قیمت قطعی پژو ۲۰۰۸ اعلام شده صحت دارد؟

امروز شاهد آن بودیم که برخی رسانه ها به نقل از یک سایت خودرویی نوشته اند که قیمت قطعی پژو ۲۰۰۸ به صورت قطعی از سوی یک منبع آگاه اعلام شده و این قیمت ۹۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است

امروز شاهد آن بودیم که برخی رسانه ها به نقل از یک سایت خودرویی نوشته اند که قیمت قطعی پژو 2008 به صورت قطعی از سوی یک منبع آگاه اعلام شده و این قیمت 98 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است. قیمتی که هنوز از سوی ایران خودرو به صورت رسمی اعلام نشده و حتی سایت ایکوپرس هم در مورد آن صحبتی نکرده است.
قیمت پژو 2008 از قبل نیز مشخص بود که در بازه 90 تا 100 میلیون تومان قرار دارد اما قیمت قطعی پژو 2008 موضوعی بود که در ابهام بود و حال برخی رسانه ها قیمت پژو 2008 را 98 میلیون و 900 هزار تومان اعلام کرده اند.
پژو 2008 قرار است با یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ وارد بازار ایران شود و در ابتدا اعلام شده بود که این خودرو در اسفندماه سال گذشته به بازار می آید و حال صحبت از پیش فروش این خودرو در خردادماه است. هر آنچه باشید قیمت 98 میلیون و 900 هزار تومانی برای پژو 2008 اگرچه هنوز از سوی ایران خودرو تایید نشده اما دور از ذهن به نظر نمی رسد و با توجه به تشنگی بازار نسبت به این خودرو، احتمالاً شاهد استقبال گسترده از این خودروی برجامی خواهیم بود.
در مورد این خودرو تابحال مقاله های مختلفی را قرار داده ایم و در صفحه پژو 2008 می توانید به صورت کامل با این خودرو آشنا شوید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر