صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها می‌گویند:

اسرائیل یک رژیم تروریست و آمریکا بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان است +تصاویر

اسناد رسمی دولت آمریکا تروریست بودن رژیم صهیونیستی را ثابت می‌کند؛ تبعاً واشینگتن با حمایت بی‌چون‌وچرا از تل‌آویو لایق عنوان «بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان» است.

سرویس جهان مشرق -  ترامپ در یکی از هزاران اقدام حماقت‌آمیز طی دوران ریاستش بر کاخ سفید، نام سپاه پاسداران ایران را به فهرست گروه‌های تروریستی وزارت خارجه خود اضافه کرد (جزئیات بیش‌تر). این اقدام واشینگتن بخشی از کمپین به‌اصطلاح «فشار حداکثری» علیه جمهوری اسلامی با هدف تغییر رفتار (بخوانید: تغییر رژیم) تهران و در ادامه ادعاهای مکرر کاخ سفید مبنی بر حمایت ایران از تروریسم بود.

تلاش ایران‌هراسان و جنگ‌طلبانی که ترامپ را در این چهارسال محاصره کردند (جزئیات بیش‌تر)، از جمله مایک پمپئو، وزیر خارجه، و جان بولتون، مشاور امنیت ملی وقت آمریکا برای معکوس‌سازی واقعیت قطعاً محکوم به شکست، و بلکه پیشاپیش شکست‌خورده، بوده است.

حالا در واپسین روزهای حضور ترامپ در کاخ سفید، بخش کوچکی از شواهدی که هویت واقعی «بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان» را افشا کرده‌اند، بررسی می‌کنیم. در گزارش پیش رو، ابتدا با ذکر برخی نمونه‌های غیرقابل‌انکار و سپس از زبان کارشناسان آمریکایی و صهیونیست نشان خواهیم داد که رژیم صهیونیستی یک رژیم تروریست و آمریکا بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان است.

رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی، اشغالگر، اساساً تروریست، و حامی تروریسم است [+]

در همین‌باره بخوانید:

›› پس از تحریم سپاه نیروهای آمریکایی روی آرامش را نخواهند دید

›› طرف‌داران «تغییر رژیم» ترامپ را محاصره کرده‌اند / سیاست ضدایرانی واشینگتن بعد از متیس

اسنادی که ثابت می‌کند رژیم صهیونیستی حامی تروریسم است

رژیم صهیونیستی تا کنون بارها با گروه‌های تروریستی علیه جمهوری اسلامی همکاری کرده است. شاید شناخته‌شده‌ترین مورد از این همکاری‌ها ترور دانشمندان هسته‌ای ایران [1] با همکاری مستقیم سرویس اطلاعاتی این رژیم، موساد، و گروه تروریستی مجاهدین خلق بین سال‌های 2010 و 2012 (بنا به برخی گزارش‌ها 2007 [2] تا 2015 [3] ) باشد [4] . علاوه بر ترور بیولوژیکی «اردشیر حسین‌پور» در سال 2007، ترور ناموفق «فریدون عباسی» در سال 2010 و عملیات دیگری که به گفته مقامات امنیتی ایران سال 2015 با اقدام بموقع نیروهای سپاه پاسداران ناکام ماند، ترور فیزیکی و مستقیم پنج دانشمند هسته‌ای دیگر یعنی «مسعود علی‌محمدی»، «مجید شهریاری»، «داریوش رضایی‌نژاد» و «مصطفی احمدی روشن» و مورد اخیر شهید «محسن فخری‌زاده» بدون هیچ شکی توسط عناصر تروریست و با حمایت مالی، آموزشی و تسلیحاتی موساد صورت گرفته است.

اگرچه رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه رسماً و صراحتاً دست داشتن در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را تأیید نکرده است، اما نه تنها کارشناسان آمریکایی و اروپایی [5] بلکه حتی مقامات رسمی آمریکایی [6] علناً همکاری صهیونیست‌ها و تروریست‌های مجاهدین خلق را تأیید کرده‌اند. مجله آمریکایی «آتلانتیک» حتی در این‌باره می‌نویسد که یک سؤال در محافل امنیتی و ضدتروریستی آمریکا آن زمان مدام مورد بحث بود: «آیا باید اسرائیل را یک حامی دولتی تروریسم طبقه‌بندی کرد؟ [7] »

مجاهدین خلق، آن زمان هنوز در فهرست «گروه‌های تروریستی خارجی» (همان فهرستی که آمریکا اخیراً نام سپاه پاسداران را به آن افزود) قرار داشت و بنابراین همکاری رژیم صهیونیستی با این سازمان تروریستی قطعاً مصداق حمایت از تروریسم، حتی با تعریف رسمی دولت آمریکا [8] ، بوده است. بگذریم که با توجه به اثبات شواهد این عملیات، مجاهدین خلق نیز نباید تنها چند ماه بعد از فهرست گروه‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا خارج می‌شد.

تصاویر شهدای هسته‌ای در دیدار رهبر انقلاب با دانشمندان و مسئولان صنعت هسته‌ای کشور در سال 90 [+]

چنان‌که گفته شد، ترور دانشمندان هسته‌ای ایران احتمالاً مشهورترین همکاری رژیم صهیونیستی و تروریست‌هاست که هم ایران و هم آمریکا درباره انکارناپذیر بودن آن اتفاق‌نظر دارند، اما باید دانست که رابطه صهیونیسم و تروریسم تنگاتنگ‌تر از صرفاً یک همکاری چندین ساله است. مجله آمریکایی فارن‌پالسی سال 2012 گزارش داد که عوامل موساد طی سال‌های انتهایی دولت جورج بوش پسر خود را به جای مأموران سرویس اطلاعاتی آمریکا، سی‌آی‌ای، جا زده‌اند و به این ترتیب اقدام به استخدام اعضای گروه تروریستی «جندالله» کرده‌اند.

این گروه تروریستی که در پاکستان مستقر است و تا کنون اقدام به ترور مقامات دولتی و کشتار زنان و کودکان ایرانی کرده است [9] ، با این هدف استخدام شده بودند که در خاک ایران عملیات تروریستی انجام دهند [10] . علاوه بر مجاهدین خلق و جندالله، همکاری رژیم صهیونیستی با دست‌کم یک گروه تروریستی دیگر نیز اثبات شده است: «پژاک».

«اریک دریتزر» تحلیلگر آمریکایی مسائل ژئوپلتیک طی گزارشی در مجله اینترنتی «نیو ایسترن آوت‌لوک» با اشاره به بخشی از اسناد افشاشده ویکی‌لیکس [11] می‌نویسد: «به لطف ویکی‌لیکس، اکنون این یک واقعیت مستند است که اسرائیل از مدت‌ها پیش تلاش کرده تا از گروه‌های کُرد مانند پژاک (گروه تروریستی مستقر در کردستان عراق) برای به راه انداختن یک جنگ تروریستی ادامه‌دار علیه ایران با هدف بی‌ثبات کردن دولت این کشور استفاده کند [12]

مراسم تشییع سردار شهید «نورعلی شوشتری» که به دست تروریست‌های جند الشیطان به شهادت رسید [+]

علاوه بر همکاری‌های مذکور میان رژیم صهیونیستی و تروریست‌ها (که به نوعی به ترتیب اثبات‌پذیری از دیدگاه دولت آمریکا چیده شده‌اند)، شکی وجود ندارد که صهیونیست‌ها در جریان جنگ تحمیلی علیه سوریه نیز به تروریست‌های ضدسوری کمک کرده‌اند. گزارش‌های سازمان ملل و اذعان رسانه‌های صهیونیستی نشان می‌دهد صهیونیست‌ها دائماً اقدام به ارائه اطلاعات به تروریست‌ها و حتی درمان مجروحان آن‌ها می‌پردازند [13] .

تا این‌جا با آوردن سند و مدرک اثبات کردیم که رژیم صهیونیستی یک حامی مسلم تروریسم است. اگرچه ممکن است طبق تعریف دولتی آمریکا از تروریسم، کمک صهیونیست‌ها به پژاک یا دخالت رژیم صهیونیستی در جنگ سوریه به سود تروریست‌ها، رسماً اقدام در جهت «حمایت دولتی از تروریسم» محسوب نشود، اما همکاری نزدیک رژیم صهیونیستی با مجاهدین خلق زمانی که این گروهک تروریستی هنوز در فهرست گروه‌های تروریستی خارجی وزارت خارجه آمریکا وجود داشت، یا حتی گذشته از آن، اقدام موساد به استخدام عناصر جندالله که تا امروز هم در فهرست گروه‌های تروریستی دولت آمریکا قرار دارد [14] مصداق بارز حمایت رژیم صهیونیستی از تروریسم محسوب می‌شود؛ حتی طبق تعریف مغرضانه دولت آمریکا از تروریسم. در بخش بعدی گزارش، با استناد به گزارش‌های منابع خبری و تحلیلی آمریکایی و صهیونیستی نشان خواهیم داد رژیم صهیونیستی نه تنها حامی تروریسم، بلکه یک رژیم اساساً تروریست است.

صهیونیست‌ها مرزهای فلسطین اشغالی با سوریه در بلندی‌های جولان را به روی تروریست‌های ضدسوری باز کرده‌اند [+]

اذعان آمریکایی‌ها به تروریست بودن رژیم صهیونیستی

بدیهی است که کشورهای عضو محور مقاومت از جمله ایران و سوریه، اسرائیل را یک رژیم تروریست بدانند [15] ، اما حتی آن‌هایی که در برخی مقاطع با تروریست‌ها از یک آبشخور خورده‌اند هم آن‌گاه که به خود آمده‌اند [16] ، رژیم صهیونیستی را صراحتاً تروریست نامیده‌اند [17] . با همه این‌ها، قطعاً اذعان آمریکایی‌ها و حتی خود صهیونیست‌ها به این واقعیت، از بسیاری سندهای دیگر سندتر است.

ماه آوریل سال 2018، «گلن گرینوالد» یکی از شناخته‌شده‌ترین خبرنگاران تحقیقی در آمریکا و برنده جایزه «پولیتزر» (معتبرترین جایزه خبرنگاری آمریکا) هنگامی که در برنامه «دموکراسی اکنون!» درباره جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه توضیح می‌داد، در اشاره به حملات وحشیانه نیروهای نظامی این رژیم به غیرنظامیان و حتی خبرنگاران در جریان تظاهرات‌های هفتگی موسوم به «راه‌پیمایی بزرگ بازگشت [18] » که ماه مارس همان سال آغاز شده بود، رژیم صهیونیستی را این‌گونه توصیف کرد:

من معتقدم زمان آن رسیده که واقعیتِ آن‌چه را که اسرائیل هست، تصدیق کنیم و بپذیریم. فارغ از هرچه که قبلاً در مورد اسرائیل فکر می‌کردید، اعتقاد به این‌که اسرائیل سنگر دموکراسی لیبرال در خاورمیانه است، این‌که دشمنان وحشیِ عصر حجری آن را احاطه کرده‌اند، فارغ از همه این‌گونه پروپاگانداها، آن‌چه که اکنون واضح است این است که اسرائیل چیزی کاملاً متفاوت با همه این‌هاست. حتی افرادی که قبلاً این عقاید را داشتند هم اکنون کم‌کم دارند می‌بینند که اسرائیل یک دولت [جعلی]، آپارتاید، یاغی و تروریست است. رفتارهایی که اسرائیل به طور مداوم و بدون هیچ شرمی، بلکه با افتخار، به آن‌ها دست می‌زند، و حرف‌هایی که اسرائیل می‌زند، منعکس‌کننده هویت اسرائیل هستند. آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع اسرائیل، می‌گوید «هیچ انسان بی‌گناهی در غزه وجود ندارد»؛ این، اساساً طرزفکر یک روانیِ نسل‌کش است.

اعضای گروه آمریکایی ضدجنگ «کُد پینک» با بنر «اسرائیل یک دولت تروریست است» (چپ) و بنرهایی علیه جنگ با ایران (دوم و سوم از چپ) پشت سر «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا [+]

در همین‌باره بخوانید:

›› جنجالی‌ترین شهرک‌های رژیم صهیونیستی در کجا ساخته شده‌اند؟ + تصاویر ماهواره‌ای

›› مذهبیون افراطی کنترل رژیم صهیونیستی را به دست گرفته‌اند

یکی از حماقت‌های رژیم صهیونیستی که به افشای ماهیت تروریستی این رژیم بسیار کمک کرد، برخورد وحشیانه صهیونیست‌ها با تظاهرات‌کنندگان فلسطینی طی همین راه‌پیمایی‌های بازگشت بود. اعتراضات مردم غزه از «روز سرزمین» (30 مارس 2018) با حضور 30 هزار نفر آغاز شد و قرار بود به مدت شش هفته، یعنی تا «روز نکبت» (15 می، روز تشکیل رژیم صهیونیستی و آوارگی گسترده فلسطینیان) ادامه پیدا کند، اما پس از این تاریخ هم ادامه یافت. صهیونیست‌ها که از این تظاهرات‌ها وحشت‌زده شده‌اند، بنا به گزارش یک «کمیسیون مستقل بین‌المللی» در شورای حقوق بشر سازمان ملل، تا کنون دست‌کم 189 فلسطینی را در جریان این اعتراضات به شهادت رسانده و 6100 نفر دیگر را زخمی کرده‌اند [19] .

این کمیسیون به استثنای دو مورد، آن هم احتمالاً، بقیه موارد استفاده صهیونیست‌ها از اسلحه‌های جنگی در برخورد با تظاهرات‌کنندگان را بر خلاف مقررات بشردوستانه بین‌المللی دانسته است، چراکه هیچ‌یک از معترضان فلسطینی «خطر مرگ‌بار» ی برای سربازان رژیم صهیونیستی نداشته‌اند. چنان‌که پایگاه تحلیلی انگلیسی «پیس‌نیوز» اخیراً در مقاله‌ای با عنوان «اسرائیل یک دولت تروریست است [20] » آورده است، در بخشی از این گزارش با اشاره به این‌که نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی با گلوله جنگی به تظاهرات‌کنندگان غیرمسلح حمله کرده‌اند، آمده:

1576 نفر بر اثر اصابت ترکش‌هایی از جنس گلوله یا استخوان در نتیجه کمانه کردن گلوله، خرد شدن گلوله، یا عبور گلوله از بدن یک فرد و رسیدن آن به بدن فرد دیگر مجروح شده‌اند؛ مواردی که همگی خطرات شلیک گلوله‌های جنگی با سرعت بالا به درون جمعیت انبوه تظاهرات‌کنندگان را نشان می‌دهند.

«حتماً برمی‌گردیم، فلسطین»؛ بزرگ‌داشت آرمان بازگشت به سرزمین مادری در روز «نکبت» [+]

14 می 2018 قرار بود مراسم راه‌پیمایی بازگشت، هم‌زمان با هفتادمین سال‌گرد روز نکبت و هم‌چنین تأسیس ساختمان سفارت آمریکا در بیت‌المقدس، به معنای به رسمیت شناخته شدن این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط دولت ترامپ، برگزار شود. حدود 35 تا 40 هزار فلسطینی در این روز بزرگ‌ترین «راه‌پیمایی بزرگ بازگشت» را رقم زدند. واکنش نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به این تظاهرات نیز از همیشه وحشیانه‌تر بود.

در این روز، 60 فلسطینی به شهادت رسیدند که این آمار، بیش‌ترین تعداد شهدا در غزه از زمان عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در این منطقه در سال 2014 بود. فقط یکی از آمارهای دردناک درباره راه‌پیمایی روز 14 می، شهادت دست‌کم 7 کودک به دست تک‌تیراندازهای رژیم صهیونیستی است. از این 7 کودک، یک نفر دختربچه‌ای 14 ساله به نام «وصال خلیل» بود و شش نفر دیگر پسربچه‌های 13 تا 17 ساله بودند: «عزالدین السماک» (13 ساله)، «سعید الخیر» (15 ساله)، «احمد الشاعر» (15 ساله)، «طلال مطر» (16 ساله)، «سعدی ابوصالح» (16 ساله) و «ابراهیم الزرقه» (17 ساله). 5 نفر از این کودکان، از جمله وصال خلیل، با شلیک مستقیم گلوله جنگی توسط تک‌تیراندازهای سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی به سر یا گردنشان و 2 نفر دیگر با شلیک مستقیم به شکمشان شهید شدند.

ناگفته نماند که در طرف دیگر، یک سرباز رژیم صهیونیستی دچار جراحت سطحی شد که طبق گزارش‌ها بر اثر برخورد سنگ به وجود آمده بود.

قوانین رژیم صهیونیستی به نیروهای امنیتی اجازه استفاده از گلوله جنگی علیه کودکانی را می‌دهد که سنگ به سوی آن‌ها پرتاب کنند [+]

اذعان صهیونیست‌ها به تروریست بودن رژیم صهیونیستی

قطعاً تاریخچه رژیم جعلی صهیونیستی از زمان تشکیل [21] تا امروز با تروریسم عجین بوده است [22] و جز آن‌هایی که خودشان را به خواب زده‌اند، بقیه همه می‌دانند که معضل واقعی خاورمیانه، رژیم صهیونیستی است [23] . با این حال، شنیدن اذعان خود صهیونیست‌ها به این واقعیت لطف دیگری دارد. «ایلانا همرمن [24] » نویسنده صهیونیست که متولد حیفا و ساکن بیت‌المقدس است، در گزارشی در روزنامه صهیونیستی هاآرتص تحت عنوان «تروریست [فلسطینی‌ها نیستند]، اسرائیل است [25] » با اشاره به «سیاست‌های تروریستی» رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، از جمله با ساخت شهرک در فلسطین اشغالی و محدود کردن شرایط زندگی ساکنان اصلی این سرزمین، می‌نویسد:

مصادره زمین در مقیاس وسیع، وضع محدودیت علیه آزادی سفر و در نتیجه آزادی اشتغال و تجارت، تخریب منازل و وضع مقررات منع رفت‌وآمد، تعطیل کردن [تمام شهر]، ساختن فنس و دیوارهای بی‌شمار، و استقرار نیروهای نظامی تا دندان مسلح در میان یک جمعیت غیرنظامی فلسطینی به منظور حفاظت از یک جمعیت غیرنظامی اسرائیلی که به زور ساکن آن‌جا شده‌اند، … اگر این‌ها تروریسم، و به عبارت دیگر، جنگ علیه شهروندان غیرمسلح نیست، پس تروریسم چیست؟

خودروی شهید «مصطفی احمدی روشن»؛ شاید زمانی تعریف ایرانی‌ها از تروریسم صهیونیستی، صرفاً هدف قرار دادن کودکان فلسطینی بود، اما امروز دیگر این‌گونه نیست [+]

وی سپس به سیلی «عهد تمیمی [26] » دختر نوجوان فلسطینی به صورت یک سرباز صهیونیست یا اقدام تظاهرات‌کنندگان فلسطینی به پرتاب سنگ یا آتش زدن لاستیک در اعتراض به هجوم روزانه و شبانه سربازان رژیم صهیونیستی به خانه‌هایشان اشاره می‌کند و می‌نویسد:

اما نام اعمال این جوانان چیست؟ تروریسم؟ نخیر، این اقدامات، مبارزه مستأصلانه گروه‌ها و افرادی است که از روزی که متولد شده‌اند چیزی برای امیدواری در برابر ارتشی ندارند که هزار بار [از نظر نظامی] قوی‌تر از آن‌هاست. اما این ارتش از چه چیز دفاع می‌کند؟ امنیت کشورش؟ نخیر، از تصمیم دولت‌های [جعلی] اسرائیل [یکی پس از دیگری] مبنی بر استفاده از تروریسم برای تحمیل یک «کشور یهودی» به کل منطقه از دریای مدیترانه تا رود اردن.

نظامیان رژیم صهیونیستی پایبند به ابتدائی‌ترین حقوق بشر و قوانین بین‌المللی نیز نیستند [+]

در همین‌باره بخوانید:

›› از حزب «اُتسما یِهودیت» چه می‌دانید؟ / توسل انتخاباتی نتانیاهو به تروریست‌های آمریکایی

آمریکا، بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان

آن‌چه تا این‌جا اشاره کردیم، به‌وضوح نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی یک رژیم تروریست و حامی تروریسم است. این‌که دولت آمریکا حامی بی‌چون‌وچرای رژیم تروریست صهیونیستی است، نیازی به اثبات ندارد، اما اشاره‌ای به این واقعیت می‌تواند مفید باشد. گلن گرینوالد، خبرنگار آمریکایی که پیش‌تر درباره او خواندید، در این‌باره می‌گوید:

اگر دیدن اقدام ارتش اسرائیل به کشتار کودکان فلسطینی در سال 2014 در حالی که در ساحلی در غزه فوتبال بازی می‌کنند، یا اقدام یک تک‌تیرانداز به کشتن یک خبرنگار با شلیک گلوله به او به صورت تعمدی و در حالی که وی جلیقه «مطبوعات» پوشیده، به شما نشان نمی‌دهد که ماهیت دولت اسرائیل واقعاً چیست، چه [اتفاق دیگری این واقعیت را] به شما نشان خواهد داد؟ همه آن افرادی که در غرب دوست دارند همه جا بچرخند و تقاضای استفاده از «مداخله انسان‌دوستانه» [مانند دخالت آمریکا در جنگ سوریه] را بکنند، و می‌گویند غرب باید اسد را متوقف کند، غرب باید قذافی را متوقف کند، غرب باید صدام را متوقف کند؛ اکنون وقت پرسیدن این سؤال از آن‌هاست: آیا غرب نباید دولت اسرائیل را متوقف کند؟ حداقل نباید فرستادن سلاح و ارسال پول و ارائه اطلاعات و تأمین پوشش دیپلماتیک برای اسرائیل را متوقف کرد؟ چون دولت‌های غربی که این کارها را انجام می‌دهند، و در رأس آن‌ها انگلیس و آمریکا، در تمام آن‌چه که بر سر فلسطینی‌ها می‌آید، سهیم هستند؛ همه اتفاقاتی که مصداق جنایت جنگی و به طور فزاینده‌ای آپارتاید و نسل‌کشی هستند.

رژیم صهیونیستی با حمله به ساحلی در غزه در سال 2014، چهار کودک را به شهادت رساند [+]

گرینوالد ادامه می‌دهد:

ببینید روایت غربی درباره آن‌چه که فلسطینی‌ها «اجازه دارند انجام بدهند»، چه می‌گوید. درباره فلسطینی‌هایی که سربازان [متجاوز صهیونیست]، نیروهای اسرائیلیِ اشغال‌کننده سرزمینشان را می‌کشند، چنان‌که هر کشوری در جهان چنین کاری را حق خود می‌داند. اگر نیروهای روسی روزی آمریکا را اشغال کنند و مردم آمریکا آن‌ها را بکشند، همه این مردم را تشویق خواهند کرد؛ اما وقتی فلسطینی‌ها سربازانی را می‌کشند که سرزمین آن‌ها را اشغال کرده‌اند، به آن‌ها می‌گویند تروریست. وقتی فلسطینی‌ها از تحریم مسالمت‌آمیز اسرائیل به منظور فشار آوردن به آن برای پایان اشغالگری حمایت می‌کنند، یعنی همان شیوه‌ای که مردم در دهه 1980 با موفقیت علیه رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی از آن استفاده کردند، آن‌ها را به یهودستیزی متهم می‌کنند. و وقتی فلسطینی‌های بی‌گناه در کنار مرز دست به اعتراض مسالمت‌آمیز می‌زنند، آن‌ها را متهم می‌کنند که عاملان حماس هستند و سزاوار مرگ.

انتقال سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی به شهر بیت‌المقدس توسط دولت ترامپ حتی از منظر قوانین بین‌المللی نیز غیرقانونی بود [+]

در همین‌باره بخوانید:

›› به ارتش اسرائیل کمک کنید و تخفیف مالیاتی بگیرید

›› مسابقه کودک‌کشی رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی با سلاح‌های آمریکا

رژیم صهیونیستی و تروریسم روابط عمیق‌تر و پیچیده‌تری هم با یک‌دیگر دارند. روزنامه آمریکایی واشینگتن‌پست اوایل سال (2019) گزارشی با این عنوان خطاب به مردم آمریکا منتشر کرد: «دلارهای مالیاتی شما دارد خرج حمایت از وارثان فکری یک تروریست اسرائیلی می‌شود [27] .» واشینگتن‌پست در این گزارش، درباره «مئیر کاهان» تروریست متولد آمریکا توضیح می‌دهد که پس از مهاجرت به فلسطین اشغالی، حزبی تروریستی را آن‌جا تشکیل و پرورش داد.

مشرق طی گزارشی درباره انتخابات پارلمانی در رژیم صهیونیستی، مفصلاً درباره همین رابطه ریشه‌ای میان رژیم صهیونیستی و تروریسمِ آمریکازاده توضیح داده است (گزارش مشرق را از این‌جا بخوانید).

«مئیر کاهان» تروریست متولد آمریکا، سال 1971 در دادگاه منهتن  (جزئیات بیش‌تر) [+]

همه آن‌چه گفته شد ثابت می‌کند که رژیم صهیونیستی حتی با معیارهای خودش هم یک رژیم تروریست است و دولت آمریکا نیز حتی طبق تعریف خودش از «حمایت دولتی از تروریسم»، بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان است. اکنون چه شده که بزرگ‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان به خودش جرأت می‌دهد کشورهای دیگر را به حمایت از تروریسم متهم کند؟ شاید ترامپ این ضرب‌المثل انگلیسی-اروپایی را نشنیده است: «آن‌هایی که در خانه شیشه‌ای زندگی می‌کنند، نباید سنگ بپرانند.»


[1] ترور دانشمندان هسته‌ای ایران لینک

[2] Covert war against Iran's nuclear aims takes chilling turn Link

[3] Iran ‘thwarts Mossad attempt to assassinate nuclear scientist’ Link

[4] Assassination of Iranian nuclear scientists Link

[5] The undeclared war on Iran's nuclear program Link

[6] Israel teams with terror group to kill Iran's nuclear scientists, U.S. officials tell NBC News Link

[7] Israel and Proxy Terrorism Link

[8] Deeper into Terrorism Link

[9] Jundallah: Profile Of A Sunni Extremist Group Link

[10] False Flag Link

[11] Wikileaks: Israeli Mossad wanted to use Kurds against Iran Link

[12] Breaking the Resistance with Terrorism and Proxy Wars Link

[13] UN Reveals Israeli Links With Syrian Rebels Link

[14] Foreign Terrorist Organizations Link

[15] Israel and state-sponsored terrorism Link

[16] Turkey's Erdogan calls Israel a "terrorist state" Link

[17] Erdogan calls Netanyahu 'terrorist' as insults fly after Gaza deaths Link

[18] تظاهرات روز سرزمین 2018 لینک

[19] Report of the independent international commission of inquiry on the protests in the Occupied Palestinian Territory Link

[20] Israel is a terrorist state Link

[21] Terrorism: How the Israeli state was won Link

[22] 'Israel is a terrorist state' Link

[23] Israel Is The Real Problem Link

[24] Ilana Hammerman Link

[25] Israel Is the Terrorist Link

[26] عهد تمیمی لینک

[27] Your tax dollars are propping up the intellectual heirs to an Israeli terrorist Link

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان