تزیین تخم مرغ آبپز با ایده های جالب برای کودکان

در این مطلب با روش های تزیین تخم مرغ آبپز به کمک ایده های جالب و خلاقانه در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم این تزیینات مورد توجه تان قرار بگیرند.

تزیین تخم مرغ آبپز با ایده های جالب برای کودکان

تخم مرغ از انواع غذاهای مقوی و کامل می باشد که برای تهیه آن روش های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش ها آب پز کردن تخم مرغ می باشد و شما می توانید بعد از پخت تخم مرغ به کمک مدل های تزیین تخم مرغ آبپز به تزیین آن بپردازید.

مدل های تزیین تخم مرغ آبپز

برای دیزاین تخم مرغ آب پز ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید تخم مرغ را به شکل پرندگان و جنگل و … دیزاین کنید. در مطالب قبلی تزیینات سیب زمینی سرخ شده و تزیینات پوره سیب زمینی را مشاهده کردید در ادامه با ایده هایی برای تزیینات تخم مرغ آب پز در خدمت شما خواهیم بود.

مدل تزیین تخم مرغ آبپز

تزیینات تخم مرغ به کمک ایده های خلاقانه

اگر تمایل دارید تخم مرغ را به شکل بدن قو تزیین نمایید به جای بدن قو باید یک تخم مرغ کامل را قرار دهید و از سفیده تخم مرغ دیگری برای ایجاد گردن و بال های قو استفاده نمایید به جای نوک قو نیز می توانید از هویج استفاده نمایید و قسمت های مختلف بدن قو را به کمک خلال دندان به یکدیگر وصل نمایید همچنین می توانید برای تزیین اطراف پرنده از سبزیجاتی نظیر جعفری و تره و تربچه و … استفاده نمایید و به کمک هویج و بادمجان و .. می توانید تخم مرغ های پخته را به شکل جغد و جوجه و پنگوئن و … درآورید.

اگر تمایل دارید تخم مرغ را به شکل موش درآورید می توانید تربچه را به شکل ورقه ای برش بزنید و قسمت بالایی تخم مرغ را هم برش بزنید و ورقه های تربچه را به جای گوش موش روی تخم مرغ قرار بدهید و برای دیزاین چشم های موش نیز می توانید از زیتون سیاه و کنجد استفاده نمایید. برای ایجاد دم موش و سبیل موش نیز می توانید از برگ رزماری استفاده کنید. برای دیزاین گوش موش نیز می توانید از برش های خیار و هویج استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید قسمت بالایی تخم مرغ را برش بزنید و زرده تخم مرغ را بیرون آورید سپس زرده را مقداری له نمایید و روی قسمت بزرگ سفیده قرار بدهید. قسمت بالایی تخم مرغ را که قبلا برش زده اید روی سر جوجه قرار بدهید و صورت جوجه را هم به کمک برش های زیتون سیاه و دانه کنجد تزیین نمایید. برای ایجاد نوک و پا جوجه می توانید از برش تکه ای هویج استفاده کنید. به کمک برگ درخت ها و هویج نیز می توانید لانه ای را برای جوجه درست نمایید.

تزیین زیبا و متفاوت تخم مرغ آب پز تزیینات تخم مرغ   تزیین ساده تخم مرغ آب پز مدل تزیینات تخم مرغ تزیینات جالب تخم مرغ تزیین تخم مرغ با روش فانتزی تزیین فانتزی تخم مرغ مدل تزیین زیبا تخم مرغ تزیین تخم مرغ با روشی زیبا تزیین تخم مرغ آب پز به شکل جوجه تزیین جالب فانتزی تزیین تخم مرغ با روشی جالب تزیین زیبا تخم مرغ دیزاین تخم مرغ دیزاین تخم مرغ به شکل گل

به کمک تخم مرغ پخته و برش های کالباس می توانید خرگوشی کوچک را درست نمایید همچنین به کمک برگ رزماری و تخم مرغ آبپز می توانید تخم مرغ را به شکل جوجه تیغی درآورید.

تخم مرغ را به صورت حلقه ای برش بزنید سپس به کمک سفیده تخم مرغ برای هزارپایی که ایجاد شده است صورت و شاخک درست نمایید همچنین می توانید تخم مرغ را به صورت فینگرفود تهیه نمایید و به کمک ادویه های خوشرنگ و ساقه کرفس و … به تزیین آن بپردازید.

اگر تمایل دارید تخم مرغ را به شکل گل درآورید می توانید آن را از وسط برش زده سپس زرده تخم مرغ را خالی نمایید و سفیده تخم مرغ را به شکل گل در کنار یکدیگر بچینید و زرده را هم به جای پرچم گل قرار بدهید و به کمک برش گوجه فرنگی و ریحان و … دسته گل زیبایی را بسازید.

تزیینات تخم مرغ با روشی کاربردی دیزاین تخم مرغ به شکل موش تزیینات زیبا تخم مرغ با روشی فانتزی تزیین خلاقانه تخم مرغ تزیینات تخم مرغ تزیین فانتزی تخم مرغ تزیین تخم مرغ تزیینات تخم مرغ تزیین خلاقانه تخم مرغ آب پز تزیین شیک تخم مرغ تزیین زیبا تخم مرغ تزیین جالب تخم مرغ آب پز تزیین تخم مرغ به شکل خرگوش تزیین تخم مرغ آب پز زیبا و جذاب تزیین تخم مرغ آبپز

در ادامه فیلم تزیینات مختلف تخم مرغ آبپز برای کودکان را می توانید ببینید. چون این برنامه در سایت یوتیوب پخش می شود باید برای مشاهده فیلم از نرم افزار های تغییر آی پی استفاده کنید:

 

در این مطلب توجه شما را به تزیین تخم مرغ آبپز با روش های فانتزی و ساده جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده این مدل دیزاین ها نهایت بهره را برده باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان