مدل مانتو ریون با طرح های جدید و شیک

ریون الیافی مصنوعی می باشد که از بازسازی سلولزی ساخته شده است ویژگی بارز این پارچه قابلیت کشسانی آن می باشد در این مطلب نکاتی در مورد دوخت،اتو کشی و شستشو این مدل مانتو به همراه تصاویر مدل مانتو ریون در طرحهای شیک و جدید را برای شما جمع آوری نموده ام .

مدل مانتو ریون با طرح های جدید و شیک

در فصل بهار و تابستان پوشیدن مانتوهای ریون رایج می باشد پارچه ریون بسیار نازک و لخت می باشد و حالت کشی دارد انواع مدل مانتوها چه رسمی و مجلسی و کوتاه و بلند با این نوع پارچه بسیار جذاب و زیبا می باشند در این مطلب نکاتی در مورد دوخت و اتو کردن پارچه ریون را برای شما عزیزان جمع آوری نموده ایم در ادامه تصاویر مدل مانتوی ریون در جدیدترین و شیک ترین طرحها را نیز برای شما آورده ام تا پایان مطلب همراه من باشید .

تصاویر و نکات مدل مانتو ریون

ریون یکی از الیاف مصنوعی و ساخته دست بشر که از بازسازی سلولز ساخته شده می باشد این نوع پارچه دارای حالت کشی می باشد انواع مدل مانتوی ریون با استفاده از این پارچه تهیه می گردند از جمله مانتوی مجلسی ،رسمی ،بلند یا کوتاه که همه آن ها از جذابیت فوق العاده ای برخوردارند در ادامه نکاتی در مورد دوخت این نوع پارچه و مدل ماتنوی ریون در طرحها و رنگ های مختلف را با هم مشاهده می نماییم .

مدل مانتو ریون مشکی

نکات مهم در دوخت مانتوی ریون

پارچه ریون، کشش خیلی زیادی دارد و بدلیل همین ویژگی کشسانی برای بهتر ایستادن در تنتان باید از پهنای الگو کمی کم کنید و برای راحتی در دوخت می توانید روزنامه زیر پارچه بگذارید هنگام دوخت مانتوی ریون بهتر است پارچه ریون را کمی بکشید .

مدل مانتو ریون طوسی

نکات شستشو و اتو کشیدن مانتوهای ریون

این نوع پارچه را هرگز با آب داغ نشویید برای اتو کشیدن آن نباید اتو را مستقیما روی پارچه قرار دهید یک ورقه آلومینیومی روی میز اتو قرار داده مانتوی را روی ان پهن کنید از فاصله اندک اتو را نزدیک چین و چروک ها برده تا چین و چروک ها باز شود .

مدل مانتو ریون ساده

عکس های مدل مانتو ریون در جدیدترین و شیک ترین طرحها

 نکاتی در مورد دوخت شستشو و اتو کشیدن این مدل مانتوها را برای شما در بالا ذکر کردیم در این بخش تصاویر شیک ترین و جدیدترین طرحهای مدل مانتوی ریون را با هم مشاهده می نماییم امیدوارم با استفاده از این طرحها بتوانید مدل مانتوی مناسب برای خود را انتخاب نمایید .
مدل مانتوهای ریون دارای قیمت مناسب و جذابیت های زیادی هستند.
manteau rion (12)
مدل مانتو ریون دخترانه

مدلهای جدید و متنوع تری از مانتو های ریون

همانطور که گفتیم مانتو های ریون دارای پارچه نرم و کشی هستند؛ این مدل مانتو ها در طرح جلو باز به همراه مانتوهایی با جنس حریر و نخی می توان برای فصل های گرم سال استفاده کرد و پوشید. در ادامه می توانید جدید ترین مدلهای مانتو ریون را ببینید و لذت ببرید.

امروزه مدلهای جدید و متنوعی از مانتو های ریون در طراحی های شیک و زیبا برای تمام سلیقه ها و در سایز های مختلف به بازار عرضه می شوند. مانتوی ریون به دلیل جنس پارچه کشی آن برای افراد در سایز های مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد و انواع مجلسی آن با ظریف کاری های انجام شده با استفاده از حریر، گیپور و تزئینات دیگر استایل فوق العاده زیبا و جذابی به وجود خواهد آورد. در اینجا نمونه هایی از شیک ترین مدلهای مانتوی ریون را می توانید ببینید و بهترین آن را مناسب سلیقه تان انتخاب کرده و سفارش دهید.

مدلهای مانتوی ریون جدیدمدل مانتو ترکیبی با طرح زیبا و شیک

طرح متفاوت مانتو ریونمدل مانتوی ریون با طرح جدید

طرح دو تیکه مانتو ریونمدل مانتوی ترکیبی حریر و ریون

طرح های جذاب مانتو ریونمدل تونیک ریون مجلسی

طرح ترکیبی مانتو ریونمدل لباس مجلسی بلند با طرح متفاوت و خاص

طرحی شیک از مانتو ریونجدیدترین مدل تونیک ریون با طرح جالب

طرحی جدید از مانتو ریونمانتوی ریون با طرحی متفاوت

طرحی زیبا از مانتو ریونمدل مانتو با طرحی تابستانی و بلند

مدل مانتو ریون با طرح زیبامدل تونیک ریون باحجاب

مدلهایی از مانتو ریونمدلهای زیبا و بلند مانتوی ریون

مدلی شیک از مانتو ریونطرحی جدید و متفاوت از مانتوی ریون

مدلی از مانتو ریون بارداریمدل مانتوی ریون برای سلیقه های خاص

مدلی از مانتو ریونمدل تونیک برای افراد لاغر با طرح زیبا و جدید

مدل مانتو ریون مشکی

جدیدترین طرح های مانتو ریون زنانه و دخترانه

مانتوی ریون از انواع مانتوها با جنس خاص و متفاوت است و اغلب خانم ها از این طرح مانتو برای شرکت در مهمانی ها و مجالس استفاده می کنند. در برخی از طرح های مانتوی ریون از ترکیب دو جنس پارچه مختلف نظیر گیپور و ریون ، حریر و ریون و … استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مانتوهای ریون در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که انتخاب رنگ مانتو بهتر است با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری اندام شما انجام شود. توجه داشته باشید اگر رنگ مانتو را با توجه زیادی انتخاب نمایید در مکان های مختلف شیک پوش و متفاوت تر به نظر خواهید رسید.

مانتوی سفید ریون مانتو زیبا ریون مانتو ریون خاص مانتوی ریون کوتاه مانتو مشکی ریون مانتوی مجلسی ریون مانتوی طرح دار ریون مانتو ریون مانتوی ریون مشکی بلند مانتو زیبا ریون مانتوی ریون دخترانه مانتو ریون و گیپور مانتوی مشکی ریون مانتوی ریون

امیدوارم از مشاهده تصاویر مدل مانتوی ریون در طرحها و رنگ های متخلف لذت کافی را برده باشید برای مشاهده بیشتر تصاویر مدل مانتوها کلیک کنید .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان