نشانی سرمایه بزرگی در اختیار دارد و این سرمایه اعتماد مردم است. بی تردید این اعتماد بزرگترین سرمایه‌ای است که یک سازمان می‌تواند به دست آورد و باید خود را برای ارتقای آن به روز کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان کرد: در یک سال گذشته بیش از 71 هزار مأموریت توسط نیروهای آتش نشانی انجام شده که 25 درصد یعنی معادل 27 هزار مورد مربوط به آتش سوزی‌ها و 6500 مورد نیز مربوط به آتش‌سوزی ساختمان‌ها بوده است، به این ترتیب همه برای ارتقای توان عملیاتی سازمان تلاش کردند.

وی ادامه داد: امروز تجهیزات خوبی برای سازمان آتش نشانی تهیه شده که یا در حال ورود به سازمان هستند و یا امروز در سازمان به کار گرفته شدند و با وجود شرایط سخت تحریم‌ها، تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

داوری تأکید کرد: موضوع ایمنی شهر و ایجاد شهر تاب آور که موجب افزایش احساس ایمنی و آرامش در شهروندان آن می‌شود، به ویژه در حوزه آتش سوزی‌های بزرگ امروز خوشبختانه تغییر کرده، اما باید به این مورد توجه جدی داشته باشیم و شورای شهر تهران مصوبات خوبی در حوزه ایمنی داشته است.

وی ادامه داد: خلأهایی وجود دارد که نیاز است سایر سازمان‌ها نیز ورود جدی داشته باشند، اما مهمتر از همه این‌ها مشارکت و همکاری شهروندان است که اگر نباشد نمی‌توانیم راه را با سرعت مناسب طی کنیم. قوانین نیز باید به کمک ما بیایند تا در راستای ارتقای توان عملیاتی با عزمی جدی حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: امروز نگاه سازمان تنها به توسعه ایستگاه‌ها و تجهیزات نیست. امروز تمام ساختمان‌های تازه احداث شده شهر شامل مقررات ایمنی می‌شوند و سرعت بازدید از این ساختمان‌ها افزایش پیدا کرده است، البته در این مسیر مشکلاتی نیز وجود دارد، اما اراده سازمان این است که اجازه ندهد هیچ ساختمان ناایمنی در شهر پایان کار بگیرد.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان