مدل مانتو پاییزه با شیک ترین و زیباترین طرح های سال

با فرا رسیدن فصل پاییز بیشتر خانم ها به فکر تهیه مانتو های پاییزی می افتند, مدل مانتو پاییزه در انواع طرح های بلند و کوتاه دوخته می شود که در ادامه تصاویری از طرح های مد سال مانتو پاییزه اسپرت و مجلسی را مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتو پاییزه با شیک ترین و زیباترین طرح های سال

با شروع هر فصلی مدل مانتوهایی با جنس پارچه های مخصوص به همان فصل وارد بازار می شوند. مدل مانتوی پاییزه از انواع مدل مانتوها با پارچه های محکم و ضخیم است و همین پارچه های ضخیم که در دوخت مانتوهای پاییزه به کار برده می شوند باعث می شوند که ایست این مدل مانتوها بهتر و جذاب تر شود.

مانتوی پاییزه از انواع مانتوهای مناسب برای روز های خنک پاییزی است و شما می توانید این مدل مانتوها را جایگزین بارانی و کاپشن های پاییزی کنید. مانتوهای پاییزه در انواع طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند و هر خانمی می تواند با توجه به ویژگی های ظاهر و اندام خود طرح مناسبی از مانتوها را انتخاب کند.

مدل مانتو پاییزه شیک

مدل مانتو پاییزه با جدیدترین طرح های مد سال و زیبا

یکی از مهم ترین پوشش برای هر خانمی مانتو است که اگر طرح و مدل مانتو با اندام شما مطابقت و همخوانی داشته باشد می توانید شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. در این بخش ما قصد داریم تا شما عزیزان را با انواع طرح های مد سال مدل مانتوی پاییزی آشنا سازیم که امیدواریم این طرح های مانتوها مورد توجه تان قرار بگیرند.

  مدل مانتو پاییزه زنانه

مدل مانتو پاییزی اسپرت زنانه و دخترانه

مدل های مانتو پاییزی اسپرت از انواع مدل مانتو های مورد علاقه برای خانم های جوان است و بیشتر دانشجویان نیز از این طرح های مانتو به عنوان مدل مانتو دانشجویی در آغاز سال جدید تحصیلی استفاده می کنند. مدل مانتو های اسپرت دخترانه و زنانه پاییزی اغلب در طرح های دو ردیف دکمه و به صورت کمر بند دار دوخته می شوند و مدل یقه این مانتو های پاییزی نیز معمولا بزرگ و ایستاده است آستین های مانتو های پاییزی به صورت بلند دوخته می شوند و در طراحی این مدل مانتو ها از آستین های سه ربع استفاده نمی شود.

مدل مانتو پاییزه کوتاه مانتو پاییزه مشکی و قهوه ای مانتو های پاییزه با طرح های شیک
در دوخت مدل مانتو پاییزی از پارچه های ضخیم با رنگ های گرم نظیر نارنجی و قهوه ای و قرمز و مشکی و … استفاده می شود که این رنگ ها در حفظ گرمای بدن تاثیرگذار هستند.

مدل های مانتو پاییزی با طراحی های زیبا مدل های مانتو پاییزه شیک و زیبا مدل مانتو پاییزی کوتاه و زیبا مدل مانتو های زیبا پاییزه مدل مانتو بلند پاییزی
مانتوهای پاییزی همچنین در انواع طرح های کوتاه و بلند اسپرت دوخته می شوند که انتخاب اندازه مانتو به قد خانم ها بستگی دارد.
مانتو پاییزی را بهتر است کمی گشاد تر انتخاب کنید تا بتوانید از زیر مانتو لباس های گرم بپوشید تا در روزهای خنک پاییز گرمای بدن شما حفظ شود.

مدل مانتو اسپرت پاییزی جدیدترین طرح های مانتو پاییزه مانتو پاییزه کوتاه و زیبا مدل مانتو اسپرت پاییزه طرح های زیبا و متفاوت مانتو پاییزی مانتو پاییزه مدل مانتو پاییزی

مدل های مانتوی پاییزه مجلسی با طرح های جدید و متفاوت

مانتو پاییزه در انواع طرح های مانتوی مجلسی نیز دوخته می شوند و شما می توانید برای شرکت در مهمانی ها و مجلس رسمی از این مدل مانتوها استفاده کنید.
توجه داشته باشید که هر مدل مانتویی برای مکان خاصی طراحی می شود بنابراین شما نباید از مدل مانتوی پاییزه مجلسی در محیط های اداری استفاده کنید.

طرح های زیبا و متنوع مانتو پاییزه مانتو پاییزه مشکی
مانتوهای مجلسی دخترانه و زنانه پاییزه معمولا با پارچه های ضخیم طرح دار و با رنگ روشن و تیره دوخته می شوند که اگر اندام شما لاغر است بهتر است مانتوهای پاییزی طرح دار با رنگ روشن را برای مهمانی ها و مجالس بپوشید. برای خانم ها با اندام درشت و چاق مانتو پاییزی مجلسی ساده و تیره می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مانتو پاییزه زیبا و جدید زیباترین و جدیدترین طرح های مانتو پاییزه مانتو پاییزه سورمه ای مدل مانتو پاییزی بلند و زیبا طرح های جدید مانتو پاییزه مانتو پاییزه شیک و زیبا مدل مانتو پاییزه با جدیدترین طرح های مد سال زیباترین طرح های مانتو پاییزی مانتو پاییزه زیبا و جدید مدل مانتو پاییزه زیبا و جدید مدل های شیک و جذاب مانتو پاییزی

مدل مانتوهای پاییزه کلاه دار

امروزه مانتو های پاییزه در انواع مدلهای زیبا و متنوع در بازار عرضه می شوند که ممکن است دارای جنس پارچه های متفاوت از جمله لی، مخمل، لمه، کتان و … باشند، مدل مانتوهای پاییزه کلاه دار یکی از انواع مانتو های جذاب دخترانه و زنانه هستند که در ادامه تصاویری از آنها را مشاهده می کنید.

مدل مانتو پاییزه جدید

فصل پاییز از فصلهای زیبای سال است که دارای هوای دم دمی مزاج می باشد به طوری که نه می توان آن را جزو فصلهای سال دسته بندی کرد و نه جزو فصول گرم. هر ساله در فصل پاییز مدلهای مختلفی از مانتوهای خاصی و نیز بسیار متنوع مد می شوند که هر کسی می تواند با توجه به سلیقه اش یکی از آنها را انتخاب و خریداری نماید، علاوه بر مدل مانتویی که هر سال مد می شود، جنس آنها نیز ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد، برخی از مانتوهای کلاه دار پاییزه شامل مانتوی پاییزه مخمل بلند، مانتوی کشمیر بلند کلاه دار، مانتوی فاستونی بلند و مانتوی میکرو بلند هستند که در فصل پاییز طرفداران زیادی دارند، در اینجا می توانید انواعی از این مدلهای مانتوی پاییزی زیبا را مشاهده کنید.

انواع مدلهای مانتو پاییزه

شیک ترین مدل مانتوی پاییزه

زیباترین مدل مانتوی پاییزه

تصاویری از مانتوهای پاییزه

جدیدترین مدل مانتوی پاییزه

مدلهای مانتوی پاییزی

 مانتوهای پاییزه کلاه دار

مدلهای مانتو پاییزه

مدلهای مانتوی پاییزه  مدل مانتوی پاییزه شیک

مدل مانتوی پاییزه زیبا

مدل مانتو پاییزه شیک

مدل مانتوی پاییزه جدید

مدل مانتوی پاییزی

مدل مانتو پاییزی

مدل مانتوی پاییزه

مدل مانتو پاییزه کلاه دار

در هنگام انتخاب مدل مانتوی پاییزه باید به طرح و الگوی پارچه دقت کنید و مانتویی را برای خرید انتخاب کنید که در قسمت های شانه و یقه و جیب دارای درز ها و دوخت مرتب و یکدستی است. در این بخش از دنیای مد مجله آرگا جدیدترین طرح های مدل مانتو پاییزی را در اختیار شما خانم های جذاب و مشکل پسند قرار دادیم, شما می توانید با الگوبرداری از این مانتو ها ایده آل ترین و مناسب ترین مدل مانتو را داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان