مقایسه کاشت ریش به روش sut و fue

ریش و سبیل پرپشت یکی از معیارهای جذابیت برای چهره مردان است. بعضی از افراد به‌طور مادرزادی ریش و سبیل کم‌پشتی دارند یا ممکن است در اثر حادثه و بیماری‌های مختلف بخشی از موهای صورت خود را از دست بدهند.

مقایسه کاشت ریش به روش sut و fue

ریش و سبیل پرپشت یکی از معیارهای جذابیت برای چهره مردان است. بعضی از افراد به‌طور مادرزادی ریش و سبیل کم‌پشتی دارند یا ممکن است در اثر حادثه و بیماری‌های مختلف بخشی از موهای صورت خود را از دست بدهند. ریش و سبیل معمولا تاثیر زیادی در اعتمادبه‌نفس آقایان دارد. بنابراین مردان زیادی هستند که به دنبال راه‌حلی قطعی برای پرپشت کردن ریش و سبیل خود می‌گردند. از بهترین روش‌های رفع کم‌پشتی ریش و سبیل کاشت آن است. کاشت ریش و سبیل روش‌های متفاوتی دارد. در این مقاله به بررسی کاشت ریش و سبیل به روش‌های fue و sut و مزایای کاشت ریش با هر روش می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

بررسی کاشت ریش و سبیل به روش fue

در کاشت ریش و سبیل به روش fue فولیکول‌های مو از قسمت پرپشت ریش یا ناحیه پشت سر برداشته می‌شود. برداشت مو به روش fue با ابزارهای بسیار ظریف با قطر بسیار کم صورت می‌گیرد. بنابراین در این روش هیچ جای زخمی پشت سر باقی نمی‌ماند و شما در طول عمل درد یا سوزشی احساس نمی‌کنید.

پس از برداشت و آماده‌سازی فولیکول‌ها، موها در ناحیه کم‌پشت صورت هم‌جهت با سایر موها و در زاویه مناسب کاشته می‌شود. کاشت ریش به روش fue با بی‌حسی موضعی انجام شده و حدود دو تا چهار ساعت طول می‌کشد.

مزایای کاشت ریش و سبیل به روش fue

fue یک روش نسبتا جدید برای کاشت ریش و سبیل است که توانسته بسیاری از معایب روش‌های قبل خود را برطرف کند. به نقل از مقاله کاشت ریش به روش fue منتشرشده در کلینیک صدف مزایای کاشت ریش به این روش عبارتند از:

کاشت به روش fue تهاجمی نیست و دوره نقاهت کوتاهی دارد.

نتیجه عمل کاملا طبیعی است و موهای ریش و سبیل به طور طبیعی رشد می‌کنند و اصلاح می‌شوند.

موهای ریش و سبیل از پوست شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند.

معایب کاشت ریش و سبیل به روش fue

برداشت مو در روش fue به‌صورت جداگانه انجام می‌شود. بنابراین طبیعی است که مدت زمان کاشت ریش به این روش نسبت به سایر روش‌ها از جمله fut بیشتر باشد. همچنین توجه کنید که تغییر دادن مدل در کاشت ریش به روش fue دشوار است. این بدان معناست که اگر در ابتدا مدلی برای ریش و سبیل خود انتخاب کردید، نمی‌توانید به راحتی آن را تغییر دهید. پس باید از مهارت و هنر پزشک در طراحی و کاشت ریش اطمینان حاصل کنید.

مراقبت های بعد از عمل

کاشت ریش به هر روشی از جمله fue عوارض خاص خود را دارد. با انجام مراقبت‌های لازم بعد از عمل می‌توانید شدت عوارض را کاهش دهید یا حتی از بروز بعضی از آن‌ها جلوگیری کنید. مهم‌ترین زمان برای انجام مراقبت دوران نقاهت است. در این دوران باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

مطابق با دستور پزشک روزانه ناحیه اهداکننده و گیرنده را با استفاده از محلول شستشوی مناسب بشویید.

برای جلوگیری از عفونت، پوسته پوسته و خشک شدن پوست از داروها و پمادهای تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.

برای کاهش التهاب صورت می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

در این دوران به تغذیه خود بیشتر اهمیت دهید و مطابق دستور پزشک از مکمل‌های دارویی و خوراکی استفاده کنید.

دو هفته بعد از کاشت سیگار،‌ دخانیات و الکل مصرف نکنید.

برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید از کرم‌های ضدآفتاب و کلاه لبه‌دار استفاده کنید.

تا چند ماه بعد از کاشت موهای صورت خود را اصلاح نکنید.

بررسی کاشت ریش و سبیل به روش sut

sut جدیدترین و بی‌خطرترین روش برای کاشت ریش و سبیل است. این روش توانسته است تا حد بسیار زیادی عوارض روش‌های قبلی را از بین ببرد و نتیجه بهتری را برایتان به ارمغان آورد. مراحل کاشت ریش و سبیل به روش sut دقیقا مشابه روش fue است. تنها تفاوت آن‌ها اینجاست که در sut پزشک از ابزارهای دقیق، ظریف و حساس برای برداشت و کاشت مو استفاده می‌کند. بنابراین شما هیچ‌گونه درد و خونریزی در طول عمل یا بعد آن تجربه نمی‌کنید.

مزایای کاشت ریش و سبیل به روش sut

بسیاری از افراد کاشت ریش و سبیل به روش sut را بهترین راه برای متراکم کردن ریش و سبیل می‌دانند. این فکر چندان هم نادرست نیست. چرا که sut توانسته است نقاط قوت روش‌های قبلی را ارتقا دهد و معایب آن‌ها را از بین ببرد. کلینیک صدف مزایای کاشت ریش به روش sut را بدین شکل شرح می‌دهد:

کاشت ریش و سبیل به وسیله دستگاه انجام می‌شود در نتیجه گرافت‌های مو آسیب نمی‌بینند.

در یک جلسه تعداد گرافت بیشتری به ناحیه گیرنده منتقل می‌شود و نتیجه کاشت پر پشت است.

عوارض جانبی کاشت ریش و سبیل به روش‌های سنتی را ندارد.

دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد.

بدون بی‌هوشی و با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود.

موهای کاشته شده به روش sut طبیعی بنظر می‌رسند

معایب کاشت ریش و سبیل به روش sut

کاشت ریش به روش sut عموما هیچ عارضه خاصی ندارد. تنها در روزهای ابتدایی و بعد از بین رفتن اثر بی‌حسی ممکن است محل پیوند قرمز و ملتهب شود. معایب این روش به حدی کم است که با انجام چند کار ساده به منظور مراقبت در دوران نقاهت می‌توانید آن‌ها را به صفر برسانید.

مراقبت های بعد از عمل

تمام عمل‌ها و روش‌های درمانی به مراقبت بعد از درمان نیاز دارند. انجام این مراقبت‌ها در دوران نقاهت به بهبود سریع‌تر ناحیه تحت درمان و همچنین بازیابی بدن کمک می‌کند. معمولا پزشک نکات لازم برای سپری کردن موفقیت‌آمیز دوران نقاهت به شما می‌دهد. از جمله این مراقبت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مصرف منظم داروها و مکمل‌های تجویزشده توسط پزشک

تغذیه مناسب

قرار نگرفتن در معرض نور خورشید و محیط آلوده

عدم مصرف سیگار، مواد مخدر و الکل

کدام روش کاشت ریش و سبیل بهتر است؟ روش sut یا fue

همانطور که در این مقاله ذکر شد هرکدام از روش‌های sut و fue مزایا و معایب خاص خود را دارد و بسته به شرایط جسمانی هر فرد می‌تواند نتیجه متفاوتی داشته باشد. بنابراین انتخاب روش مناسب برای کاشت ریش و سبیل کاملا به عهده پزشک است. شما با مراجعه به پزشک و پس از معاینه می‌توانید با انجام روش مناسب نتیجه دلخواه خود را از این درمان بگیرید.

سخن پایانی

در درمان‌های کلینیکال به هیچ‌عنوان نمی‌توان گفت کدام روش درمانی از همه بهتر است. از آنجایی که علت بیماری، شرایط جسمانی و انتظارات هر فرد از انجام یک روش متفاوت است، تمام افراد نباید انتظار یکسانی از نتیجه عمل خود داشته باشند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان