اوج هیجان در تبریز و تهران

امروز؛ تراکتور- استقلال

دنیای‌اقتصاد : در چارچوب مسابقات پایانی هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز دو بازی بسیار حساس و دیدنی برگزار می‌شود و تماشاگران تلویزیونی را در سراسر ساعات عصر پای گیرنده‌ها می‌نشاند. بر این اساس استقلال و پرسپولیس پشت سر هم بازی دارند و مسابقه هر دو تیم هم بسیار حساس و کلیدی است.

 ابتدا در تبریز و از ساعت 14:30 استقلال مهمان تراکتور خواهد بود. حساسیت این بازی نیازی به شرح اضافه ندارد. استقلال که از مدعیان قهرمانی لیگ بیستم به شمار می‌رود نمایش ناامیدکننده‌ای در دربی تهران داشت و خوش‌شانس بود که به جای تحمل یک شکست پرگل، در آخرین دقیقه دیدار کار را به تساوی کشاند. حالا محمود فکری که انتقادهای پرشمار را تحمل کرده و حتی با هیات‌مدیره هم درگیری‌هایی داشته باید تیمش را به روال سابق برگرداند که البته کار راحتی هم نیست. استقلال نسبت به بازی با پرسپولیس سه بازیکن را از دست داده؛ میلیچ رفته، فرشید باقری کاملا کنار گذاشته شده و آرش رضاوند هم به‌دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهد بود. استقلال در حال حاضر با 19 امتیاز از 10 بازی روی پله دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و با پیروزی در مسابقه امروز فرصت صدرنشینی خواهد داشت. در طرف مقابل تراکتور هم بعد از اخراج علیرضا منصوریان سیر صعودی پیدا کرده و در حال حاضر با 16 امتیاز از 10 بازی چهارم است. هدایت تیم تبریزی را به‌طور موقت مسعود شجاعی بر عهده دارد.

   پرسپولیس- فولاد؛ سلاطین تساوی

بعد از پایان این بازی اما از ساعت 16:40 پرسپولیس در تهران میزبان فولاد خواهد بود. سرخ‌ها نزدیک به 50 روز است که در مسابقات رسمی پیروز نشده‌اند و شرایط دشواری را تجربه می‌کنند. دیروز حمید مطهری، مربی پرسپولیس در نشست خبری بار دیگر از بدخواهان داخلی و خارجی تیم حرف زده؛ پرده‌ای دیگر از درگیری‌های دنباله‌دار کادرفنی و مدیریتی باشگاه. نکته جالب در مورد این مسابقه، نبرد سلاطین مساوی است. پرسپولیس و فولاد هر کدام شش بازی‌شان را در لیگ بیستم با نتیجه مساوی پشت سر گذاشته‌اند و در این زمینه جزو رکوردداران به شمار می‌آیند. تنها تیمی که بیش از این دو تیم مساوی کرده سایپا بوده است. نارنجی‌ها امسال در هفت بازی به کسب یک امتیاز بسنده کرده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان