طرح مجلس برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر از کرونا

خبرگزاری تسنیم: ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این کمیسیون طرحی درباره کمک به خانوار‌های تحت حمایت نهاد‌های به مانند بهزیستی و کمیته امداد در دوران کرونا تدوین شده است، گفت: این طرح در راستای همان طرح معیشتی مجلس است که چند وقت پیش رئیس مجلس از آن رونمایی کرد.

وی با بیان اینکه در شرایط کرونا و گرانی کالا‌های اساسی برخی از اقشار جامعه به ویژه خانواده‌های که تحت حمایت نهاد‌های به مانند کمیته امداد و بهزیستی هستند باید مورد توجه ویژه قرار گیرند، ادامه داد: این طرح در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی است و در هفته آینده احتمالا در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

نماینده گرمی در مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا در شرایط فعلی اقتصادی که از لحاظ معیشتی برای مردم هر روز سخت‌تر می‌شود با اقدامات لازم و تدوین طرحی به مانند کمک به اقشار آسیب‌پذیر کمک‌های لازم به این قشر انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه باید دولت اقدامات لازم و فوری برای بهبود شرایط اقتصادی کشور را فراهم کند، اظهار داشت: قیمت اجناس به ویژه کالا‌های اساسی به قدری افزایش یافته که افراد کم درآمد را با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو کرده است، که در همین راستا باید مجلس و دولت با همفکری یکدیگر برای بهبود این وضعیت تلاش کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان