شمالی نژاد خبر داد؛

مطالعات برای ساخت زیرگذر صدر-شریعتی از سر گرفته شد/ این تقاطع دارای ۵ سطح حمل و نقل خودرویی می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ تهران گفت: مطالعات زیرگذر صدر-شریعتی با دستور شهردار منطقه از سر گرفته شد.

مطالعات برای ساخت زیرگذر صدر-شریعتی از سر گرفته شد/ این تقاطع دارای 5 سطح حمل و نقل خودرویی می‌شود

مطالعات برای ساخت زیرگذر صدر_شریعی از سر گرفته شد / این تقاطع دارای 5 سطح حمل ونقل می‌شود

سعید شمالی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه طرح ساخت زیرگذر شریعتی در تقاطع پل صدر و خیابان شریعتی در حال مطالعه است، گفت: این زیرگذر ترافیک را از مسیر شریعتی جنوب به صدر غرب هدایت می‌کند که طول کل پروژه 312 متر و تونل آن 176 متر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 تهران با بیان اینکه انجام مطالعات درباره این پروژه هنوز ادامه دارد، اظهار کرد: طرح اولیه این پروژه در سال 95 با 12 میلیارد تومان اعتبارات مطرح شد که مدتی پس از مطالعات، کار آن متوقف شد و پس از تغییر شهردار منطقه 3، آقای تواهن دستور داد که کار مطالعات از سر گرفته شود.

شمالی نژاد افزود: سناریو‌های دیگری هم برای مسیر این زیرگذر در حال مطالعه است که در نهایت با مشخص شدن طرح نهایی، عملیات طراحی و اجرای آن آغاز می‌شود، در این خصوص جلساتی در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر برگزار شده و شورا هم اجرای آن را نیاز منطقه می‌داند.

وی افزود: در حال حاضر تقاطع صدر-شریعتی دارای 4 سطح حمل و نقلی است که عبارتند از پل طبقاتی صدر، پل صدر، خیابان شریعتی و متروی صدر که با اضافه شدن زیرگذر این تقاطع دارای 5 سطح حمل و نقل خودرویی و مترو خواهد شد.


بیشتر بخوانید


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان