ماهان شبکه ایرانیان

اتصالی هوشمند و فوق سریع در سری S۲۱ سامسونگ

کاربران گلکسی S۲۱ Ultra انتظار دارند تجربه یک گوشی هوشمند پرچمدار بتواند خلاقیت و بهره‌وری را یک پله ارتقا دهد

اتصالی هوشمند و فوق سریع در سری S21 سامسونگ

گلکسی S21 Ultra میراث سامسونگ در ارائه فناوری‌های چشمگیری مانند باندفوق پهن (UWB) را ادامه داده و از قابلیت‌های اتصالی جدید بهره می‌برد که روش تعامل شما با دستگاه را تغییر می‌دهد.

کاربران گلکسی S21 Ultra انتظار دارند تجربه یک گوشی هوشمند پرچمدار بتواند خلاقیت و بهره‌وری را یک پله ارتقا دهد. به همین دلیل و برای اولین بار در محصولات گلکسی سری S، سامسونگ تجربه محبوب قلم S Pen خود را با فناوری Wacom به گلکسی S21 Ultra آورده است. از نقاشی تا یادداشت‌برداری و ویرایش عکس و امضای اسناد، شما می‌توانید کل قدرت قلم S Pen را روی گلکسی S21 Ultra بکار بگیرید. می‌توانید قلم گوشی نوت یا تبلت گلکسی تب خود را استفاده کرده و یا یک قلم S Pen بصورت جدا و یا همراه یک کاور مناسب خریداری کنید.

برای اتصال بهتر و سریع‌تر، گلکسی S21 Ultra یکی از اولین گوشی‌های هوشمند جهان است که با WiFi 6E عرضه می‎شود. شما می‌توانید از پهنای باند بیشتر و اتصال سریع‌تر به اینترنت بهره برده و در نتیجه در یک چشم به هم زدن محتوای موردنظر خود را به اشتراک گذاشته یا استریم کنید. گلکسی گلکسی S21 Ultra همچنین مجهز به اتصال فوق سریع و با کمترین تاخیر 5G است که می‌تواند دانلود ویدیو یا استریم و کنفرانس ویدیویی را کاملا ساده و بدون مشکل کند.

به کمک قابلیت‌های باند فوق پهن (UWB) که در گلکسی S21 Ultra و S21+ قرار داده شده است، شما می‌توانید از گلکسی S21 خود برای باز کردن خودکار درب خودروهای سازگار با این فناوری، بدون نیاز به بیرون آوردن کلیدهایتان، استفاده کنید. با UWB داخلی گلکسی S21 Ultra و S21+ همچنین می‌توانید از AR Finder برای گذاشتن پیام‌های مجازی استفاده کنید که کاربران دیگر گوشی‌های هوشمند گلکسی از آنها برای یافتن دستگاه‌های گم شده‌شان استفاده خواهند کرد.

همچنین با استفاده از SmartThings روی Android Auto شما می‌توانید از سری گلکسی S21 برای کنترل دستگاه‌های هوشمند خانه، از داخل خودرو استفاده کنید. با متصل کردن گلکسی S21 به خودروی سازگار با Android Auto قادر خواهید بود چراغ‌های ایوان خانه را روشن کرده و یا دمای ترموستات را پیش از رسیدن به خانه بالا ببرید.

از آنجا که در کل اکوسیستم دستگاه‌های متصل خودتان نیاز به اتصالی ماندگار و بدون اختلال دارید، گلکسی S21 Ultra به شما کمک می‌کند تا با استفاده از فناوری بلوتوث دوگانه دستگاه‌هایی مانند گلکسی Buds Pro را براحتی وصل کرده و ضمن مصرف باتری کمتر، از پایداری اتصال هم مطمئن باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان