جذاب ترین مدل مانتوهای فریبا نادری در گذر زمان

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتوهای فریبا نادری با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

جذاب ترین مدل مانتوهای فریبا نادری در گذر زمان

فریبا نادری از بازیگران ایرانی است که در 23 فروردین سال 1363 در تهران متولد شد وی مانند سایر بازیگران ایرانی برای حضور در مهمانی ها و مجالس رسمی از مانتوهایی شیک و خاص استفاده می کند همچنین این بازیگر شیک پوش است و به پوشیدن لباس ها و مانتوهای امروزی علاقه مند می باشد. 

مدل مانتوهای فریبا نادری با جدیدترین طرح و رنگ ها

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید استایل و تیپی خاص داشته باشید بهتر است از مدل مانتوی بازیگران ایرانی نظیر مدل مانتوی رویا نونهالی و مدل مانتوی الناز شاکردوست و مدل مانتوی الهه حصاری و … الگوبرداری نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتوی فریبا نادری را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل مانتوی فریبا نادری

طرح های مانتوی فریبا نادری

هر یک از بازیگران ایرانی سبک لباس پوشیدن خاص خودشان را دارند و با توجه به اینکه مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها به شمار می رود از این رو هر یک از خانم های بازیگر در انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج می دهند.

مدل مانتوهایی که خانم نادری برای پوشیدن انتخاب می کند اغلب طرحدار هستند همچنین این بازیگر در پوشش خود از مانتوهای بلند و کوتاه با طرح ساده نیز استفاده می کند.

اگر شما تمایل دارید از مدل مانتوهای این بازیگر شیک پوش الگوبرداری نمایید بهتر است ابتدا فرم اندام خود را بشناسید سپس با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین طرح های متنوع مانتو این بازیگر ، مانتویی با تن پوش مناسب و رنگی زیبا را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتوی شیک فریبا نادری مانتوی براق فریبا نادری مدل مانتوی شیک فریبا نادری مانتوی جلوباز فریبا نادری مدل مانتوی بلند فریبا نادری

فریبا نادری در انتخاب اکسسوری های خود نیز حساسیت لازم را به خرج می دهد و این بازیگر اغلب رنگ اکسسوری ها و سایر لباس های خود را به گونه ای انتخاب می کند که با رنگ مانتویش مطابقت و همخوانی داشته باشند.

این بازیگر شیک پوش ایرانی اغلب در مراسم رسمی از مانتوهایی که دارای طرحی سنگین و رسمی هستند استفاده می کند همچنین در مکان های مختلف اغلب با ظاهری آراسته و جذاب حضور پیدا می کند.

مانتوی ساده فریبا نادری مانتوی مشکی فریبا نادری مدل مانتوهای فریبا نادری مدل مانتوی طرحدار فریبا نادری مدل مانتوی فریبا نادری

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل مانتوهای فریبا نادری با طرح هایی شیک و جذاب جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی خوشرنگ و خاص را برای خود انتخاب نمایید و جذابیت استایل و ظاهرتان را تکمیل نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان