هم اکنون کمپانی کره ای، بایون را بطور رسمی منتشر و اطلاعات جدیدتری در رابطه با آن را در اختیار رسانهها قرار داده است که در ادامه مطلب نگاهی بدان خواهیم داشت. بایون از منظر ابعاد برابر با 4.18 متر در طول، 1.77 متر در عرض و 1.49 متر در ارتفاع توسعه یافته است.
باتوجه به این ابعاد مشخص میشود که این عضو جدید خانواده هیوندای مقداری از نسخه فیس لیفت کُنا کوتاهتر است.
فاصله بین محورهای بایون نیز برابر با 2.58 متر است که بازهم مقداری در مقایسه با کنا کمتر است. برخی از کارشناسان، بایون را نسخه کراس اوور آی 20 هیوندای برای بازار اروپا لقب داده اند. به هر ترتیب این کراس اوور جمع و جور طراحی قابل قبول و حتی جذابی را همراه خود دارد. بویژه در نمای جانبی که تفاوت سطح و زوایای ایجاد شده توسط خطوط بسیار جلب نظر میکنند.
فضای داخل کابین نیز در سطح یک محصول اقتصادی کاملا قابل توجه و مطلوب ارائه شده است. استفاده از 2 نمایشگر 10.25 اینچی یکی برای نمایشگر اطلاعات امپر و دیگری به عنوان نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی بر جذابیتهای فناورانه کابین افزوده است.
در قسمت پیشرانه نیز برای مدل پایه، تپنده 1.2 لیتری تنفس طبیعی با 84 اسب بخار خروجی و هماهنگ با جعبه دنده 5 سرعته دستی قابل سفارش است. در تریمهای بالاتر نمونه 1 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر با 100 اسب بخار و امکان انتخاب بین جعبه دنده 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه نیز به گزینهها اضافه میشود.
اما جذابترین آپشن بایون در قسمت پیشرانه به نمونه هیبرید ملایم مربوط میشود که 120 اسب بخار خروجی دارد. در این مدل از همان موتور 1 لیتری 100 اسبی استفاده شده است. بایون در تمامی تریمها فاقد سامانه تمام چرخ محرک است.