شاخص شرکت‌های چند‌رشته‌ای صنعتی نشان می‌دهد

ادامه روند اصلاحی

محمدحسین کیانی / تحلیلگر بازار سرمایه گروه شرکت‌های چند‌رشته‌ای صنعتی شامل ۵ شرکت بزرگ بازار سرمایه یعنی شستا، وغدیر، وبانک، وامید و وصندوق است

حرکت به سمت سقف کانال با سرعت اما حرکت به سمت کف کانال کندتر انجام می‌شود. در حال حاضر با توجه به وضعیت کلی بازار سرمایه و فشار فروش حاکم بر بازار به نظر، این شاخص کف حمایتی کانال خود را از دست بدهد. در صورت از دست دادن این کف حمایتی امکان اصلاح بیشتر تا محدوده 130هزار و 100 واحدی دور از ذهن نیست. با فرض اینکه بتواند از کف این کانال حمایت شود و به سمت سقف کانال حرکت کند به نظر می‌توان برای آن رشد حدود 15 درصدی را در نظر گرفت.

سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا): یکی از پرحاشیه‌ترین سهم‌های بازار در سال 1399 بدون‌شک شستا بوده است. بعد از عرضه اولیه این سهم توانست رشد حدودا 7 برابری را ثبت کند اما با شروع ریزش بازار به سرعت مسیر رفته را برگشت و از سقف قیمتی خود حدود 70 درصد اصلاح قیمتی را تجربه کرده است. کف حمایتی سهم حوالی 1800 تا 1900 تومان است. هدف کوتاه‌مدت سهم 2650 تومان است.

 سرمایه‌گذاری غدیر (وغدیر): حمایت‌های معتبر برای وغدیر 930 تومان و 800 تومان است. هدف کوتاه‌مدتی سهم محدوده 1150 تا 1200 تومان است. در میان‌مدت هدف سهم 1500 تومان است.

سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک): بعد از شکست حمایت معتبر 850 تومان، اصلاح سهم تا محدوده 700 تومان است. هدف سهم در کوتاه‌مدت در واقع همان کف حمایتی 850 تومان است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان