چگونه تور کیش ارزان دقیقه ۹۰ خریداری کنیم؟

جزیره کیش از پر طرفدارترین مقاصد تفریحی در کشور محسوب می شود که همه ساله طیف وسیعی از گردشگران ایرانی برای گذران تعطیلات به آنجا سفر می کنند. تور کیش برخلاف گذشته اختصاص به قشر خاصی از اهالی سفر ندارد بلکه عموم مردم با بودجه های مختلف می توانند به کیش سفر کنند و هرگونه جاذبه و تفریحی که مدنظرشان باشد تجربه نمایند. این روزها اوضاع اقتصاد جهانی به سمتی رفته که همگی به دنبال کاستن از هزینه ها هستند و کمتر کسی است که از تور ارزان و در عین حال با امکاناتِ عالی بدش بیاید. در ادامه به راه هایی برای یافتن تور ارزان کیش می پردازیم.

جهت رزرو تور ارزان کیش کلیک کنید.

تور کیش تخفیف خورده

کیش نیز مثل سایر سفرها به صورت تور مسافرتی نیز رزرو می شود. برای رزرو تور نیز می توان تمامی مراحل را به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن تور مسافرتی تنها با چند کلیک ساده از داخل منزل یا محل کار انجام داد. در این میان سایت ها و اپ های تور مسافرتی در طول سال به مناسبت های مختلف تخفیف ارائه می کنند. جزیره کیش در فصل گرما با استقبال کمتری مواجه می شود و در این زمان تور تخفیف خورده بسیار زیاد می شود. می توان با اختلاف قیمت زیاد تور کیش را در بهترین هتل های جزیره تجربه کرد. فصل تابستان به خصوص تیر و مرداد جزیره کیش خلوت تر بوده و آرامش بیشتری در آن برقرار است. اگر طرفدار آرامش و پیاده روی در ساحل دریا هستید، در این فصل به کیش سفر کنید.

سفر به کیش با پروازهای ارزان تر

علاوه بر فصل سفر هتل های مختلف به مناسبت هایی بر روی هتل تخفیف می گذارند و این موضوع قیمت تور کیش را کاهش می دهد. این موضوع در مورد قیمت ایرلاین نیز صدق می کند. اهالی سفر به خوبی می دانند که قیمت پروازهای بوئینگ با ایرتور به کلی تفاوت دارد و هر یک از ایرلاین ها با توجه به هواپیمایی که در اختیار دارند قیمت متفاوتی ارائه می کنند. گران ترین بلیط ها در سفر به کیش متعلق به ایران ایر و کیش ایراست ولی در این میان پروازهای ارزان تری همچون زاگرس و تابان نیز وجود دارد که طرفداران زیادی دارد.

گردشگران می توانند برای کاستن از هزینه ها بلیت رفت یا برگشت را با ایرلاینی اقتصادی تر و کلاسی پایین تر انتخاب کنند. در عوض هتل خود را از میان بهترین ها و چند ستاره های کیش انتخاب کنند.

تور لحظه آخری کیش

تور لحظه آخری همچون سال های گذشته تب و تاب ندارد و عموما کمتر می توان پرواز لحظه آخری پیدا کرد. لحظه آخر زمانی اتفاق می افتد که یک شرکت پروازهای ایرلاین به خصوصی را چارتر کرده باشد و ناچار باشد در تاریخی مشخص همه بلیت های یک پرواز را به فروش برساند. در چنین شرایطی در لحظات آخر با کمترین قیمت بلیت های باقیمانده به فروش می رسد.

بعد از شیوع ویروس کرونا به کل چنین اتفاقی کنسل شد چرا که در حال حاضر عموما ایرلاین ها باید نیمی از کابین را با مسافر پر کنند و با مشکل کمبود ظرفیت نیز مواجه هستند. طبیعی است که دیگر چیزی به اسم پرواز لحظه آخری وجود نخواهد داشت.  

گشت شهری به صورت رایگان

به جای اینکه به دنبال تور ارزان و دقیقه نود باشیم می توانیم از دیگر هزینه ها در کیش بکاهیم. هیچ نیازی نیست که مدام در بازارهای کیش چرخ بزنیم و هر چیزی که خوشمان می آید خرید کنیم. بازدید از جاهای دیدنی کیش عموما هیچ هزینه ای ندارد و به دلیل اینکه هتل ها یک روز گشت شهری به میهمانانشان هدیه می دهند، نیازی به هزینه کردن برای تاکسی و رفت و آمد هم وجود ندارد.

پیاده روی در ساحل خلیج فارس و تماشای طلوع و غروب آفتاب، دوچرخه سواری و تفریحات ارزان آبی می تواند کل روز و شب های گردشگران را پر کند. متاسفانه بعد از کرونا کنسرت در کیش تعطیل شده است و بسیاری از گردشگران که به این امید به کیش سفر می کردند نا امید شده اند. تنها چند هفته ای کنسرت ها از سر گرفته شد ولی مجددا با ممنوعیت مواجه گردید. با این همه هنوز در بسیاری از رستوران ها، کشتی ها و مراکز تفریحی هنوز برنامه اجرای موسیقی و جشن ها برپاست. جنگ های شبانه نیز در فضای باز همه روزه اجرا می شود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان