عکس‌های جدید ریحانه پارسا در روزهای مهاجرت و بازگشت به تلگرام

ریحانه پارسا هنرپیشه ۲۲ ساله سینما و تلویزیون ایران، چند هفته پیش از ایران رفت و با انتشار پست هایی، خبر از مهاجرت به ترکیه و اقامت در استانبول داد. ریحانه پارسا اخیرا در یک لایو اینستاگرامی، کشف حجاب کرد تا مهاجرت بی بازگشتش به ایران را تایید کند.

عکس‌های جدید ریحانه پارسا در روزهای مهاجرت و بازگشت به تلگرام

ریحانه پارسا هنرپیشه 22 ساله سینما و تلویزیون ایران، چند هفته پیش از ایران رفت و با انتشار پست هایی، خبر از مهاجرت به ترکیه و اقامت در استانبول داد. ریحانه پارسا اخیرا در یک لایو اینستاگرامی، کشف حجاب کرد تا مهاجرت بی بازگشتش به ایران را تایید کند.

ریحانه پارسا در لایوی با مسیح علی نژاد، خبرنگار ایرانی مقیم آمریکا، درباره فعالیت هایش در ایران سخن گفته بود و اشاره کرد که با مهدی کوشکی، زندگی مشترک داشته و ازدواج نکرده است. انتشار تصاویر کشف حجاب ریحانه پارسا در اینستاگرام، وی را در چند هفته اخیر در کنار مهراد جم، تتلو و ساسی و محسن افشانی و پویان مختاری، در کانون توجه شماری از کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی که مشتاق مسائل و حواشی مربوط به سلبریتی ها و اینفلوئنسرها هستند، قرار داده است.

ریحانه پارسا در روزهای پایانی سال 2020 میلادی، قریب به 900 هزار دنبال کننده دارد و 15 صفحه را فالو می کند. او قبلا از هشتگ خودت باش استفاده می کرد و جدیدا در بیو پروفایل اینستاگرامش نوشته که اختیاری به وسعت یک قلم دارد و قصد دارد همه فردا را بنویسد.

پرستو صالحی و شماری از سلبریتی های سینما و تلویزیون ازجمله دنبال کنندگان صفحه او هستند. ریحانه پارسا اخیرا به کامنت زنی روی پست های اینستاگرامی مهناز افشار که در دوسلدورف آلمان زندگی میکند، پرداخته است.

ریحانه پارسا اخیرا در استوری هایی که در اینستاگرامش گذاشته، اکانت خود در تلگرام و تیک تاک را معرفی کرد و به نظر می رسد قصد دارد بخشی از فعالیت های اعتراضی خود را در این پیام رسان ها دنبال کند. چند عکس اخیری که ریحانه پارسا در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته، سلفی ها و فوتوشوت هایی است که وی را با استایل های متفاوت به نمایش می گذارد و برای هر یک، کپشن های مختلفی نوشته است که با کامنت هزاران فالوئرش همراه شد.

عکس های ریحانه پارسا

از کلکسیون عکس های ریحانه پارسا که او را در استایل کژوال و سلفی آبان ماهی نشان می دهد

ریحانه پارسا در عکس بالا که چهارشنبه شب منتشر کرد و او را با مدل مو کوتاه پس از کشف حجابش به نمایش میگذارد، سلفی ماه نوامبر را منتشر کرد و گفت که این اتفاق از حالا، حقیقت نام دارد و اسمش را عشق گذاشت. بیش از 150 هزار لایک و هزاران کامنت برای سلفی آبان ماهی ریحانه پارسا تا کنون ثبت شده است.

عکس های ریحانه پارسا که او را با میک آپ هایی با رنگ های تند نشان می دهد، با کپشن های اعتراضی همراه شده که همچنان رسیدن شمار فالوئرهایش به بیش از 1 میلیون در پاییز 99 را ممکن می سازد.

در پست دیگری که او را با یک روبان مشکی نشان می دهد، نوشت که لذتی که در درد بر تاکید نهفته است، از راز اصرارش به ما هیچ نگفت. بعضی از کاربرانش کامنت زده اند که ریحانه پارسا قصد دارد راه گلشیفته فراهانی از هنرپیشه های سابق سینمای ایران که در آمریکا به سر می برد را طی کند.

در جای دیگر با انتشار فوتوشوتی با پس زمینه سیاه و گریمی خاص نوشت: ا محرومان محکوم به حدود ما دردان بی درمان زایمان دیو و دد ما صدای سکوتِ صد حلول ما حسرت معجزه وار یک ظهور ما نمی پنداشتیم… بی هوا انگاشتیم!

از فوتوشوت های هنری ریحانه پارسا که در چند روز اخیر منتشر کرده است

نخستین تصویر نیمه برهنه ای که در اینستاگرام ریحانه پارسا منتشر شد، بیش از 270 هزار لایک دریافت کرد و با 18 هزار کامنت هواداران و منتقدانش نیز همراه شده بود. ریحانه پارسا برخی از عکس های خود را در چند روز اخیر پاک کرده است.

تینا پاکروان و سمیرا الفت از جمله افرادی هستند که ریحانه پارسا آن ها را در اینستاگرام دنبال می کند.

کانال تلگرامی ریحانه پارسا که اخیرا راه اندازی شده، بازنشر دل نوشته های اوست

عشق لایک و فالو ودیده شدن، بخشی از دلایل حضور چهره ها در شبکه جادویی اینستاگرام است که ظرفیت های مالی و تبلیغاتی گستردهای برای ان ها فراهم میکند. مهناز افشار نیز پس از مهاجرت از ایران ، چند روز پیش خبر از همکاری با یک برند هنری داد که در این گزارش به آن اشاره کردیم.

سریال جنجالی عکس های ریحانه پارسا که اکنون به قسمت عکس های نیمه برهنه رسیده است، همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد باید منتظر اتفاقات جدیدی در جریان سازی های اینستاگرامی این بانوی جوان تهرانی در اروپا در سال 2021 باشیم. با انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام و مهاجرت به ترکیه، بایستی سریال پدر که با نقش آفرینی او همراه شده بود را نیز به کلکسیون آرشیوهای غیرقابل پخش رسانه ملی اضافه کنیم که بازپخش نخواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان