کیا K۸؛ سدان نیمه لوکس

کیا K۸ احتمالا در بهار ۲۰۲۱ رونمایی می‌شود. این محصول ابتدا در بازار کره جنوبی و مدتی بعد به بازار‌های جهان خواهد رسید.

کادنزا یکی از محصولات کیا موتورز است که بواسطه حضور نسل اول آن در خیابان‌های کشورمان برای مخاطب کاملا شناخته شده، است.

نسل اول در سال 2009 روی خط تولید قرار گرفت و تا 2016 فعال بود. از سال 2016 تا 2021 تولید نسل دوم ادامه داشته، اما اخیر تصاویری از یک محصول جدید با نام K8 منتشر شده که با توجه به اطلاعات موجود جانشین کادنزا در خط تولید کمپانی کره‌ای خواهد بود.

به اعتقاد کارشناسان و با توجه به آمار موجود، کاهش فروش کادنزا دلیل معرفی یک محصول جدید بوده تا شوک حاصل از این تغییرات موجب موفقیت سدان نیمه لوکس K8 باشد. این سدان در مقایسه با مدل قبلی افزایش ابعاد داشته و در طول به 5015 میلیمتر رسیده است.

هنوز در رابطه با بخش فنی اطلاعات دقیقی منتشر نشده است، اما از منظر طراحی بویژه در قسمت دماغه بسیار مدرن‌تر و جذاب‌تر از مدل‌های کادنزا به نظر می‌رسد. استفاده از الگوی لوزی مانند در قسمت گریل (جلوپنجره) و هودلاین‌های (خط روی درپوش موتور) بسیار اثر گذار به همراه چراغ‌های اصلی مرموز موجب شده تا شانس موفقیت این محصول کیا در بازار جهانی افزایش یابد.

کیا K8 احتمالا در بهار 2021 رونمایی می‌شود. این محصول ابتدا در بازار کره جنوبی و مدتی بعد به بازار‌های جهان خواهد رسید. هم اکنون قیمت کیا کادنزا 2020 در بازار آمریکا، با پیشرانه 3.3 لیتری 290 اسب بخاری حدود 39 هزار دلار قیمت دارد.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان