جوراب‌های رنگی؛ محبوب ترین ترند سال ۲۰۲۰

در این مطلب با هم می‌خوانیم که چه افرادی جوراب رنگی می‌پوشند و فارغ از موضوع زنانه یا مردانه بودن، درباره‌ی جوراب‌های رنگی صحبت کنیم.

جوراب‌های رنگی؛ محبوب ترین ترند سال 2020

مجله دیجی‌کالا - نسرین طاهری پور: ما معمولا جوراب‌های رنگارنگ را در قسمت مخصوص به جوراب‌های زنانه دیده‌ایم و به همین دلیل نمی‌توانیم تصور کنیم که یک مرد هم جوراب رنگی بپوشد. در سال‌های گذشته با تغییر روند‌هایی که طراحان مد ایجاد کردند، جوراب‌های مردانه‌ی رنگی و مختلفی هم تولید شده است.

البته ما در این مطلب قصد داریم، فارغ از موضوع زنانه یا مردانه بودن، درباره‌ی جوراب‌های رنگی صحبت کنیم. زندگی بدون رنگ خسته کننده است، به همین دلیل تصمیم داریم با پوشیدن این جوراب‌ها، رنگ را به زندگی ما اضافه کنیم. در این مطلب با هم می‌خوانیم که چه افرادی جوراب رنگی می‌پوشند و مدل‌های مردانه‌ی جوراب رنگی چیست.

بیشتربخوانید:

رنگ مو رزگلد، پرطرفداترین رنگ مو برای پاییز 2020

جوراب‌های رنگی طرح‌دار

جوراب‌های رنگی؛ ترند محبوب سال 2020

یکی از راه‌های ایجاد ظاهری زیبا، استفاده از اکسسوری‌های مناسب است. این موضوع درباره‌ی خانم‌ها پیچیده‌تر است و انتخاب اکسسوری برای آن‌ها کار ساده‌ای نیست. جوراب‌های رنگی که به‌تازگی مد شده‌اند می‌توانند شگفت‌انگیزترین بخش از اکسسوری‌ها باشند.

شما می‌توانید با توجه به رنگ یا مدل لباستان یک جوراب رنگی و طرح‌دار را انتخاب کرده و ظاهر خود را خاص کنید. خانم‌هایی که پر انرژی هستند و دوست دارند عقیده یا علایق خود را به دیگران بگویند، می‌توانند از جوراب‌هایی که روی آن‌ها جمله یا شعاری به صورت رنگی چاپ شده است، استفاده کنند. همچنین افرادی که تمایل به شیک بودن و ساده‌پوشی دارند می‌توانند از جوراب‌هایی با مدل راه‌راه و ساق بلند استفاده کنند.

علاقه‌مندان به جوراب‌های زنانه‌ی ساق بلند که دوست دارند ظاهری جذاب‌تر داشته باشند می‌توانند از جوراب‌های شفاف و طرح‌دار همراه با لباسی تا بالای زانو استفاده کنند.

بیشتربخوانید:

جذاب‌ترین پالت‌های رنگی برای استایل پاییزی آقایان

جوراب‌های رنگی؛ ترند محبوب سال 2020

حالا که در فصل سرد قرار داریم می‌توانیم با کمک جوراب‌ها لباس‌های زمستانی خود را به یک اثر هنری تبدیل کنیم. جوراب‌های طرح‌دار و رنگارنگ در کمد لباس‌های پاییز و زمستانی جای خاصی برای خود دارند. استفاده از جوراب‌های رنگارنگ در ترکیب لباس‌های مخصوص فصل سرد، زیبایی و انرژی خاصی به ظاهر شما اضافه می‌کند.

اگر لباس شما ساده است می‌توانید با استفاده از یک جورابِ ضخیم با رنگی شاد، ست لباس خود را از سادگیِ بیش از حد در بیاورید. مثلا می‌توانید یک جوراب طرح‌دار را با یک پیراهن ساده بپوشید و ظاهری شیک بسازید.

جوراب‌های رنگارنگ و ورزشی در چند فصل قبلی بسیار پرطرفدار بودند و در این فصل هم با استقبال مردم همراه شده‌اند. طرح جورابی که انتخاب می‌کنید می‌تواند سبک زندگی شما را نشان دهد یا حتی به شکل یک شعار عمل کند. مدل‌های راه‌راهِ رنگارنگ انتخاب افرادی هستند که به ساده‌پوشی تمایل دارند، طرح‌های راه‌راهِ تک رنگ هم دلخواه طرفداران سبک‌های مینیمالیستی است.

چرا جوراب رنگارنگ؟

قبل از اینکه درباره جوراب‌های رنگارنگ صحبت کنیم باید بگوییم که منظور ما فقط انتخاب تصادفی و پوشیدن یک جوراب رنگی نیست. صحبت ما درباره‌ی ست کردن لباس با یک جوراب رنگی و طرح‌دار است؛ جوراب‌های رنگی و طرح‌داری که می‌تواند برای هر فصل یا برای استفاده در روز یا شب متفاوت باشد؛ بنابراین ما از جوراب‌هایی صحبت می‌کنیم که شیک هستند و با لباس شما ست می‌شوند. حالا که بر سر این نکته با هم به توافق رسیدیم، به سراغ آشنایی با انواع جوراب رنگی می‌رویم.

جوراب‌های رنگی ساده

جوراب‌های رنگی؛ ترند محبوب سال 2020

بیشتر بخوانید:

زیباترین ست های لباس پاییزی دخترانه

مدل لباس های پاییزی زنانه و دخترانه

جوراب‌های رنگی که همراه با کتانی پوشیده می‌شوند و با آن‌ها در خیابان قدم می‌زنیم. البته به نظر می‌رسد کفش‌های کلاسیک هم با جوراب‌های رنگی ترکیب خوبی ایجاد می‌کنند، اما می‌توان گفت تصمیمِ پر ریسکی است و فقط در صورتی که جوراب مناسبی را انتخاب کنیم، نتیجه موفقیت‌آمیز خواهد بود. نکته‌ی جالب در این باره این است که آقایان بیشتر به‌دنبال ترکیب جوراب و کفش هستند، اما در مقابل خانم‌ها لباس‌های برند را دنبال می‌کنند.

جوراب‌های پیغام‌دار

جوراب‌های رنگی؛ ترند محبوب سال 2020

مدل دیگری از جوراب که در بازار دیده می‌شود، جوراب‌های پیغام‌دار یا همان جوراب‌هایی است که بر روی خود نوشته‌هایی دارند. شما می‌توانید با توجه به ظاهر و علاقه‌ی خود یکی از این جوراب‌ها را انتخاب کرده و همراه با کتانی یا چکمه، از آن استفاده کنید.

جوراب‌های چاپی

جوراب‌های رنگی؛ ترند محبوب سال 2020

یک جایگزین مناسب برای جوراب‌های پیغام‌دار، جوراب‌های چاپی است. ترکیب این جوراب‌ها با کفش‌های ساق کوتاه، مثل کفش‌های اسکیت، بسیار خارق‌العاده می‌شود.

شما می‌توانید طرح جوراب‌تان را از بین تصویر‌ها یا شخصیت‌های دلخواهتان انتخاب کنید.

جوراب‌های طرح‌دار ساده‌ترین شکلی است که می‌توانید برای بیان احساس یا علاقه و حتی شخصیت خود استفاده کنید. وقتی با دوستان خود به باشگاه ورزشی یا کافه می‌روید، می‌توانید از این روش برای بیان شخصیت و علایق خود به آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید این جوراب‌ها را در زمستان، در زیر چکمه بپوشید و استایلی خاص برای خود ایجاد کنید.

جوراب‌های راه‌راه

جوراب‌های رنگی؛ ترند محبوب سال 2020

اگر جوراب‌های پیغام‌دار یا چاپی برای شما خیلی بلندپروازانه یا شلوغ هستند، یک جوراب راه‌راه با ظاهری مینیمالیستی مناسب شماست. جوراب‌های راه‌راه ظاهری شیک و اسپرت دارند و به راحتی با هر لباسی ترکیب می‌شوند. طرح بعضی از جوراب‌های راه‌راه سایه‌های پاستلی دارد و به استایل شما تازگی و نشاط می‌بخشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان