مدل تاپ مجلسی شیک و جدید با طرح های زنانه و دخترانه

تاپ از انواع لباس های زیبا برای خانم ها است که فاقد آستین می باشد و در انواع طرح ها و رنگ های مختلف دوخته می شود, مدل تاپ مجلسی یکی از انواع طرح های تاپ زنانه و دخترانه است که در ادامه این مطلب نمونه هایی از این تاپ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل تاپ مجلسی شیک و جدید با طرح های زنانه و دخترانه

امزوزه تنوع در طرح های لباس زنانه و دخترانه کار خرید لباس را برای خانم ها مشکل و پیچیده کرده است. یکی از طرح های لباس که شما می توانید در فصول گرم سال این طرح لباس را در مهمانی ها و مجالس بپوشید مدل تاپ های مجلسی شیک است که در انواع طرح های زیبایی در بازار موجود می باشد.

مدل تاپ های زنانه و دخترانه مجلسی، با انواع جنس های تاپ گیپور و تاپ حریر و تاپ ریون و … دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود یکی از این طرح های تاپ را برای خرید انتخاب کنید.

مدل تاپ حریر

مدل تاپ مجلسی با طرح های متنوع و زیبا مد سال

تاپ ها در انواع طرح های بند دار و بدون بند طراحی می شوند تاپ های بند دار شاملی بندی هستند که بر روی شانه قرار می گیرند و یا بند آن ها دور گردن بسته می شود. تاپ های بدون بند نیز بر روی تنه نگه داشته باشند و دارای طرح دکلته می باشند. تاپ ها همچنین در سایزهای مختلفی نظیر نیم تنه و بلند و متوسط دوخته می شوند و هر خانمی می تواند با توجه به فرم اندام خود اندازه سایز و مدل تاپ را انتخاب کند.

تاپ زنانه زیبا

مدل تاپهای مجلسی دخترانه شیک و زیبا

معمولا همه دختران جوان تمایل زیادی به خرید انواع طرح های لباس مخصوص مجالس و میهمانی ها را دارند و همیشه ترجیح می دهند کلکسیونی از زیباترین مدل لباس های شیک را در کمد خود داشته باشند. مدل تاپ مجلسی از انواع مدل لباس های زیبا و متنوع است که در انواع قیمت های مختلف در مغازه های پوشاک زنانه به فروش می رسد و تنوع در طرح های این مدل لباس بسیار زیاد است.

انواع مدل های تاپ مجلسی برای خانم های خوش سلیقه مدل تاپ و دامن مشکی مدل تاپ و دامن مجلسی مدل تاپ حریر زیبا

در هنگام خرید تاپ زنانه باید به ابتدا مطمئن شوید که مدل انتخابی تان متناسب با اندام و چهره تان است زیرا تاپ نیز مانند هر نوع لباس دیگر باید با اندام شما به خوبی مطابقت داشته باشد.
اگر قد کوتاه شما است بهتر است که تاپ های زنانه با یقه بلند را برای خرید انتخاب کنید و هم چنین اگر پاهای لاغری دارید مدل تاپ های بلند می توانند برای خرید شما ایده آل و مناسب باشند.

مدل تاپ نیم تنه مجلسی مدل تاپ مجلسی زیبا و جدید مدل تاپ مجلسی زیبا برای خانم های خوش سلیقه
برخی از خانم ها دارای پایین تنه و ران های درشتی هستند و اگر این عیب اندام تان برای شما تبدیل به معضل بزرگی شده است می توانید با پوشیدن تاپ های رنگ روشن و کار شده توجه افراد را به سوی بالا تنه خود جلب کنید.

مدل تاپ دخترانه زیباترین طرح های تاپ مجلسی زیباترین و جدیدترین طرح های تاپ زنانه و دخترانه

مدل تاپ دخترانه مجلسی مدل تاپ گیپور

انواع مدل های خاص تاپ مخصوص خانم های شیک پوش

علاوه بر طرح و مدل تاپ زنانه رنگ آن نیز می تواند بر روی اندام و چهره شما تاثیرگذار باشد. بهتر است رنگ تاپ را با توجه به اندام و رنگ پوست خود انتخاب کنید تا بتوانید زیباتر از همیشه به نظر برسید.

مدل تاپ مجلسی نیم تنه

برای خانم ها با اندام درشت و چاق تاپهای مجلسی با رنگ تیره مناسب تر هستند و همچنین برای خانم ها با اندام لاغر تاپهای رنگ روشن می توانند انتخاب مناسب و ایده آلی باشند.

مدل تاپ مجلسی زنانه و دخترانه

مدل تاپ مجلسی مشکی

مدل تاپ مجلسی زیبا و شیک

مدل های تاپ زنانه

اگر شما ترجیح می دهید در مهمانی ها شیک پوش و جذاب به نظر برسد می توانید از طرح های ست تاپ و دامن استفاده کنید علاوه بر این پوشیدن تاپ های نیم تنه با دامن های بلند و کوتاه می توانند اندام شما را متفاوت تر از همیشه نشان دهند. بهتر است مدل تاپ و دامن ها را با کفش های پاشنه بلند بپوشید با این مدل لباس پوشیدن جذابیت زنانه شما بیشتر به نظر خواهد رسد.

مدل تاپ مجلسی نیم تنه زنانه

مدل تاپ نیم تنه زنانه

مدل یقه تاپ نیز بر روی زیبایی مدل تاپ تاثیرگذار است اگر شما تاپ ها با یقه باز را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است که از از یک گردنبند زیبا نیز استفاده کنید تا بالاتنه شما زیبایی و جذابیت بیشتری پیدا کند.

مدل تاپ گیپور

مدل تاپ زنانه زیبا و شیک مدل تاپ زنانه زیبا مدل تاپ حریر مدل تاپ های مجلسی

مدلهای جدیدتری از تاپ دخترانه و زنانه شیک

همانطور که گفتیم، تاپ ها یکی از انواع لباسهای شیک زنانه و دخترانه هستند که می توانند استایل زیبایی ایجاد نمایند و در انواع مختلف آستین دار و بی آستین طراحی می شوند. تاپ ها شامل مدلهای مختلفی هستند که از پرکابرد ترین آنها می توان به بلوز یا شومیز آستین دار یا نیمه آستین که به صورت استایل شُل بوده و کمرکش می باشند، تاپ های بندار، تاپ نیم تنه که استفاده از آن برای خانوم های ورزشکار کاربرد زیادی دارد.

انواع دیگر تاپ ها شامل  رکابی، تاپ یقه رومی که دارای یک بند هستند و می توانند به شکل کامل یا نیم تنه طراحی شوند، تاپ تیوپی، تاپ تونیک بدون بند بوده و به شکل نیم تنه است، تاپ باردوت که در این مدل گردن کاملا دیده می شود، اما آستین ها کاملا پوشیده بوده و یا به شکل حلقه ای آستین کوتاه دور دست ها طراحی شده است، تاپ راحتی کیمونویی و تاپ بدون سرشانه نیز از دیگر مدلهای تاپ بانوان می باشند.

مدلهای تاپ مجلسی خاص

هر کدام از انواع مدلهای تاپ که در بالا اشاره کردیم، می توانند استایل متفاوتی ایجاد نمایند و برخی از مدلهای آن بسیار شیک و زیبا بوده و در صورتی که با دامن یا شلوار مناسبی ست شوند، جذابیت زیادی می توانند ایجاد نمایند، در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای تاپ مجلسی زیبا برای بانوان خوش پوش دیدن کنید.

انواع مدلهای تاپ مجلسی مدلهای تاپ مجلسی کشی مدلهای تاپ مجلسی زیبا و جدید تصاویری از انواع تاپ مجلسی مدلهای تاپ مجلسی طرحدار مدلهای تاپ مجلسی زنانه مدل تاپ مجلسی بندی جدیدترین مدلهای تاپ مجلسی مدل تاپ مجلسی شیک مدلهای تاپ مجلسی زیبا مدلهای تاپ مجلسی شیک مدلهای تاپ مجلسی جدید مدلهای تاپ مجلسی مدل تاپ مجلسی کشی

در این مطلب انواع طرح های مدل تاپ مجلسی زنانه و دخترانه را با سایزهای مختلف و طرح های متنوع مشاهده کردید که امیدواریم این مدل های زیبا و خاص مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانی برای مشاهده انواع نمونه های مدل تاپ کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان