E۷۰؛ سدان خانوادگی جدید دانگ فنگ

این سدان برابر با ۴۶۸۰ میلیمتر در طول، ۱۷۲۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۳۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با ۲۷۰۰ میلیمتر است. ارتفاع خودرو از سطح زمین نیز برابر با ۱۲۰ میلیمتر محاسبه شده است.

E70
 
مازیار دانیالی؛ ایی 70 (E70) یکی از محصولات دانگ فنگ است که با مدل 2020 و رده قیمتی 24 تا 28 هزار دلار در بازار چین عرضه می‌شود. این محصول را باید یک سدان خانوادگی جادار و در عین حال فناورانه دانست، زیرا در رده محصولات الکتریکی خالص قرار می‌گیرد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید؛ از منظر طراحی پیچیدگی و یا بهتر بگوئیم خلاقیت ویژه‌ای را همراه خود ندارد، اما ایراد خاصی را نیز متوجه آن دانست. این سدان برابر با 4680 میلیمتر در طول، 1720 میلیمتر در عرض و 1530 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محور‌های آن نیز برابر با 2700 میلیمتر است. ارتفاع خودرو از سطح زمین نیز برابر با 120 میلیمتر محاسبه شده است.

رینگ‌ها در حالت استاندارد 17 اینچی هستند. در بخش پیشرانه از موتور الکتریکی تنفس طبیعی و باتری لیتیومی با ظرفیت 50.8 کیلووات ساعت استفاده شده است. برای شارژ این باتری 8 ساعت زمان لازم است و بیشینه سرعت نیز برابر با 150 کیلومتر برساعت محاسبه شده است. خودرو طی 9.9 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می‌رسد.

همانند بسیاری از خودرو‌های الکتریکی، اینجا هم از جعبه دنده تک سرعته که با محور جلو ارتباط دارد، استفاده شده است.

کابین یک محیط فناورانه و کامل است که همان ابتدا جزئیات بالایی برای جلب نظر مخاطب دارد. از نشانگر دیجیتال آمپر و نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی که همانند طراحی مرسدس بنز دقیقا کنار هم قرار گرفته اند تا دکمه‌های کنترلی روی فرمان و تزئینات کنسول میانی، همه چیز در سطح خود مناسب به نظر می‌آید.

از امکانات کابین باید به سیستم تهویه غیر اتوماتیک، استارت دکمه ای، بلوتوث، استراحتگاه دست جلو و عقب، تنظیم الکتریکی صندلی راننده، پاور ویندوز جلو و عقب، سنسور باران و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ترمز‌های دیسکی، ورود بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب،‌ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی، نمایش نقاط کور دید راننده، هدلایت‌های اتوماتیک، ایزوفیکس، ایربگ و ... قابل اشاره هستند.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان