دو بخشنامه از سوی رییس سازمان بهزیستی ابلاغ شد

رییس سازمان بهزیستی کشور طی بخشنامه‌ای دستورالعمل جامع جلب، مصرف و هزینه کرد مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور، ابلاغ کرد.

دو بخشنامه از سوی رییس سازمان بهزیستی ابلاغ شد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، «دستورالعمل جامع جلب، مصرف و هزینه کرد مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور» طی بخشنامه‌ای از سوی رییس سازمان بهزیستی کشور به مدیران کل بهزیستی استان ها، ابلاغ شد.

متن بخشنامه به این شرح است:

مدیران کل بهزیستی استان‌ها

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام، همانگونه که عنایت دارید با استناد به لایحه قانونی تشکیل سازمان و در راستای اجرایی نمودن تبصره 2-4 مبنی بر جلب کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی، نحوه سیاستگذاری و نظارت بر هزینه کرد آن بر عهده شورای مشارکت‌های مردمی است. در همین راستا با بهره گیری از نظرات پیشنهادی و کارشناسی حوزه‌های ستادی و استانی، «دستورالعمل جامع جلب، مصرف و هزینه کرد مشارکت‌های مردمی» مورد بازنگری قرار گرفت و در جلسه شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی در تاریخ 99/4/10 با حضور مقام عالی وزارت به تصویب رسید که به پیوست جهت بهره برداری و اقدام ارسال می‌گردد.

بدیهی است دستورالعمل‌های قبلی کان لم یکن تلقی شده و ملاک عمل، دستورالعمل پیوست است. ضمنا مسئولیت نظارت بر حسن اجرای مفاد این دستورالعمل بر عهده مدیرکل محترم بهزیستی استان است.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان