پیام دلجویانه رشید مظاهری برای کادر فنی قبلی

کمی دیر نیست؟

دنیای‌اقتصاد : آخرین بازیکنی که برای محمود فکری و استقلال حاشیه درست کرد، اسمش رشید مظاهری بود و حالا طعنه‌آمیز است که این بازیکن به اولین کسی تبدیل شده که برای کادرفنی قبلی پست دلجویانه منتشر می‌کند! گلر ملی‌پوش این فصل استقلال که روزهای پرماجرایی را با محمود فکری پشت سر گذاشت، تصویر او و دستیارانش را منتشر کرده و به آنها «خسته ...

امیدواریم مظاهری آن‌طور که خودش می‌گوید واقعا بازی با مس رفسنجان را به دلایل پزشکی از دست داده باشد. در حال حاضر ادعای عزیزیان چیز دیگری است. مربی سابق دروازه‌بان‌های تیم می‌گوید رشید بعد از به کار بردن الفاظ رکیک علیه او تمرین را ترک کرده است. عزیزیان حتی مظاهری را در همین زمینه تهدید به شکایت هم کرده است. حالا که همه اعضای کادر فنی قبلی رفتنی شده‌اند، اگر ادعای عزیزیان درست باشد، با قصه غم‌انگیزی مواجه هستیم؛ بازیکنی که پول می‌گیرد تا در فضای حقیقی، در میدان مسابقه به تیم کمک کند، اما با سر باز زدن از وظیفه اصلی‌اش، در فضای مجازی با اخراجی‌ها ابراز همدردی می‌کند. این اتفاق قشنگی نیست. این امتیازهای حیاتی از کف «استقلال» بیرون رفته؛ تیمی که از هر نامی بزرگ‌تر است و شاید بعدا تاوان سنگینی بابت این امتیازات سوخته بدهد.

درحال‌حاضر آبی‌پوشان در شرایطی آماده حضور در ادامه مسابقات می‌شوند که شش امتیاز نسبت به پرسپولیس صدرنشین کمتر دارند. تازه این بهترین فصل پرسپولیس نبود و مخصوصا با توجه به مشکلاتی که این تیم از نظر نیروی انسانی در نیم‌فصل اول داشت، شاید استقلال می‌توانست به این تیم نزدیک شود، اما هر بار یک بازیکن مشکل به وجود آورد و عنان کار از دست کادر فنی خارج شد. یک روز وریا غفوری روی فرم نبود و روزی دیگر مهدی قائدی چنان که باید دل نمی‌سوزاند. در نهایت اگر آتشی باشد، دودش در چشم همین بازیکنان هم فرو خواهد رفت. آنها به‌عنوان بازیکن تیم قهرمان، حتما فرصت بیشتری برای عقد قراردادهای بهتر خواهند داشت، اما برچسب بازیکن تیم ناکام، شرایط‌شان را عوض می‌کند. کاش اگر به فکر مربیان و هواداران نیستید، لااقل کمی برای آینده خودتان دل بسوزانید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان