مدل مانتو ترکیبی جدید و خاص برای خانم های شیک پوش

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو ترکیبی با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو ترکیبی جدید و خاص برای خانم های شیک پوش

مانتوی ترکیبی از انواع طرح های شیک و زیبا مخصوص خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و استایلی بی نظیر داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو ترکیبی زنانه و دخترانه

مانتوها در انواع طرح های مختلف نظیر مانتوی سنتی و مانتو چند تیکه و مانتو دو تیکه و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین این طرح ها ، مانتو با تن پوش و رنگی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو شیک

طرح مانتوی ترکیبی کوتاه و بلند

برای دوخت مانتوهای ترکیبی از چند پارچه با طرح و رنگ مختلف استفاده می شود و این طرح مانتوها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید این مانتوها را در مکان های مختلف بپوشید.

مانتوهای ترکیبی به صورت کوتاه و بلند دوخته می شوند که اندازه قد مانتو به اندازه قد شما و فرم اندام تان بستگی دارد همچنین در دوخت این طرح مانتوها از پارچه ها با رنگ های مختلف استفاده می شود.

توجه داشته باشید که در هنگام پوشیدن این طرح مانتو ها بهتر است برای داشتن استایلی متفاوت از اکسسوری ها ساده استفاده نمایید همچنین می توانید طرح و رنگ سایر لباس های خود را ساده انتخاب نمایید.

مدل مانتو ترکیبی

مدل مانتو ترکیبی دو رنگ

مدل مانتو ترکیبی

مانتو بلند ترکیبی

مانتو ترکیبی زیبا و شیک

مانتوی ترکیبی رنگی

مانتو طرح دار و زیبا

مانتو کوتاه شیک و زیبا

مانتوی ترکیبی بلند

مانتوی مجلسی طرح دار

مدل مانتو کوتاه

مانتو دخترانه طرح دار

مانتوی کوتاه ترکیبی

مانتو زنانه بلند

مانتوی کوتاه ترکیبی

مانتوی کوتاه و شیک

مانتوی ترکیبی

مانتو طرح دار و ترکیبی

مانتوی بلند ترکیبی

مانتو بلند

مانتوها با طرح ترکیبی به صورت مجلسی و اسپرت و سنتی و … دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان طرح و رنگ این مانتوها را انتخاب نمایید همچنین این مانتوها در انواع طرح های جلوباز و جلو بسته و دکمه دار و … موجود می باشند.

مانتوی کوتاه

مانتو کوتاه و شیک مخصوص خانم های جذاب

مانتو ترکیبی

مانتو زنانه ترکیبی

مانتو بلند دوتیکه

مانتو بلند ترکیبی

مانتو بلند ترکیبی

مانتوی زنانه بلند

مانتو ترکیبی شیک

مانتو بلند و شیک برای خانم های مشکل پسند

طرح مانتوی ترکیبی

مانتوی زیبا و جذاب ترکیبی با طرح بلند

طرح مانتو ترکیبی زنانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع طرح های مانتوی ترکیبی مخصوص خانم ها و دختران مشکل پسند را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی زیبا و جذاب را برای خود انتخاب نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان