مدل موی پسرانه و مردانه برای ماه محرم

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل موی محرم پسرانه و مردانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل موی پسرانه و مردانه برای ماه محرم

کوتاهی مو محرم در انواع مدل های کوتاه و بلند موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید در روزهای محرم ظاهر و مدل مویی خاص داشته باشید بهتر است از این مدل ها برای کوتاه کردن موهای خود استفاده نمایید.

تصاویر انواع مدل موی محرم جدید

چند سالی است که مدل موهایی عجیب و غریب برای محرم مد شده اند و چند روز مانده به محرم اغلب پسران و آقایان جوان به کمک مدل مویی مناسب در ظاهر خود تغییراتی را ایجاد می کنند.

کوتاهی مو محرم

کوتاهی مو محرم مردانه و پسرانه

اغلب آقایان تمایل دارند برای روزهای محرم در ظاهر خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنند و برخی از آن ها لباس سیاه به تن می کنند و برخی دیگر نیز موهای خود را به صورت مدل مو خامه ای کوتاه می کنند و در قسمت پایینی موهای خود نام امام حسین یا حضرت عباس را به کمک تیغ یا ماشین طراحی می نمایند که این مدل ها به کوتاهی مو عاشورایی و تاسوعایی معروف می باشند.

مدل مو محرم در انواع مدل مو کوتاه و مدل مو بلند موجود می باشد و شما می توانید از بین آن ها مدل مویی خاص را برای خود انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید در هیئت ها و عزاداری ها ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید بهتر است از مدل مو ساده برای کوتاه کردن موهای خود استفاده نمایید.

مدل مو زیبا برای محرم مدل مو ساده برای محرم مدل مو ساده برای محرم مدل مو محرم مدل مو زیبا برای محرم مدل مو ساده برای محرم مدل مو زیبا محرم

مدل مو ساده مردانه و پسرانه برای آقایان با سلیقه های مختلف انتخابی مناسب می باشد همچنین بهتر است شما قبل از انتخاب مدل موی خود به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید تا بتوانید مدل مویی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

برای داشتن ظاهری مناسب و جذاب تر در روزهای محرم بهتر است علاوه بر ایجاد تغییرات در موهای خود در نحوه لباس پوشیدن تان نیز تغییراتی ایجاد نمایید و در صورت امکان پیراهن سیاه و شلوار سیاه بپوشید تا تیپ و استایلی محرمی داشته باشید.

مدل مو محرم موی ساده برای محرم

مدل مو ساده برای محرم موی زیبا برای محرم مدل مو ساده برای محرم مدل موی مردانه ساده برای محرم مدل موی محرم

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مو محرم آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید کوتاهی موی بی نظیری را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان