مدل مانتو اسپرت بلند با طرح های دوست داشتنی و زیبا

در این مطلب انواع مدل مانتو اسپرت بلند با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید از بین آن ها مانتو با تن پوش شیک و متفاوتی را برای خود انتخاب کنید.

مدل مانتو اسپرت بلند با طرح های دوست داشتنی و زیبا

مانتوی اسپرت یکی از پرطرفدارترین مدل مانتوها در بین خانم ها و دختران جوان است و این مدل مانتوها در انواع طرح های متنوع مدل مانتو اسپرت بلند و مدل مانتوی اسپرت کوتاه موجود است که انتخاب هر یک از این مدل مانتوها به سلیقه شخصی و ویژگی ظاهری شما بستگی دارد.

مدل مانتوی اسپرت از انواع مدل مانتوهایی است که می توانید در مکان های مختلف از آن استفاده کنید همچنین اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که به تیپ اسپرت علاقه مند می باشید مانتوهای اسپرت می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

مدل مانتو اسپرت بلند بنفش

مدل مانتو اسپرت بلند با جدیدترین طرح های مد سال

مانتوهای زنانه و دخترانه در انواع مدل های مانتو اسپرت و مانتو مجلسی و مانتو رسمی و مانتو دانشجویی و …. موجود هستند و بهتر است شما از بین این مدل مانتوها با توجه به مکانی است که قرار است مانتو را بپوشید مدلی مناسب را انتخاب کنید.

مدل مانتوی زنانه اسپرت

مدل مانتوی اسپرت بلند دخترانه و زنانه

مانتوهای بلند اسپرت امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سوی خود جلب کرده اند از این رو طراحان مد مانتوهای اسپرت را در انواع مدل های مختلف طراحی کرده اند.

مدل مانتوی بلند اسپرت، برای مکان های مختلف نظیر دانشگاه ها و مکان های اداری و … انتخاب ایده آل و مناسبی است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بهتر است مدل مانتوهای اسپرت را با کفش و شلوار اسپرت بپوشید.

مدل مانتوی بلند، در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است و با توجه به اینکه رنگ مانتو روی ظاهر و فرم اندام شما تاثیرگذار است بهتر است در انتخاب رنگ مانتوی اسپرت دخترانه و مانتوی اسپرت زنانه دقت لازم را به خرج دهید. مانتوهای اسپرت رنگ روشن زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند بنابراین اگر فرم اندام شما لاغر و یا متناسب است بهتر است این مدل مانتوها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل مانتوی اسپرت بلند

مدل مانتو اسپرت شیک و زیبا

مدل مانتو اسپرت بلند زرد و مشکی

مدل مانتوی دخترانه اسپرت

مدل مانتو اسپرت ساده و بلند

مدل مانتوی شیک و بلند اسپرت

مدل مانتو اسپرت بلند و صورتی

مدل مانتوی زنانه اسپرت صورتی

مدل مانتو اسپرت شیک و بلند

مدل مانتوی زنانه اسپرت بلند

مدل مانتو اسپرت مشکی

مدل مانتوی مشکی اسپرت

مدل مانتو جدید و زیبا اسپرت

مدل مانتو شیک و جدید اسپرت

مدل مانتوی بلند اسپرت

مدل مانتوی زنانه اسپرت بلند

مدل مانتوی شیک اسپرت

مدل مانتوی شیک و جدید اسپرت

مدل مانتوی بلند اسپرت

مدل مانتو قرمز اسپرت

مدل مانتوی بلند و زیبا اسپرت

مدل مانتوی زنانه ساده اسپرت

مدل مانتو اسپرت بلند

مدل مانتوی اسپرت جدید

مدل مانتو اسپرت بلند آبی

مدل مانتو آبی اسپرت

مانتوهای بلند اسپرت با رنگ تیره برای خانم ها با فرم اندام چاق و درشت انتخابی مناسب هستند و خانم هایی که اندامی لاغر و یا متناسب دارند می توانند از این مدل مانتوها نیز استفاده کنند علاوه بر این مانتوهای بلند اسپرت باعث می شوند تا شما پوشیده و باحجاب تر به نظر برسید بنابراین اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که به حجاب تان حساس می باشید این مدل مانتوها می توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.
مدل مانتوهای اسپرت همچنین در انواع طرح های مختلف دو دکمه و تک دکمه موجود هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین این مدل های متنوع مانتویی با تن پوش مناسب و شیک را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل مانتو شیک و بلند اسپرت

مدل مانتوی بلند و شیک

مدل مانتوی مشکی اسپرت

مدل مانتو مشکی زنانه اسپرت

مدل مانتوی شیک و زیبا اسپرت

مدل مانتوی شیک و جدید اسپرت

مدل مانتوی اسپرت مشکی

مدل مانتوی زنانه شیک و جذاب اسپرت

مدل مانتوی ساده و اسپرت

مدل مانتوی دخترانه اسپرت

مدل مانتوی بلند اسپرت

مدل مانتو دو دکمه اسپرت

مدل مانتوی اسپرت بلند

مدل مانتوی دخترانه اسپرت بلند

   مدل مانتوی اسپرت بلند دخترانه

مدل مانتوی بلند آبی

مدل مانتو مشکی و سفید دخترانه

مدل مانتوی اسپرت سفید و مشکی

مدل مانتو دخترانه اسپرت بلند

مدل مانتوی اسپرت زنانه

مدل مانتوی دخترانه اسپرت

مدل مانتوی بلند اسپرت زنانه

مدل مانتو های اسپرت کوتاه

امروزه انواع مدل مانتوهای دخترانه و زنانه در طراحی های زیبا و متنوع کوتاه و بلند با جنس پارچه های مختلف برای استایل بهاری، تابستانه و زمستانی طراحی و تولید می شوند که هر کسی می تواند متناسب با فرم بدن خود و سلیقه اش و نیز مکانی که قرار است از آن مانتو استفاده کند، بهترین مدل مانتوی دلخواه خود را انتخاب نماید، انواع مدل مانتو کراش، مدل مانتو پیله دار و مدل مانتو فانتزی می توانند استایلهای فوق العاده زیبا و جذابی ایجاد نمایند، در ادامه تصاویر دیگری از مدلهای جدید مانتوی اسپورت کوتاه به عنوان پوششی زیبا برای استفاده در موقعیت های مختلف را می توانید ببینید و الگو بگیرید.

تصاویری از مانتوهای اسپرت بلند و کوتاه

اگر به دنبال یک استایل شیک و زیبای مجلسی هستید، انواع مدل مانتوهای کوتاه اسپورت انتخاب بسیار مناسبی برای این منظور می باشند، این نوع مانتوها با انواع پارچه های سبک و بهاری، پاییزه یا زمستانی و با رنگهای روشن یا تیره، همچنین با طرح های ساده و متنوع ایجاد می شوند و جذابیت خاصی به فرد می بخشند، اما مدلهای بهاری آن با رنگهای روشن و طرحهای ساده اخیراً از ترندهای محبوب و منحصر به فرد می باشند و طرفدارن بیشتری نیز دارند، در اینجا می توانید از جدیدترین مانتوهای بهاری اسپورت و کوتاه دخترانه و زنانه دیدن کنید.

جدیدترین مدل مانتوی اسپرت بلند و کوتاه

زیباترین مدل مانتوی اسپرت بلند و کوتاه

انواع مانتوی اسپرت بلند و کوتاه

مدل مانتوی اسپرت بلند و کوتاه زنانه

مدل مانتوی دخترانه اسپرت بلند و کوتاه

مدلهایی از مانتوی اسپرت بلند و کوتاه جلوباز

مدل مانتوی اسپرت بلند و کوتاه جذاب

مدل مانتوی اسپرت بلند و کوتاه پانچ

مدل مانتو اسپرت بلند و کوتاه لی

مدل مانتوی اسپرت بلند و کوتاه جذاب

مدل مانتوی اسپرت بلند و کوتاه دخترانه

مدل مانتو اسپرت بلند و کوتاه

مدل مانتوی اسپرت بلند و کوتاه زیبا

مدل مانتوی اسپرت بلند و کوتاه جدید

مدل مانتوی اسپرت بلند و کوتاه

مدلی از مانتو اسپرت بلند و کوتاه

جدیدترین مدل مانتو اسپرت بلند و کوتاه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل مانتو اسپرت بلند با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان