مرد حواس پرت همسرش را به کشتن داد! +عکس

باشگاه خبرنگاران: حواس پرتی مرد هندوستانی حین پارک خودرو بزرگترین تراژدی زندگی اش را رقم زد. این راننده که در حال پارک خودروی خود بود تصادفا همسرش را زیر گرفت. بنا به گزارش رسانه‌های محلی امارات این حادثه روز 16 ژانویه در پارکینگ بیمارستانی در عجمان رخ داد. هویت قربانی «لیجی» 45 ساله و شهروند هند معرفی شده است.

مرد هندی همسرش را با ماشین کشت!

این اتفاق زمانی رخ داد که قربانی در مقابل خودرو ایستاده بود و در حال کمک و سیگنال دادن به همسرش برای پارک خودرو بود. پس از آنکه خودرو ناگهان به سمت جلو حرکت کرد این زن میان خودرو و دیوار قرار گرفت و جانش را از دست داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی امارات این زوج برای انجام آزمایش چک آپ به بیمارستان رفته بودند.

مرد هندی همسرش را با ماشین کشت!

سجاد ناتیکا، مسئول انجمن هندی‌های امارات در این باره به یکی از رسانه‌های محلی گفت: «در این حادثه دردناک ماشین ناگهان به سمت جلو حرکت کرد و قربانی بین دیوار و خودرو گیر کرد. ما عمیقا از شنیدن این خبر ناراحت هستیم. قربانی همکار من در دانشگاه و عضو انجمن بود. ما همیشه این زوج را با هم می‌دیدیم. هر دو رانندگانی خوب بودند. آن‌ها دارای دو فرزند هستند و من می‌دانم این حادثه برای همسر لیجی چقدر ناراحت کننده و دردناک است.»

مرگ دلخراش این زن جوان در امارات لزوم احتیاط رانندگان در هنگام پارک خودرو را مورد تاکید قرار می‌دهد؛ چرا که تاکنون چندین مورد از اتفاقات مشابه برای کودکان در این کشور رخ داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان