راهنمای خرید وسایل پذیرایی از مهمان ها در دکوراسیون منزل

راهنمای خرید : اگرچه اتاق پذیرایی معمولا اتاق پرکاربردی است، اما فضای بسیار خوبی برای سرگرمی مهمانان است

راهنمای خرید : اگرچه اتاق پذیرایی معمولا اتاق پرکاربردی است، اما فضای بسیار خوبی برای سرگرمی مهمانان است. با انتخاب درست مبلمان و وسایل تزئینی، شما می‌توانید هر نوع مهمانی را اعم از مهمانی‌های بزرگ به مناسبت تعطیلات یا تولد کودکان‌تان را در این اتاق برگزار کنید. اگرچه معمولا همه در مورد میز نهارخوری و صندلی‌ها صحبت می‌کنند اما وسایل دیگر- مانند میزهای پذیرایی، بوفه‌ها، و میزهای کوچک چرخ‌دار- می‌توانند فضاهای نگهدارنده و کارایی بیش‌تری را در این فضا به وجود بیاورند. وسایل کوچک هم مهم هستند: وسایل غذاخوری، وسایل پذیرایی، و رومیزی‌ها فضا را سرگرم‌کننده می‌کنند و به آن شخصیت می‌بخشند. اگر می‌خواهید اتاق پذیرایی‌تان را نوسازی کنید، از راهنمایی‌های ما به‌منظور کاربردی‌تر‌کردن، متنوع‌ترکردن، و رنگارنگ‌کردن این فضا استفاده کنید. پس با چیدانه همراه باشید تا با هم نگاهی به این نکات بیاندازیم.

طراحی میز نهارخوری رنگارنگ

میز نهارخوری مناسبی انتخاب کنید.

هنگام خرید این وسایل بسیار مهم، به این فکر کنید که هر چند وقت یک‌بار مهمانی می‌دهید و معمولا تعداد مهمانان‌تان چقدر است. خریدن یک میز نهارخوری بزرگ زمانی به‌صرفه است که تعداد خانواده و دوستان‌تان زیاد باشند، در حالی که یک میز کوچک‌تر مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت‌تر و کم‌رفت‌وآمدتر است. اگر به‌دنبال داشتن هر دو گزینه هستید از میزهای قابل تنظیم استفاده کنید که در مهمانی‌های کوچک و بزرگ به کارتان بیاید.

لیست شرکت های فعال در حوزه مبلمان و اثاثیه منزل در اهالی فن چیدانه

میز نهارخوری با رنگ آبی فیروزه ای

اگر می‌خواهید کمی حس به‌روزبودن را به فضا اضافه کنید از صندلی‌های غیرهم‌شکل و میزهای چوبی استفاده کنید، یا با خریدن مجموعه وسایل چوبی سیمایی سنتی به این اتاق بدهید. در نهایت، آن‌چه مناسب خانواده شماست، بودجه، و سبک کلی را در نظر داشته باشید.

مطلب پیشنهادی : مبلمان رنگى، تحولى زیبا در دکوراسیون داخلى !

قرار دادن میز بوفه در کنار میز عذاخوری 

برگزاری مهمانی را با یک میز بوفه در کنار میز نهارخوری آسان کنید.

جدایی آشپزخانه از اتاق پذیرایی و رفت‌وآمد بین این دو فضا معمولا مشکلاتی را به وجود می‌آورد. به‌جای این‌که مهمانان را مجبور به رفت‌وآمد در این دو فضا کنید، با اضافه‌کردن یک میز بوفه در اتاق پذیرایی این مشکل راحل کنید.

مطلب پیشنهادی : دکوراسیون آشپزخانه کوچک با ایده های بزرگ

میز بوفه مشکی رنگ در کنار میز نهار خوری

با اضافه‌کردن میزهای پذیرایی، می‌توانید همه غذاها را در یک محل سرو کنید تا مهمانان بتوانند بیش‌ترین لذت را از آن‌ها ببرند. هم‌چنین می‌‌توانید از میز بوفه برای طراحی اتاق بهره ببرید (شمع‌دان‌ها، گل‌دان‌ها، و قاب عکس‌ها).

رومیزی آبی و کرم برای میز نهارخوری

میز غذاخوری را با رومیزی زیبا کنید.

وقتی میزبان یک مهمانی هستید، استفاده از رومیزی‌های مناسب به فضای شما شخصیت می‌بخشد. هم‌چنین استفاده از دستمال‌سفره‌های زیبا و رومیزی‌های ساتن زیبایی خاصی به اتاق پذیرایی می‌دهد. هم‌چنین رومیزی‌ها و دستمال‌سفره‌ها را می‌توان براساس تعطیلات و مناسبت‌های خاص مانند کریسمس طراحی کرد.

مطلب پیشنهادی : روش های تا زدن دستمال سفره

میز نهارخوری در کنار ساحل و با رنگ های شاد

با داشتن رومیزی‌های مختلف آماده هر نوع مهمانی خواهید بود. با داشتن این وسایل پارچه‌ای بدون نیاز به استفاده از وسایل تزئینی می‌توانید طراحی خاصی به این فضا بدهید.

مطلب پیشنهادی : کوسن ، کوچک اما تاثیر گذار

طراحی میز غذاخوری در فضای باز

از وسایل پذیرایی متنوع استفاده کنید.

مانند رومیزی، از داشتن تعداد کافی وسایل پذیرایی برای مهمانی‌های مختلف مطمئن شوید. اگر دوست دارید می‌توانید ظروف مجلل و وسایل شیشه‌ای را در بوفه بچینید و آن‌ها را فقط برای مراسم بسیار خاص از آن‌ خارج کنید. برای مهمانی‌های ساده‌تر از ظروف و وسایل معمولی‌تر و دردسترس‌تر استفاده کنید.

شما نیز ایده ها و نظرات خود را در این زمینه و همچنین نکات خانه داری، با چیدانه و در قسمت بحث و گفتگو به اشتراک بگذارید. همچنین اهالی فن چیدانه آماده هستند تا به شما دوستان و همراهان گرامی درطراحی دکوراسیون داخلی خانه تان کمک کنند.

منبع : گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر