مدل تاپ گیپور جدید و زیبا با طرح های جذاب زنانه و دخترانه

مدل تاپ گیپور زنانه و دخترانه از انواع تاپ های مجلسی و شیک است و شما می توانید این مدل تاپ را برای پوشیدن در مهمانی ها و مجالس کوچک با دامن و یا شلوار مناسبی بپوشید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل تاپ گیپور جدید و زیبا با طرح های جذاب زنانه و دخترانه

تاپ از انواع مدل لباس های پرطرفدار و زیبا در بین خانم ها است که این مدل لباس در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید در مکان های مختلف نظیر مهمانی ها و دورهمی های کوچک و باشگاه و منزل و … از این مدل لباس استفاده کنید. در ادامه این مطلب انواع مدل های تاپ گیپور مجلسی و شیک را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

در دوخت تاپ های زنانه و دخترانه از پارچه های مختلفی نظیر ریون و حریر و گیپور، و …. استفاده می شود که هر کدام از این مدل تاپ ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل تاپ و شلوارک گیپور

مدل تاپ گیپور زیبا و شیک

مدل تاپ ریون و مدل تاپ حریر و مدل تاپ گیپور، از انواع مدل تاپ های مجلسی هستند و این مدل تاپ های زنانه و دخترانه در انواع طرح های مختلف موجود می باشند و شما می توانید با توجه به فرم اندام خود از بین این مدل های متنوع تاپ زیبا و شیکی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل تاپ مجلسی دخترانه

طرح های تاپ  مجلسی زنانه

پارچه های گیپور از انواع پارچه هایی هستند که به خاطر جذابیت خاص شان اغلب در دوخت لباس های مجلسی به کار برده می شوند. تاپ گیپور، از انواع لباس های پرطرفدار و شیک در بین خانم ها است و شما می توانید این مدلهای تاپ را در مجالس و مهمانی های مختلف با دامن و شلوارک و شلوار  مناسب بپوشید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسد.
تاپ های مجلسی در انواع مدل های بندی و بدون بند و نیم تنه موجود هستند که بهتر است با توجه به فرم اندام و وسایر ویژگی های ظاهری خود از بین این مدل های متنوع تاپ زیبایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل تاپ کار شده با گیپور

مدل لباس آستین حلقه گیپور

مدل تاپ زیبا و شیک گیپور

مدل نیم تنه زنانه گیپور

مدل تاپ و دامن مجلسی گیپور

مدل بلوز و دامن گیپور زنانه

مدل تاپ گیپور

مدل تاپ و دامن مجلسی

مدل تاپ نیم تنه گیپور

مدل تاپ نیم تنه مجلسی

مدل تاپ و دامن گیپور

مدل تاپ دامن زنانه شیک و جدید

مدل تاپ دخترانه

مدل تاپ مجلسی زنانه

مدل تاپ و دامن گیپور زیبا و مجلسی

مدل تاپ دامن سفید مجلسی

مدل تاپ مشکی و شیک دخترانه

مدل های تاپ  مجلسی دخترانه

تاپ گیپور، در انواع رنگ های مختلف موجود است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است در انتخاب رنگ این تاپ های زنانه و دخترانه نیز حساسیت لازم را به خرج دهید.

در انتخاب رنگ تاپ دخترانه مجلسی بهتر است به چاقی و لاغری اندام و رنگ پوست خود توجه کنید تا بتوانید از بین مدل ها و رنگ های شیک و متنوع تاپ با تن پوش زیبایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل تاپ گیپور مجلسی

مدل  بلوز سفید و شیک گیپور

مدل تاپ دخترانه

مدل  بلوز سفید و مجلسی گیپور

مدل تاپ مشکی گیپور

مدل تاپ و دامن مشکی مجلسی

مدل تاپ زیبا و شیک گیپور

مدل تاپ مجلسی دخترانه

مدل تاپ مشکی

مدل تاپ شیک و جذاب دخترانه

مدل تاپ و شلوار گیپور

مدل تاپ و شلوار دخترانه مجلسی

مدل تاپ و دامن مجلسی

مدل تاپ و دامن شیک مجلسی

مدل تاپ و دامن مجلسی گیپور

مدلهای جدیدتری از تاپ گیپور زنانه مجلسی

گیپور و دانتل دو نوع پارچه زیبا برای دوخت لباسهای زنانه و دخترانه هستند که شباهت زیادی با یکدیگر دارند به طوری که خیلی ها این دو پارچه را با هم اشتباه می گیرند. این دو پارچه اگرچه هر دو از الیاف ابریشم تهیه شده اند، اما تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند.

آشکار ترین تفاوت گیپور و دانتل در طراحی آنها و زمینه های به کار رفته در پارچه می باشد. پارچه گیپور دارای گلهای برجسته و ضخیم بدون زمینه توری است، اما دانتل از ظرافت بیشتری برخوردار می باشد، همچنین پارچه گیپور به نسبت دانتل به دلیل نوع بافت و الیاف پنبه به کار گرفته شده در آن ارزان تر است، در ادامه دعوت می کنیم از انواع تاپ گیپور مجلسی زنانه دیدن کنید.

تصاویر مدلهای تاپ گیپور

تاپ های دوخته و طراحی شده با پارچه گیپور و دانتل در دسته لباسهای مجلسی قرار می گیرند و دارای جذابیت زیادی هستند، حال در صورتی که علاقمند به این نوع لباسها برای استفاده در مجالس و یا به عنوان لباس منزل هستید، می توانید انواع تاپ را که به شکل تمام گیپور طراحی شده و یا به صورت تکه هایی کار شده در طرح و رنگ های مختلف وجود دارند، انتخاب و خریداری نمایید. در اینجا مدلهای جدیدتر و متنوع تری از انواع تاپ زنانه مجلسی گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

انواع مدلهای تاپ گیپور مدلهای تاپ گیپور و دانتل جدیدترین مدلهای تاپ گیپور مدلهای تاپ گیپور کوتاه مدلهای تاپ گیپور بنددار مدل تاپ گیپور دکلته مدلهای تاپ گیپور دکلته مدلهای تاپ گیپور خانگی مدل تاپ گیپور نیم تنه مدلهای تاپ گیپور مجلسی مدلهای تاپ گیپور زیبا مدلهای تاپ گیپور جدید مدلهای تاپ گیپور جدیدترین مدل تاپ گیپور

در این مطلب از دنیای مد مجله اینترنتی آرگا با انواع مدلهای تاپ گیپور مجلسی آشنا شدید که امیدواریم این مدلها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مدل تاپ شیکی را برای خود انتخاب کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان