مدل مانتو پاییزه ۱۴۰۰ در طرح های شیک امروزی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو پاییزه ۱۴۰۰ مخصوص خانم ها و دختران شیک پوش و امروزی آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید استایلی متفاوت و جذاب برای روزهای خنک پاییزی داشته باشید.

مدل مانتو پاییزه 1400 در طرح های شیک امروزی

با نزدیک شدن به فصل پاییز اغلب خانم ها به فکر خرید مانتوی پاییزه می افتند و اگر شما نیز تمایل دارید در پاییز 1400 تیپ و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است مانتوی خود از بین انواع مدل مانتو پاییزه 1400 انتخاب نمایید.

مدل مانتو پاییزه 1400 با طرح و رنگ های زیبا

مانتوهای پاییزی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید و استایل پاییزه زیبا و متفاوتی داشته باشید.

مدل مانتو پاییزه 1400 طرح دار

طرح مانتو پاییزی کوتاه و بلند 1400

برای دوخت مانتوهای پاییزی از پارچه های ضخیم استفاده می شود و این طرح مانتوها بدن را در روزهای سرد سال گرم تر نگه می دارند. توجه داشته باشید که مانتوی پاییزه به دلیل ضخامتی که دارد بهتر است طرح و رنگ آن را بدرستی انتخاب کنید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

مانتوی پاییزی در انواع طرح های جلو باز و جلو بسته و دکمه دار دوخته می شود و اگر شما تمایل دارید از مانتوی جلو باز در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است در انتخاب لباسی که قرار است از زیر مانتو بپوشید توجه لازم را داشته باشید. مانتوهای جلو بسته و دکمه دار نیز برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی پوشیده تر داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند.

ست کردن مانتوی پاییزی با سایر لباس ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما بتوانید مانتو را در پوشش خود بدرستی ست نمایید شیک پوش و جذاب تر به نظر خواهید رسید. توجه داشته باشید که مانتوی پاییزی را می توانید با شلوار جین یا شلوار پارچه ای بپوشید همچنین در صورت تمایل می توانید از نیم بوت در پوشش تان استفاده نمایید که در این صورت استایلی متفاوت تر خواهید داشت.

مانتو پاییزه در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد پاییز پایین تنه تان را هم گرم نگه دارید بهتر است از مانتوی بلند در پوشش تان استفاده نمایید. مانتوهای کوتاه نیز برای خانم های جوان و امروزی انتخابی مناسب به شمار می روند.

مانتوی قرمز پاییزی 1400 مدل مانتو کرم پاییزه 1400  مدل مانتو پاییزه 1400 مخصوص خانم های شیک پوش مدل مانتو سوییت پاییزه 1400

 

مانتوی کبریتی 1400 مدل مانتو کوتاه پاییزه 1400 طرح مانتوی پاییزی مدل مانتو پاییزه زنانه 1400 مانتوی کوتاه پاییزی مانتوی سبز پاییزی مانتوی پاییزی 1400 مدل مانتو و شلوار پاییزه 1400 مانتو بلند پاییزی

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی پاییزه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ مانتوی خود را از بین رنگ های پاییزی نظیر نارنجی و قهوه ای و قرمز و زرد و … انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید رنگ مانتو به راحتی با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان ست شود بهتر است رنگ آن را از بین رنگ های خنثی نظیر طوسی و سفید و مشکی و …. انتخاب نمایید.

امروزه اغلب از خانم ها در پوشش خود از مانتوی گشاد استفاده می کنند به همین دلیل برخی از طرح های مانتوی پاییزی به صورت گشاد و آزاد دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است از این طرح مانتوها در پوشش خود استفاده نمایند.

 مدل مانتو قهوه ای پاییزه 1400مدل مانتو رنگ روشن پاییزه 1400مدل مانتو زنانه و دخترانه پاییزه 1400مدل مانتوی پاییزی 1400مدل مانتو سبز تیره پاییزه 1400 مدل مانتو سفید پاییزه 1400مانتوی قهوه ای تیره مدل مانتو طوسی پاییزه 1400مدل مانتو پاییزه 1400 طرح دار و زیبا مانتوی رنگ روشن پاییزی مدل مانتو کوتاه پاییزه 1400مدل مانتو بلند و پاییزه 1400 مانتوی پاییزه

مدل مانتو پاییزه 1400

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های مانتو پاییزی در سال 1400 جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان