حملات تند صادق خرازی به روحانی؛ اشتباه کردیم توبه می کنیم

باشگاه خبرنگاران: صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان در ششمین مجمع عمومی این حزب گفت: امروز تمام موضوعات داخل کشور را می‌شود به خارج کشور نسبت داد.

او افزود: می‌توانیم بگوییم همه این‌ها سرنوشتی است که خارجی‌ها این مشکلات را بر کشور ما وارد کردند.

خرازی ادامه داد: مشکل امروز کشور و جامعه این است که کسی گوش شنیدن ندارد و با شناخت نادرست خود مشکلات کشور را به خارج نسبت دهند.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: کشور امروز کسی مثل ماهاتیر محمد را ندارد که مشکلات کشور و مردم را بداند، اما امروز مالزی به یکی از کشور‌های قدرتمند شرق آسیا تبدیل شده است.

خرازی عنوان کرد: بزرگترین مشکل کشور مدیریت است و همان کسانی که در تمامی احزاب پدرخوانده هستند و بر احزاب چپ و راست کشور خیمه زدند، می‌خواهند تصمیم بگیرند.

او افزود: اگر بخواهیم به صورت کامل نقش خود را از بحران امروز کشور تبیین کنیم، به بزرگان و پیران خردمند بگوییم ناصحان ما باشند، اما اداره کشور را از جوانان بخواهیم.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان عنوان کرد: رئیس جمهور اجاره‌ای و وزیر اجاره‌ای درد امروز کشور نیست.

او ادامه داد: 16 سال است که مدیریت غلط بر کشور حاکم شده است، چون تشخیص درستی نداشتیم و نتیجه تشخیص نادرست وضعیتی است که امروز شاهد آن هستیم.

خرازی در ادامه تصریح کرد: اگر راه فلاح و رستگاری می‌خواهید باید مشارکت اجتماعی شما با بینش همراه باشد، باید بتوانیم فهم درست و منطقی از مسائل جامعه داشته باشیم.

او در پایان گفت: ما اشتباه کرده‌ایم و باید بپذیریم رئیس جمهور اجاره‌ای وضعیت امروز کشور را پدید آوردیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان