بهترین خطوط هوایی جهان در سال ۲۰۱۹

بر اساس رده‌بندی «اسکای ترکس» که معتبرترین در زمینه رده‌بندی خطوط هوایی است، قطر ایر توانست بهترین خط هوایی جهان در سال ۲۰۱۹ شود. این شرکت قطری همچنین در زمینه بیزنس‌کلاس هم توانسته است بهترین باشد.

بهترین خطوط هوایی جهان در سال 2019

شرکت قطر ایر با پیشی گرفتن از خط هوایی سنگاپور توانست دوباره بهترین خط هوایی جهان شود.

بر اساس رده‌بندی «اسکای ترکس» که معتبرترین در زمینه رده‌بندی خطوط هوایی است، قطر ایر توانست بهترین خط هوایی جهان در سال 2019 شود. این شرکت قطری همچنین در زمینه بیزنس‌کلاس هم توانسته است بهترین باشد.

شرکت قطر در چند سال اخیر در بیشتر رده‌بندی‌ها در میان 10 شرکت برتر هوایی جهان قرار دارد. این شرکت رقابت تنگاتنگی با شرکت‌های هوایی در امارات متحده عربی مخصوصا امارات و الاتحاد دارد.

در سال گذشته بهترین خط هوایی جهان شرکت سنگاپور ایرلاین بود. این شرکت در سال جاری توانسته در مکان دوم قرار گیرد با این وجود سنگاپور ایرلاین همچنان در بخش فرست‌کلاس بهترین خدمات را به مسافران ارائه می‌دهد.

شرکت سنگاپور هم اکنون رکورد طولانی‌ترین پرواز جهان را در اختیار دارد. با پرواز ایرباس 350 خط هوایی سنگاپور، از سنگاپور به نیویورک، با طی مسافت بیش از 15 هزار کیلومتر و ثبت رکورد طولانی‌ترین پرواز جهان، سلطنت بوئینگ 777 به عنوان دوربردترین هواپیمای جهان به پایان رسید.

پیش از این رکورد طولانی‌ترین پرواز جهان در اختیار شرکت قطر ایر بود. این شرکت قطری با استفاده از بویینگ 777 سری 200 ال آر با طی مسافت 14 هزار و 535 کیلومتر، از دوحه به اوکلند، این رکورد را مدت‌ها در اختیار داشت.

 

شرکت سنگاپور ترکیبی از امکانات رفاهی مناسب در پرواز، ایمنی و نظم، محیط بسیار آرامش‌بخش کابین، مهماندارانی با لباس‌های زیبای شرقی، در کنار غذا‌های لذیذ را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این شرکت در بخش اقتصادی هم بهترین امکانات جهان را با قیمت پایین‌تر نسبت به بیشتر خطوط هوایی ارائه می‌دهد.

در حالی که در پروازهای اروپایی سعی می‌شود غذای داخل هواپیما کاهش یابد و فضای صندلی برای مسافران کمتر شود، شرکت سنگاپور ایرلاین همچنان سعی می‌کند فضای مناسبی را برای مسافرانش فراهم کند و حتی در پروازهای اقتصادی هم از مسافران با غذاهای مناسب پذیرایی می‌کند.

شرکت آل نیپون ژاپن، که به نظم شهرت دارد، در این رده‌بندی در مکان سوم قرار گرفته است. شرکت کتی پسفیک مستقر در هنگ‌کنگ هم در این رده‌بندی در مکان چهارم است. این شرکت که در سال 1946 راه‌اندازی شده و مرکز آن در هنگ‌کنگ است سعی می‌کند در پروازهای خود حس و حال شرق آسیا را به مسافران منتقل کند.

 

در میان بهترین خطوط هوایی جهان، شرکت امارات و شرکت ای‌وی‌ای تایوان ایر در مکان‌های پنجم و ششم قرار دارند.

 

شرکت ‌هاینان ایرلاینز در رده‌بندی جدید اسکای ترکس در مکان هفتم قرار گرفته است. این شرکت چینی چهارمین شرکت بزرگ کشور چین است. شرکت‌های هوایی چینی در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی یافته‌اند. این شرکت‌ها که در گذشته هواپیماهای قدیمی شرقی داشتند مجهز به مدرن‌ترین ناوگان هوایی شده‌اند و پس از توسعه ناوگان در حال افزایش کیفیت خدمات‌رسانی و ایجاد رفاه بیشتر برای مسافران خود هستند.

 

شرکت‌های استرالیایی کانتاس، لوفت‌هانزا و تای‌ایر از تایلند هم در مکان‌های هشتم تا دهم قرار دارند.

 

در بخش پروازهای اقتصادی شرکت‌های ایر آسیا و ژاپن ایرلاین توانسته‌اند بهترین مقام را به‌دست بیاورند. در آمریکای شمالی ایر کانادا توانسته است بهترین خط پروازی باشد با این وجود شرکت‌های آمریکایی و کانادایی در برابر رقبای آسیایی خدمات ضعیف‌تری ارائه می‌دهند.

 

در زمینه غذای داخل پرواز هم شرکت‌های ایر فرانس برای بخش فرست کلاس و شرکت ای‌وی‌ای تایوان در بخش اقتصادی بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

 

در رده‌بندی اسکای ترکس، خط هوایی ای‌وی‌ای، ژاپن ایرلاینز و آل نیپون ایرویز ژاپن، «پاکیزه‌ترین» خطوط هوایی جهان هستند.

 

بر اساس این رده‌بندی در اروپای شمالی فین‌ایر، در اروپای غربی لوفت‌هانزا و در اروپای شرقی آئروفلوت بهترین خط هوایی شناخته شدند. در آفریقا، هواپیمایی اتیوپی و در استرالیا کانتاس ایرویز بهترین خطوط هوایی جهان هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان