مرد استرالیایی سه هفته تمام با خوردن قارچ وحشی و آب سد خود را زنده نگه داشت

یک مرد استرالیایی بعد از گم شدن همراه سگش در میان جنگل بدنبال گیر افتادن خودروش در گل و لای، به مدت ۳ هفته تنها با خوردن قارچ های وحشی و آب سد موفق شد زنده بماند

مرد استرالیایی سه هفته تمام با خوردن قارچ وحشی و آب سد خود را زنده نگه داشت

یک مرد استرالیایی بعد از گم شدن همراه سگش در میان جنگل بدنبال گیر افتادن خودروش در گل و لای، به مدت 3 هفته تنها با خوردن قارچ های وحشی و آب سد موفق شد زنده بماند. رابرت وبر 58 ساله آخرین بار در 6 ژانویه پس از ترک یک هتل در شهر کیلکویان در کویینزلند همره سگش دیده شده بود. وبر روز یکشنبه بعد از جستجوهای فراوان پلیس پیدا شد. اگر چه آقای وبر به خاطر مصرف آب ناسالم دچار مشکل شده اما حال کلی وی خوب اعلام شده است، اگر چه سگ او همچنان پیدا نشده و خبری در مورد سرنوشتش مخابره نشده است.

یک مرد استرالیایی بعد از گم شدن در جنگل به مدت 3 هفته تنها با خوردن قارچ های وحشی و آب سد موفق شد زنده بماند.

این مرد استرالیایی زمانی به دردسر افتاد که ماشینش در یک جاده روستایی در گل و لای گیر کرد. او سه روز تمام در ماشینش ماند تا ذخیره آبش به پایان رسید. این مرد استرالیایی سپس پیاده به راه افتاد اما گم شده و بیش از دو هفته در کنار یک سد ماند، همان جایی که پلیس می گوید این مرد استرالیایی با خوردن قارچ وحشی و آب سد زنده مانده است. نیروهای نجات قبلاً نیز بارها به کنار این سد رفته بودند اما به هر دلیل متوجه حضور آقای وبر نشده بودند. وی حدود دو مایل دورتر از جایی که خودروش گیر کرده بود پیدا شد. وبر می گوید که در تلاش برای پیدا کردن سرپناه در دمای 30 درجه به راه افتاده اما مسیر را گم کرده و سپس از سگش نیز جدا شد که هنوز هم پیدا نشده است.

یک مرد استرالیایی بعد از گم شدن در جنگل به مدت 3 هفته تنها با خوردن قارچ های وحشی و آب سد موفق شد زنده بماند.

پلیس یک عملیات جستجوی زمینی و هوایی را برای این مرد میانسال استرالیایی آغاز کرده بود و بعد از نزدیک به یک هفته جستجوی بوته زارهای انبوه منطقه، رودخانه ها و منطقه صعب العبور منطقه در شرایط بارانی، در نهایت تصمیم گرفته شد تا عملیات جستجو پایان یابد اما دیروز این عملیات از سر گرفته شده و در نهایت این مرد استرالیایی بعد از 3 هفته سالم پیدا شد که اکنون برای مراقبت های بیشتر در بیمارستان بستری شده است.

بیشتر بخوانید: چگونه قارچ سمی را از قارچ خوراکی تشخیص دهیم؟

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای: 1

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان