به دلیل موج سوم کرونا، ۲ پیشنهاد کاری را رد کردم

بازیگر سریال «مختارنامه» گفت: به تازگی پیشنهاد بازی در دو اثر را داشتم اما یکی از آنها را به دلیل طولانی بودن مسافت و شیوع موج سوم کرونا و دیگری را به دلیل کیفیت اثر نپذیرفتم، در کل کرونا تعداد تولیدات را کاهش داده

به دلیل موج سوم کرونا، 2 پیشنهاد کاری را رد کردم

تحریریه زندگی آنلاین : بازیگر سریال «مختارنامه» گفت: به تازگی پیشنهاد بازی در دو اثر را داشتم اما یکی از آنها را به دلیل طولانی بودن مسافت و شیوع موج سوم کرونا و دیگری را به دلیل کیفیت اثر نپذیرفتم، در کل کرونا تعداد تولیدات را کاهش داده و به همین دلیل اکثریت بازیگران هم کم کار شده‌اند. فریبا کوثری پیرامون آخرین مجموعه فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر هیچ کاری را قبول نکرده‌ام و به همین دلیل هم در خانه مشغول استراحتم، البته در این میان چندین پیشنهاد وجود داشت اما ترجیح دادم که در آنها حضور نداشته باشم. وی در همین راستا ادامه داد: به تازگی پیشنهاد بازی در دو اثر را داشتم اما یکی از آنها را به دلیل طولانی بودن مسافت و شیوع موج سوم کرونا و دیگری را به دلیل کیفیت اثر نپذیرفتم، در کل کرونا تعداد تولیدات را کاهش داده و به همین دلیل اکثریت بازیگران هم کم کار شده‌اند.

 

 بیشتربخوانید:

دلتنگ تئاترم

بعید می‌دانم بیماری به زودی ریشه کن شود

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره آینده تولیدات سینما و تلویزیون با وجود بیماری کرونا اضافه کرد: واقعیت امر من صلاحیت نظر دادن درباره زمان پایان بیماری کرونا را ندارم، اما می دانم که این روزها رعایت نکات بهداشتی به شدت کاهش یافته و به همین دلیل بعید می دانم بیماری به زودی ریشه کن شود.

وی با اشاره به وضعیت کنونی بیماری کرونا بیان کرد: باور کنید من به شخصه از حضور در خیابان وحشت دارم، متاسفانه نسبت به ماه‌های قبل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت کم شده و همین عاملی شده تا وارد موج سوم بیماری کرونا بشویم.

 

برگزاری جشنواره فیلم و یا تئاتر فجر جایز نیست

بازیگر سریال «بازگشت» درباره فعالیت سینماها در ایام کرونا اظهار کرد: سینما از نظر من همچنان تعطیل است، وقتی مخاطبی به سینما نمی‌رود طبیعتاً باز و بسته بودن سالن سینما فرق چندانی ندارد، در کل اوضاع به هیچ وجه خوب نیست و به نظر من مسئولین فرهنگی باید تصمیمی قاطع برای وضع حاضر بگیرند.

 وی درباره احتمال برگزاری جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: طبیعتاً برگزاری جشنواره فیلم و یا تئاتر فجر به هیچ وجه در شرایط فعلی درست و جایز نیست، ما باید از برگزاری تمامی مراسمات جمعی خودداری کنیم، اگر حتی یک نفر در کشور بیماری کرونا داشته باشد یعنی هنوز بیماری وجود دارد، حال که وارد مرحله سوم کرونا شده‌ایم چه لزومی دارد که جشنواره فیلم فجر برگزار شود.

کوثری ادامه داد: وقتی بسیاری از جشنواره‌های مهم دنیا لغو شدند چه اصراری بر برگزاری جشنواره‌ها است، وقتی جان عزیزنمان در خطر است چرا باید جشنواره برگزار کنیم، مگر در کل تولیدی هم داشته‌ایم که در انتظار جشنواره‌ا‌ی خوب باشیم؟.

 

بیشتربخوانید:

بازیگری دست آقازاده‌های سینمایی افتاده است

رعایت اصول بهداشتی ضروری است

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: از نظر من باید روش‌های سفت و سختی برای رعایت نکات بهداشتی لحاظ شود، بدون شک ما نمی‌توانیم به زندگی‌مان ادامه ندهیم اما می‌توان با رعایت بهتر اصول بهداشتی از وضعیت فعلی خارج شویم.

 کوثری با اشاره به احتمال حضورش در سریال «سلمان فارسی» خاطرنشان کرد: هنوز برای صحبت کردن درباره سریال سلمان فارسی زود است، این پروژه حداقل شش سال به طول خواهد انجامید.

طی دو سال آینده هیچ بازیگر زن ایرانی جلوی دوربین نخواهد رفت، البته هنوز صحبتی برای بازی در این سریال هم با من نشده است.

بیشتربخوانید:

آرزو دارم قبل از مرگ اولین فیلمم را بسازم

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان