تذکر ۴۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی به اتفاق 40 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس جمهور به خاطر عدم اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در خصوص بازنشسته شدن همسران شاغل شهدا و جانبازان 50 درصد و بالاتر با اعطای سنوات ارفاقی تذکر دادند.

متن کامل تذکر 41 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: علت عدم اجرای ماده 26 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در خصوص بازنشسته شدن همسران شاغل شهدا، جانبازان 50% و بالاتر، با اعطای سنوات ارفاقی چیست؟

متن تذکر:

جناب آقای رئیس جمهور!

طبق ماده 24 ماده قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، همسران شاغل شهدا و جانبازان 50% و بالاتر و ... می توانند با پنج سال سنوات ارفاقی بازنشسته شوند و با وجود تأکید ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه که دولت را موظف به تصویب آئین نامه اجرایی قانون مذکور نموده و در بند خ این ماده چنین آمده است که کلیه فرزندان و همسران شهدای شاغل در دستگاه‌های موضوع ماده (2) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می‌توانند با حداکثر 8 سال سنوات ارفاقی و با دریافت حقوق و مزایای کامل بازنشسته شوند، اما پس از گذشت 8 سال هنوز اقدام موثری صورت نگرفته، لذا تسریع در تدوین و تصویب آئین نامه اجرایی قوانین مذکور مورد انتظار خانواده معزز شهدا و ایثارگران و درخواست اینجانب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان