احتمال نامزدی سید حسن خمینی در انتخابات ۱۴۰۰

باشگاه خبرنگاران: محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، با اشاره به تحرکات اخیر محمود احمدی نژاد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: معتقدم که اگر احمدی نژاد در انتخابات آینده تایید صلاحیت نشود، از نامزدهای دیگر هم برای حضور در این عرصه حمایت نخواهد کرد.

او ادامه داد: سبک رفتار و گفتار احمدی نژاد به خوبی این موضوع را نشان داده و در انتخابات‌های قبل هم این تجربه وجود داشته که او از هیچ فردی در دوره‌های مختلف حمایت نکرده است ، موضوع دو نفر معاونین قبلی او هم کاملا متفاوت بود، زیرا خودشان مایل به نامزدی بودند؛ احمدی نژاد اصلا نامزد نخواهد شد، زیرا خودش هم می‌داند که رد صلاحیت می‌شود، پس احتمالا اصلا وارد این عرصه نخواهد شد.

فومنی با اشاره به احتمال نامزدی محمدرضا خاتمی از سمت جریان اصلاحات هم افزود: با توجه به اینکه آقای محمدرضا خاتمی برادر سید محمد خاتمی پرونده‌های مختلفی در دادگاه‌های امنیتی، سیاسی و مسائل مختلف داشته ، به هیچ وجه نامزد نخواهد شد و به نظرم این صرفا یک شایعه است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات، درباره دعوت حزب اتحاد ملت از محمدرضا خاتمی هم گفت: چون محمدرضا خاتمی از حزب اتحاد ملت است احتمالا به همین دلیل او را دعوت خواهند کرد، اما اگر هم او به میدان بیاید قطعا تایید صلاحیت نخواهد شد و این‌ از الان هم مشخص است؛ اصلاح طلبان هم احتمالا با یک گزینه تازه‌ای وارد انتخابات خواهند شد و تا نزدیک انتخابات هم نام او را رونمایی نخواهند کرد.

فعال سیاسی درباره احتمال نامزدی سید حسن خمینی هم بیان کرد: احتمال این امر بسیار بالاست و او احتمالا نامزد ریاست جمهوری خواهد شد؛ همچنین با توجه به درخواست‌هایی که اطرافیان او هم داشته اند او احتمالا برای انتخابات ریاست جمهوری در حال آماده شدن است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان