شکایت محمدرضا گلزار از منتقدی که دستمزد میلیاردی اش را فاش کرده بود

محمدرضا گلزار از یک منتقد سینما به دلیل انتشار خبر دستمزد میلیاردی اش شکایت کرد.

شکایت محمدرضا گلزار از منتقدی که دستمزد میلیاردی اش را فاش کرده بود

محمدرضا گلزار از یک منتقد سینما به دلیل انتشار خبر دستمزد میلیاردی اش شکایت کرد.

اواخر فروردین ماه جاری بود که پوریا ذوالفقاری در اینستاگرام خود اعلام کرد این بازیگر مشهور بابت اجرای خود در مسابقه هفت خوان که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود 18 میلیارد تومان دریافت کرده که این مبلغ پیشاپیش و به طور کامل به وی پرداخت شده است.

این خبر بازتاب زیادی داشت و البته گلزار هم در آن زمان برای پاسخ به این ادعا به انتشار یک متن ادبی در اینستاگرامش اکتفا کرد و تلویحاً گفت این ادعاها و انتقادات اهمیتی برایش ندارد.

با این حال، ماجرا به همینجا ختم نشد و پوریا ذوالفقاری چند روز قبل در اینستاگرام خود اعلام کرد به دلیل شکایت گلزار از وی، از سوی پلیس فتا به دادسرای فرهنگ، هنر و رسانه احضار شده است.

این اقدام گلزار واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشت و بسیاری هدف از آن را ایجاد رعب و وحشت و بستن دهان منتقدان تعبیر کرده‌ اند.

در پی این اتفاق پلتفرم نماوا که مسابقه هفت خان از آن پخش می شود در یک استوری اینستاگرامی با انتشار اطلاعیه‌ ای عنوان کرد: «تمامی قراردادهای مالی نماوا با مهدی منیری تهیه‌کننده برنامه هفت خان بوده و تیم نماوا در طرح و این شکایت نه تنها نقشی نداشته، بلکه از آن مطلع هم نبوده است. نماوا مثل همیشه از اظهار نظرها و همچنین روحیه پرسشگری منتقدین و اهالی رسانه استقبال می‌کند و آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات آن‌هاست.»

واکنش ها به ادعای پوریا ذوالفقاری اما کماکان ادامه دارد.

این بار مهدی منیری، تهیه‌ کننده ی این مسابقه در گفتگو با خبرگزاری صبا صراحتاً این ادعا را رد کرد و اظهار کرد: «به عنوان تهیه‌ کننده ی مسابقه هفت خان اعلام می‌کنم این اعداد و ارقامی که به عنوان دستمزد آقای گلزار برای اجرا در این مسابقه عنوان شده است تکذیب می‌ کنم و فکر می‌ کنم این گمانه‌ زنی‌ها چیزی بیش از ایجاد حاشیه نیست.»

اما نکته ی مهم دیگری که مورد توجه رسانه ها قرار گرفته این است که در میان تمام این شکواییه ها و تکذیبیه ها هیچ تلاشی برای شفاف سازی در خصوص رقم واقعی دستمزد محمدرضا گلزار صورت نگرفته است.

مسابقه هفت خوان در 100 قسمت برای پخش اختصاصی از پلتفرم نماوا طراحی و پخش آن از 8 فروردین آغاز شده است.

در این مسابقه شرکت‌ کنندگان در حوزه ی اطلاعات عمومی با یکدیگر رقابت می‌کنند. شرکت‌ کننده‌ ای که بتواند مراحل مسابقه را با موفقیت به پایان برساند، با 100 میلیون تومان از مسابقه خارج می‌ شود.

 

بیشتر بخوانید:

افشای دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار و واکنش تند سحر زکریا

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان