جذابیت ظاهر خود را افزایش دهید

جذابیت ظاهر خود را افزایش دهید

جذابیت ظاهر خود را افزایش دهید

جذابیت ظاهر خود را افزایش دهید


سلام به شما دختر و پسرای گل کافیئنی ، چه خبرا خوبید خوشید ؟

دیس ایز فاطمه خانوم دوباره برگشته مثل همیشه با دست پر تا برای چند دقیقه بتونه سرگرمتون کنه و بتونه یه کوچولو از وقت زیبا و عزیزتون رو به سمت فان ببره .

هرچند من اینقدر انسان کاربردی و دوست داشتنی هستم که همیشه سعی دارم همزمان که با خوندن پست هام می خندید و کیف می کنید یه سری چیز های جدید هم یاد بگیرید و حالش رو ببرید .

خب گایز های الکلیلی من !

من امروز اینجام تا باهاتون راجب یه بحثی حرف بزنم که با اینکه اینهمه بلاگر های عزیز راجبش حرف می زنند و کلی اطلاعات داریم عاما همچنان وقتی به مرحله عمل می رسیم اشتباه می زنیم و خراب کاری راه می ندازیم .

اونم موضوعی  نیست جز مبحث شیرین استایل ، مد و شیک پوشی .

البته یه خبر خوب هم برای دختر های کافیئنی دارم که نباید از دستش بدید .

می خوام امروز براتون به علاوه موضوع شیک پوشی و استایل یه کوچولو هم از مدل مو و ابروهاتون بگم ، می دونم که ما دختر ها هرچقدر هم راجب اینجور ماجرا ها اطلاعات داشته باشیم بازم از طریقه آرایش کردنمون و تیپ زدنمون  راضی نیستیم و همیشه یه جای کار می لنگه ، هرچند که عاقا پسر ها هم از این ماجرا شاکی هستن .مگه نه ؟

خب پس بریم سراغشون ، موافقید ؟

خب مثل همیشه چون صدایی نمیشنوم مجبورم بی توجه به تایید هاتون ماجرای امروز رو شروع کنم .

جذابیت ظاهر خود را افزایش دهید

 نکاتی برای کوتاه تر و چاق تر به نظر رسیدن

جذابیت ظاهر خود را افزایش دهید

می دونم که کمتر کسی دلش می خواد که کوتاه و تپل دیده بشه ولی خب من یادمه در دوران منفور دانشجویی یه دوستی داشتم که ابعادش 187 در 60 بود  احتمالا اگه اون الان این مقاله رو بر حسب تصاف بخونه خیلی بدردش میخوره .

( نیلوفر عایا  همچنان به من ایمان نمی آوری ؟)

اوالا اگه دوست دارید کوتاه تر و تپل تر به نظر برسید باید لباسهایی با رنگ های مختلف بپوشید ، منظورم این نیست که تیپ اسمارتیزی بزنید برید بیرون ولی خب می تونید داخل طیف لباس هایی که استفاده می کنید رنگ های روشن و پر رنگ استفاده کنید ، قرمز یکی از همون رنگ هاست که می تونه شما رو همونجوری که دوست دارید نشون بده .

می تونید چند لایه لباس بپوشید ، کفش بدون پاشه و ظرف بپوشید، شلوار تمام قد بپوشید و از پوشیدن لباس هایی که سرتاسر یک رنگ هستند خود داری کنید .

تا یادم نرفته بگم که  لباس با طرح راه راه عمودی و کروات باریک نپوشید ، چون قوبل کنید که قرار نیست شبیه بابا لنگ دراز باشید .

( الان یه سریا  کامنت میذارن باب لنگ دراز شوهر عمه مفت خورته )

 نکاتی برای لاغر تر و کشیده تر به نظر رسیدن

جذابیت ظاهر خود را افزایش دهید

از من به شما نصیحت اگه به دنبال این هستید که لاغر تر و کشیده تر به نظر بیایید لباس هایی بپوشید که کاملا اندازتون هستن. خودم امتحان کردم ، خیلی جوابه .

می دونید چرا ؟ چون معمولا لباس های خیلی گشاد که الان خیلی هم مد شده  شما رو تپل تر از اینی که هستید نشون میده و در کمال ناباوری لباس های کوچیک تر هم همین نتیجه رو براون به ارمغان میارند.

برعکس قسمت بالا که برای چاق تر نشون دادن بود شما باید لباس های یکدست و یک رنگ بپوشید ، لباس های تیره رنگ با پارچه های نازک و نرم ( من خودم عاشق لباس های رنگی رنگی ام ، در این مورد به حرف دلتون گوش بدید )

شما باید شلوارتون رو در ناحیه کمر بالا بیارید نه پایین تر ، پس لطفا تا جای امکان بکشید بالا .

کراواتی که استفاده می کنید با پهنای متوسط باشه و حتما طولش تا کمرتون برسه .

سمت  لباس های گل گلی و پر از طرح و نقش نگار نرید چون شما رو شبیه یه مارشمالوی گردالی می کنه ( داخل خونه بپوشید خیلی هم حال میده )

اگه خواستید لباس های طرح دار بخرید اولین انتخابتون طرح های عمودی باشه . راستی دخترا کفش پاشنه بلند یادتون نره .

 زیورآلات

جذابیت ظاهر خود را افزایش دهید

به به رسیدیم به بخش زیبا و پرزرق و برق زیورآلات که خودم عاشقشونم و اصلا در نگهداری ازشون کوشا نیستم،

در حال حاظر حتی یه دستبند ندارم چون همشون رو گم کردم .

حالا شما اگه می خواید زیورآلات بخرید سعی کنید اون هار و بر اساس سادگیشون انتخاب کنید ، یعنی یه دستنبد یا گردنبندی بخرید که زیادی تو چشم نباشه ولی در عین سادگی خیلی خوشگل باشه و همه بپرسن از کجا خریدی.

حالا چرا ساده ؟ چون اون گردنبدی که اندازه یه خوشه انگوره به جای اینکه به زیباییت کمک کنه باعث میشه که ظاهرت ژولیده و شلخته به نظر برسه .

ناخن هاتون رو فراموش نکنید و بیشتر اوقات حواستون بهش باشه چون مسلما هیچ انگشتری داخل انگشتی که ناخن های کج و کوله داره خوشگل دیده نمیشه .

ولی با این اوصاف شما می تونید یکم هیجان به ظاهر لباستون اضافه کنید ، فکر نمیکنم ایده بدی باشه .

 جذابیت نیمرخ سمت چپ

جذابیت ظاهر خود را افزایش دهید

طبق تحقیقات برادران  در دانشگاه ویک فورست آمریکا ، نیمرخ سمت چپ نسبت به نیمرخ سمت راست جذابیت بیشتری داره و گفته شده که نیمرخ سمت چپ احساسات آدم ها رو بروز میده و باعث میشه افرادی که صورت گرد دارن صورتشون رو کشیده تر نشون میده .

کلا داداچا آبجیا از این بخش نتیجه می گیریم که موقع سلفی گرفتن یا از نیم رخ سمت چپ و یا سه رخ سمت چپ شات بگیریم .

چتری

جذابیت ظاهر خود را افزایش دهید

درسته که چتری صورت رو جوانتر نشون میده و باعث میشه که چین و چروک های پیشونی مخفی بشه  و چشم ها رو مورد توجه قرار میده ولی توروخدا وقتی بهتون نمیاد چتری نزنید ، شما فکر میکنید شبیه سلبریتی های هالیودی شدید ، در حالی که بدون آرایش شبیه ایرانوس هستید .

درضمن اگه خوش شانس هستید و چتری بهتون میاد باید بدونید که چتری های عروسکی چهره شما رو گرد تر و چاق تر نشون میده .

 ابرو ها

جذابیت ظاهر خود را افزایش دهید

دختر های خوشگل من  ای کسانی که جوون و نوجوون هستید و این مقاله رو می خونید  سعی کنید  ابروی های خودتون رو فقط مرتب کنید و از حالت اصلی خودش خارج نکنید  چون اینجوری چهره شما رو جذاب تر و طبیعی تر نشون میده .


حالا که به جذابیتت اهمیت میدی این مقاله رو هم بخون حتما: چه چیزهایی جذابیت را کم می کند؟


عاقا پسر ها اگه شما هم قصد  این رو دارید که ابروهاتون رو بردارید ، من دیگه حرفی ندارم .

گایز رویایی من ، خیلی خوشبختم که شما رو دارم من می دونم که شما بدون رعایت کردن همه این مورد ها هم خیلی خوشگل و خوشتیپ هستید .

درضمن آهای شمایی که این مقاله رو میخونی و هم هیکل و قد خوبی  داری و نیمرخ هردوطرف صورتت خوشگله و چتری هم بهت میاد ، چطوری خر شانس ؟

خدا اگه تورو آفریده مارو چیکار کرده پس ؟

در نهایت گایز مثل همیشه اگه حال و حوصلش رو داشتید به سوال ها جواب بدید .

اکثر سلفی های شما از نیمرخ سمت راسته یا چپ؟

حس می کنید وقتی چتری بزنید شبیه چه شخصیتی میشید ؟

خوشحالم کمکتون کردم جذابیت ظاهر خود را افزایش دهید بای.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان