۶۳ مدل مانتو عید ۱۴۰۰ با طرح های مجلسی و اسپرت

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو عید ۱۴۰۰ مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

63 مدل مانتو عید 1400 با طرح های مجلسی و اسپرت

مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در سال جدید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از انواع مدل مانتو عید 1400 در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل مانتو عید 1400 شیک و جدید

طرح و رنگ مانتو تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه انواع مدل مانتوی 1400 را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل مانتو عید 1400 زنانه

طرح مانتوی اسپرت و ساده 1400

مانتوی اسپرت از انواع مانتوهای پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و شما می توانید از این طرح مانتو برای حضور در مکان های عمومی استفاده نمایید.

مانتو اسپرت در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشد و بهتر است شما با توجه به اندازه قد خود از بین آن ها مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در هنگام پوشیدن مانتوی اسپرت بهتر است از اکسسوری ها و لباس های اسپرت استفاده نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

اگر شما قد بلند هستید بهتر است از مانتوی اسپرت بلند در پوشش خود استفاده نمایید. مانتوهای کوتاه اسپرت نیز برای خانم ها با اندازه قد مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین خانم های قد بلند بهتر است در صورت تمایل به پوشیدن مانتوی کوتاه مانتویی را انتخاب نمایند که بلندی آن تا زیر زانوی آن ها است.

مانتوی کوتاه دخترانه مانتوی بلند دخترانه مانتوی ساده دخترانه مانتو کوتاه برای عید 1400 مانتوی زیبا عید 1400 مانتوی ساده برای عید مانتوی بلند عید 1400 مانتوی ساده مانتوی زنانه مانتو بلند اسپرت

مانتوی شیک زنانه مانتوی کوتاه مدل مانتو ساده عید 1400 مانتو طوسی ساده

مانتوهای ساده نیز از انواع طرح های محبوب می باشند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ظاهر و استایل تان آراسته تر به نظر برسد بهتر است از این طرح مانتوها در پوشش خود استفاده نمایید.

مانتوهای ساده برای حضور در مکان های مختلف انتخابی مناسب می باشند و شما می توانید آن ها را در پوشش خود با سایر لباس ها و اکسسوری هایتان به راحتی ست نمایید.

مانتوی مشکی 1400 طرح مانتوی عید مانتو بلند 1400 مانتوی ساده 1400 مانتوی طوسی 1400 مانتوی آبی 1400 مانتوی زرد اسپرت

مانتو شیک مانتوی شیک زنانه مانتوی دو رنگ زنانه

طرح های مانتو مجلسی 1400

مانتوی مجلسی از انواع مانتوهای ضروری برای خانم ها به شمار می رود و هر خانمی باید در کمد لباس خود مانتو مجلسی با طرح و رنگی مناسب داشته باشد تا بتواند برای حضور در مهمانی ها از آن استفاده نماید.

در سال 1400 برای دوخت اغلب مانتوهای مجلسی از پارچه های طرح دار استفاده شده است و اغلب مانتوها نیز به صورت جلو باز می باشند و اگر شما تمایل دارید مانتوی خود را از بین طرح های جلو باز انتخاب نمایید بهتر است مانتو را با زیر مانتویی مناسب بپوشید.

توجه داشته باشید که مانتوهای جلو بسته و دکمه دار مجلسی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید در هنگام پوشیدن مانتو احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است از این طرح ها در پوشش خود استفاده کنید.

مانتوی زنانه بلند مانتوی گلدار زنانه مانتو زرد زنانه مانتو مجلسی 1400 مانتوی مجلسی شیک مانتوی طرح دار 1400 مانتو شیک مجلسی مانتوی مشکی 1400 مانتوی طرح دار مانتوی شیک مجلسی مانتو زرد مجلسی مانتو شیک مجلسی مانتوی زنانه مجلسی مانتوی زیبا و کوتاه مانتو مجلسی 1400 مانتوی زنانه مانتوی زیبا زنانه مدل مانتو عید 1400 شیک و زیبا مانتوی کوتاه و زیبا برای عید 1400 مانتوی طرح دار مانتوی کوتاه مجلسی

انتخاب رنگی مناسب برای مانتو مجلسی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ مانتوی خود را از بین رنگ های تیره یا روشن انتخاب نمایید همچنین برای اینکه رنگ مانتو را بدرستی انتخاب نمایید بهتر است به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید و مانتویی را برای پوشیدن انتخاب کنید که جذابیت استایل تان را تکمیل نماید.

مانتوی رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده آل به شمار می رود و اگر شما دارای فرم اندام چاق و درشتی هستید بهتر است از رنگ مانتوی خود را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید.

با توجه به اینکه رنگ 2021 طوسی و زرد انتخاب شده است می توانید رنگ مانتوی خود را به صورت ترکیبی از این دو رنگ انتخاب کنید همچنین می توانید رنگ مانتو را به صورت تکرنگ طوسی یا زرد انتخاب نمایید که در این صورت باید در انتخاب اکسسوری هایتان توجه لازم را داشته باشید.

مانتوی زرد مجلسی مانتوی شیک زنانه مانتوی مجلسی مانتو جلوباز  مانتو بلند 1400 مانتوی طرح دار مدل مانتو رنگ روشن برای عید 1400 مانتوی جدید طرح مانتوی 1400 مدل مانتو گلدار برای عید 1400 مانتو زیبا و خاص برای عید مانتو کوتاه برای عید مانتوی طوسی ساده مانتو مجلسی مدل مانتو عید 1400 شیک و خاص مانتوی طرح دار مانتو شیک

در این مطلب با انواع مدل مانتو عید 1400 آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتو با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان