هشدار سردار فدوی به هرگونه تجاوز نظامی به ایران

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تهاجم علیه ملت ایران مضرات زیادی برای دشمن دارد، گفت: امروز ما از قدرت بازدارندگی کم‌نظیر برخورداریم.

سردار دریادار پاسدار علی فدوی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان که با حضور مسئولان ارشد استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) برگزیده شدند تا بشر را رو به تعالی ببرند و امیدواریم ما در این مسیر به درستی گام برداریم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وحدت کلمه در مسیر حق از موارد مورد تاکید پیامبر اسلام(ص) بود و امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در مسیر رو به جلوی انقلاب بر این امر تاکید داشته‌اند و بدون شک همین امر موجب پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف شده است.

وی بیان کرد: بیش از 41 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و این در حالی است که دشمنان بیشترین اتحاد را در نابودی این انقلاب داشته‌اند اما تاکنون راه به جایی نبرده‌اند. شاید پس از دوران پیامبر اسلام (ص) هیچ مقطعی را ما شاهد نباشیم که چنین حجم دشمنی علیه جبهه حق ایجاد شده باشد.

سردار فدوی ادامه داد: اگر دشمنان اقدامی را هم علیه انقلاب اسلامی ایران انجام نداده‌اند، قطعاً نتوانسته‌اند نه اینکه نخواهند. اگر این حجم دشمنی علیه هر یک از همین کشورهای مستکبر شکل می‌گرفت قطعاً نابود می‌شد. در عین حال با وجود همه دشمنی‌ها ایران امروز با ایران اوایل انقلاب و حتی ایران چند سال پیش قابل قیاس نیست و روز به روز حرکت رو به جلو داد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز ما از قدرت بازدارندگی برخورداریم، یعنی قدرتی که اگر کسی قصد تهاجم را داشته باشد و بسنجد متوجه می‌شود این تهاجم مضرات زیادی برایش دارد، بنابراین دست به تهاجم نمی‌زند؛ کمتر کشوری در جهان از قدرت بازدارندگی برخوردار است.

تاکید کرد: خداوند برای حمایت از بشر شروطی را تعیین کرده و چنانچه مردمی این شروط را رعایت نکنند از حمایت و وعده الهی محروم می‌شوند. اولین این شروط پیروی از خداوند و رسول خدا است و امروز اگر ما حرکت رو به جلو داریم نتیجه پیروی از شروط الهی است. همیشه کار سخت و بزرگ بر عهده خداوند متعال است اما این امر مشروط به عمل مردم به دستورات الهی است.

وی اظهار داشت: خداوند دنبال بهانه است تا بندگان خود را مورد لطف و عنایت قرار دهد اما لازمه آن عمل به شروط الهی و پایداری در این مسیر است. خداوند چه در عرصه‌های دشوار که سربلندی در آن نیازمند فدا کردن جان است و چه در عرصه‌های آسان‌تر مانند همین مشکلات اقتصادی که ما امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و حل آنها نیازمند تلاش شبانه‌روزی است، حامی مردم است و برای بهره‌مندی از این حمایت تنها ما باید در مسیر حق استوار باشیم.

بیان کرد: ایمان، باور به وعده الهی و با شور و نشاط کار کردن خلاصه ویژگی‌های یک پاسدار مطلوب است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد و همه فرماندهان ما باید این ویژگی‌ها را روز به روز در خود تقویت کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز ما در مراسم تکریم و معارفه دو برادر گرانقدر سردار گشتاسبی و سردار شفاهی هستیم و امید داریم این برادران همانگونه که تاکنون در مسیر خدمت به انقلاب و اسلام موفق بوده‌اند این مسیر را به بهترین شکل ادامه دهند تا به بهترین پاداش یعنی شهادت دست پیدا کنند.
خط قرمز نیروهای مسلح امنیت و آسایش ملت ایران است

امیر سرتیپ دوم حسن علیپور در حاشیه مراسم اعزام تجهیزات تیپ 116 مکانیزه زرهی شهید صفوی قزوین به مناطق مرزی شمال‌غرب، اظهار داشت: خط قرمز نیروهای مسلح امنیت و آسایش ملت ایران است. حال نیروهای مسلح هر زمان احساس کنند که این دو مولفه مهم در هر جایی به هر دلیلی دچار خدشه شده و آسیبی قرار است که وارد شود، در کسری از زمان برای نقش آفرینی در میدان حضور پیدا خواهند کرد.

بنابر گزارش تسنیم، معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش گفت: به جهت اتفاقی که در منطقه شمال‌غرب افتاده و مناقشه‌ای بین آذربایجان و ارمنستان رخ داده، امروز ارتش جمهوری اسلامی برای برقراری امنیت پایدار در مرزها اقدام کرده است.

علیپور عنوان کرد: تیپ 116 مکانیزه زرهی شهید صفوی قزوین ماموریت پیدا کرده که به سمت شمال‌غرب اعزام شود و این اطمینان را به مردم عزیز ایران می‌دهیم که دشمنان جرات تعدی و تجاوز به خاک ایران را ندارند. تقریبا یک تیپ کامل به سمت شمال‌غرب حرکت می‌کند و ماموریت نیز بر اساس سلسله مراتب و دستور فرماندهی ادامه پیدا خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان