دانلود سریال قورباغه + دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی جدید

دانلود سریال قورباغه + دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی جدید

وبسایت سینما تی وی بروزترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی می‌باشد. در این خبر به بررسی فیلم ها و سریال های جدید و روز ایرانی خواهیم پرداخت که شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت سینما تی وی اقدام به دانلود کنید.

 

وبسایت سینما تی وی مرجع دانلود فیلم ایرانی و سریال ایرانی جدید با لینک مستقیم و کیفیت عالی می‌باشد. که با داشتن طراحی و گرافیک زیبا توانسته است جزو بهترین سایت‌ها در این زمینه باشد. دسته بندی بر اساس ژانر، سال انتشار فیلم و همچنین داشتن بخش های مختلفی مثل دانلود سریال ایرانی ، دانلود رایگان فیلم ایرانی، دانلود انیمیشن و دانلود مستند این امکان را برای شما ایجاد کرده است تا در کمترین زمان ممکن به فیلم یا سریال مد نظر خود دسترسی پیدا کنید. در ادامه همراه ما باشید تا ازجدیدترین آثار هربخش مختف مطلع شوید و در صورت نیاز اقدام به دانلود آن‌ها کنید.

 

زن ها فرشته اند 2 : جدیدترین اثر بخش دانلود فیلم کمدی ایرانی

فیلم زن ها فرشته اند 2 به کارگردانی آرش معیریان جدیدترین اثر ایرانی در ژانر کمدی می‌باشد و بازیگرانی همچون علی صادقی، سحرقریشی، نیوشا ضیغمی و محمدرضا شریفی نیا در آن ایفای نقش داشته اند. زن ها فرشته اند 2 در حال اکران اینترنتی می‌باشد و پس از گذشته 7 هفته از اکران، فروش 713 میلیون تومانی را به ثبت رسانده است. برای اطلاع از تاریخ پخش این فیلم در شبکه نمایش خانگی و یا دانلود آن به سایت سینما تی وی مراجعه کنید.

دانلود سریال قورباغه + دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی جدید

 

لیتان : جدیدترین اثر بخش دانلود فیلم اجتماعی ایرانی

لتیان به کارگردانی علی تیموری جدیدترین اثر ایرانی در ژانر اجتماعی می‌باشد و بازیگرانی همچون پریناز ایزدیار، سارا بهرامی، ستاره پسیانی و امیر جدیدی در این فیلم حضور دارند. لتیان پس از به پایان رساندن اکران اینترنتی خود، فروش بیش از یک میلیاردی را به ثبت رسانده بود. برای دانلود فیلم لتیان به سایت سینما تی وی مراجعه کنید.

دانلود سریال قورباغه + دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی جدید

 

شنای پروانه : جدیدترین اثر بخش دانلود فیلم عاشقانه ایرانی

شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت می‌باشد و بازیگرانی همچون طناز طباطبایی، جواد عزتی، امیر آقایی، علی شادمان و پانته‌آ بهرام هنرنمایی کرده اند. شنای پروانه توانست در اولین حضور خود در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر جوایز متعددی را درو کند. شنای پروانه در حال اکران اینترنتی بوده و پس از گذشته 12 هفته از اکران خود، فروش 2 میلیارد و 345 میلیون تومانی را به ثبت رسانده است. برای مطلع شدن از تاریخ پخش شنای پروانه در شبکه نمایش خانگی و همچنین دانلود آن به سایت سینما تی وی مراجعه کنید.

دانلود سریال قورباغه + دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی جدید

 

سریال قورباغه : جدیدترین اثر بخش دانلود سریال ایرانی

سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی بالاخره و پس از مدت ها مجوزهای لازم را کسب نموده و آماده پخش سراسری در شبکه نمایش خانگی می‌باشد. سریال قورباغه که با هنرنمایی نوید محمدزاده، هومن سیدی، فرشته حسینی، صحر دولتشاهی، صابر ابر و نوید پورفرج تصویری برداری شده است جنجال های زیادی نیز به پا کرده است تا حدی که شایعاتی مبنی بر پخش سریال قورباغه شبکه نتفلیکس شنیده می‌شود. از حواشی که بگذریم، گفته می‌شود موضوع سریال قورباغه بسیار جذاب وخاص بوده به طوریکه تا به الان سریال و یا فیلمی با چنین موضوعی در ایران تولید نشده است. قطعا پس از منتشر شدن سریال قورباغه خبرهای زیادی از این اثر خواهید شند. پیشنهاد میکنم دانلود سریال قورباغه با کیفیت عالی را از طریق سایت سینما تی وی از دست ندهید.

دانلود سریال قورباغه + دانلود فیلم ایرانی و دانلود سریال ایرانی جدید

 

علاوه بر فیلم ها و سریال های ذکر شده شما با مراجعه به سایت سینما تی وی دسترسی به آرشیو کامل از آثار ایرانی را خواهید داشت و به تنهایی و با سرچ کردن نام فیلم یا سریال خود می‌توانید اقدام به دانلود از لینک های مستقیم و پر سرعت کنید.

منبع: https://cinamatv.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان