تزیین هویج جدید برای انواع سالاد و غذاهای مختلف (۴۵ ایده جذاب)

در این مطلب تزیین هویج به صورت اشکال مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل تزیینات مورد توجه شما کدبانوهای عزیز و گرامی قرار بگیرد.

تزیین هویج جدید برای انواع سالاد و غذاهای مختلف (45 ایده جذاب)

برای میوه آرایی هویج روش های زیادی وجود دارد و از هویج تزیین شده برای دیزاین انواع سالاد و دورچین یا تزیین کنار بشقاب غذا و … استفاده می شود و اگر شما در این کار مهارتی ندارید بهتر است با تمرین و تکرار زیاد تبحر لازم را در این زمینه بدست آورید.

خیار و گوجه فرنگی و هویج از انواع صیفی جاتی هستند که در تهیه انواع سالادهای مجلسی مورد استفاده قرار می گیرند و اگر شما تمایل دارید سالاد زیبا و متفاوت داشته باشد بهتر است از روش های خلاقانه برای تزئین خیار و گوجه فرنگی و هویج استفاده کنید.

تزیین زیبا هویج به شکل دسته گل

تزیین هویج با کمک انواع ایده های خلاقانه و زیبا

هویج را می توانید به شکل حیوانات و گل رز و گل های مختلف و …. دربیاورید و برای این مدل ها نیازمند خلاقیت و مهارت هستید و اگر تمایل دارید دورچین غذا یا سالادهای مجلسی تان دیزایین بی نظیری داشته باشد بهتر است هویج را به زیباترین روش شکل دهید.

تزیین زیبا هویج به شکل گل رز

تزیین کردن هویج به شکل حکاکی روی هویج و گل های مختلف

میوه آرایی و تزئین میوه ها و صیفی جات مختلف هنری زیبا و دوست داشتنی است. یکی از پرکاربردترین صیفی جات ها که در تهیه انواع سالادها مورد استفاده قرار می گیرد هویج است و با توجه به اینکه هویج فرم و رنگی بی نظیر دارد می توانید آن را به زیبایی  شکل دهید.
از هویج دیزایین شده برای تزئین سالاد فصل مجلسی و دورچین بشقاب و دورچین دیس غذا استفاده می شود همچنین می توانید هویج را به شکل های مختلف برش بزنید و از آن برای تزئینات کیک هویج استفاده نمایید.
اگر تمایل دارید روی هویج حکاکی ایجاد کنید بهتر است تصاویر مرحله به مرحله دیزایین هویج به صورت حکاکی را مشاهده کنید تا بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید همچنین برای دیزایین هویج به شکل گل نیز بهتر است تمرین و تکرار زیادی داشته باشید تا بتوانید هویج ها را به صورت زیبا و خلاقانه به شکل گل رز و گل های مختلف در آورید.

تزیین هویج به شکل گل

دیزایین ساده هویج

تزیین زیبا و خلاقانه هویج

ایده زیبا و ساده  شکل دهی هویج

تزیین شیک و فانتزی هویج

تزیینات زیبا هویج به شکل دسته گل

تزیین زیبا هویج

مدل دیزایین زیبا و جالب هویج

تزیین هویج به شکل گل

دیزایین شیک و خلاقانه هویج

روش هایی برای تزیین هویج

مراحل ساخت گل با هویچ

تزیین زیبا و خلاقانه هویج

 میوه آرایی شیک و خاص هویج

تزیین هویج به شکل گل

دیزایین کردن هویج به شکل گل

مراحل تزیین کردن هویج

مراحل ساخت هویج به شکل گل

تزیین هویج به شکل گل

تزیینات زیبا هویج

تزیین هویج به شکل دسته گل

میوه آرایی هویج به شکل دسته گل

تزیین ساده و زیبا هویج

تزیینات شیک و جالب هویج

تزیین زیبا و خلاقانه هویج

میوه آرایی ساده و جالب هویج

تزیین شیک و خاص هویج

فرم دهی هویج به شکل دسته گل

تزیین خیار و هویج

تزیینات شیک و جالب هویج

مراحل تزیین کردن هویج

مراحل دیزایین خاص هویج

تزیین شیک و فانتزی هویج

تزیینات زیبا و خلاقانه هویج

تزیین شیک و خاص هویج

تزیینات زیبا و جذاب هویج

تزیین هویج حکاکی

دیزایین کردن هویج به شکل حکاکی

مراحل تزیین کردن هویج

ایده های جالب و فانتزی شکل دهی هویج

تزیین زیبا و جذاب هویج

مراحل میوه آرایی هویج

تزیین کردن هویج به شکل گل رز

دیزایین خیار و هویج

تزیین هویج

تزیینات شیک و جالب سالاد با هویچ

دیزایین هویج به شکل حیوانات یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه است و شما می توانید به کمک چاقویی تیز هویج را به شکل حیوانات مختلف برش بزنید.

تزیین زیبا هویج به شکل خرچنگ

ساخت هویج به شکل حیوانات

تزیین کردن هویج به شکل ماهی

ساخت هویج به شکل ماهی

تزیین هویج به شکل حیوانات

ایده فانتزی دیزایین هویج

تزیین کردن هویج به شکل طاووس

تزیینات خلاقانه هویج به شکل طاووس

تزیین هویج به شکل پروانه حکاکی شده

میوه ارایی شیک و زیبا هویج به شکل پروانه

تزیینات جدید هویج برای سالاد و غذا های مختلف

هویج یکی از سبزیجات خوشمزه و خوشرنگ برای دیزاین و سفره آرایی انواع سالادها، دسر و حتی غذاهای مختلف می باشد که کاربرد فراوانی برای این منظور دارد و استفاده از آن در زیبایی و شکیل شدن تزیینات نقش زیادی می تواند داشته باشد، در تصاویر بالا انواع تزیینات هویج به شکل گل رز، در اشکال فانتزی و … را ملاحظه کردید، اکنون نمونه های دیگری از مدلهای دیزاین غذا ها و سالاد های مختلف با استفاده از هویج را به اشتراک گذاشته ایم که با دقت در تصاویر و نیز بکارگیری کمی ذوق و سلیقه می توانید از این تزیینات زیبا برای سفره آرایی در منازلتان الهام بگیرید.

انواع تزیینات هویج

به منظور استفاده از هویج برای تزیینات مختلف، ضمن اینکه می توانید هویچ ها را به صورت هنرمندانه و خلاقانه در اشکال مختلفی برش دهید، می توانید هویج را رنده کرده و یا به صورت حلقه ای ساده برش دهید و به راحتی برای انواع دیزاین سالاد و غذا استفاده کنید. حال در صورتی که به دنبال ایده هایی زیبا و جذاب برای این مدل تزیینات هستید ولی از خود ایده ای در این زمینه ندارید، می توایند در ادامه تصاویر جدیدتری از مدل تزیینات هویج برای سالاد و غذا را ببینید و ایده بگیرید.

دیزاین با هویجتزیینات زیبا با هویجتصاویری از تزیینات هویجایده تزیینات هویجمدل تزیینات هویجتزیین هویج مجلسیتزیینات هویج فانتزیتزیینات شکیل هویجتزیین هویج شیک و زیباتزیینات هویج مجلسیتزیینات هویج الویهتزیینات هویج سالادتزیینات هویج زیباتزیین هویج برای سالاد

همانطور که در این تصویر مشاهده کردید برای دیزایین هویج روش های زیاد و جالبی وجود دارد و شما می توانید با به کارگیری هر یک از این روش ها هویج را به زیباترین شکل دیزاین نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان