۱۰ ایده منحصر به فرد برای درب کمد دیواری

کمد لباس: وقتی صحبت از کمدهای لباس به میان می آید اولین چیزی که همه می خواهند راجع به آن بدانند رازهایی برای داشتن یک کمد حرفه ای و منظم است

کمد لباس: وقتی صحبت از کمدهای لباس به میان می آید اولین چیزی که همه می خواهند راجع به آن بدانند رازهایی برای داشتن یک کمد حرفه ای و منظم است. ما هم در چیدانه سعی کرده ایم تا در مطالب این ترفندهای دکوراسیونی را با شما در میان بگذاریم، ولی این بار سعی کرده ایم تا کمی متفاوت تر به کمد های لباس نگاه کنیم و این بار درهای کمد دیواری را هدف قرار داده ایم. دلیلش هم این است که درب کمد دیواری تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون داخلی اتاق خواب داشته اند و توجه به زیبایی آن ها می تواند چهره اتاق خواب تان را حسابی دستخوش تغییر کند.

اگر به سبک روستیک علاقه دارید درب کمد های دیواری این امکان را برای شما ایجاد می کنند. برای کمد های لباستان می توانید از درب های چوبی قدیمی با رنگ های قهوه ای روشن و یا تیره متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان استفاده کنید. در عکس بالا می توانید ببینید که نتیجه این کار چگونه می شود.

تا حالا به این فکر کرده اید که چگونه آینه ها را در فضاهای مختلف خانه بچینیم؟ برای اتاق خواب بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آینه ها را روی درب کمد های دیواری نصب کنید. برای این کار می توانید به مطلب چگونه از آینه ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم هم سری بزنید.

اگر فکر می کنید که نصب کردن آینه ها به تنهایی نمی تاند خواسته شما را بر اورده کند، از ایده ای که در عکس بالا می بینید استفاده کنید و با یک سری قطعات چوب طرح هایی را بر روی اینه ها ایجاد کنید.

درب کمدهای لباس می توانند ویترینی زیبا برای لباس های تان باشند، یعنی به جای آن که لباس ها را در پشت درب های چوبی یا اکاردونی مخفی کنید می توانید درب های شیشه ای برای کمد ها تهیه کنید، شاید با این کار مجبور شوید تا همیشه کمدهای تان را تمیز و مرتب نگه دارید.

عکس بالا هم نمونه ی دیگری از درب های چوبی برای کمد های لباس را به شما نشان می دهد با این تفاوت که این درب ها ظاهر مدرن تری دارند.

برای پوشاندن درب کمد های دیواری می توانید از تعدادی درب چوبی که برای ورودی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند بهره بگیرید. این درب های یک شکل را در کنار هم قرار دهید و طراحی مقرون به صرفه ای برای کمدهایتان داشته باشید.

 با درب کمد های لباس می توان خیلی ساده برخورد کرد. مثلا این که برای تغییر چهره آن ها می توانید از برچسب های شیشه مات کن استفاده کنید. این برچسب ها در طرح های مختلف و حتی رنگ ها مختلف تولید می شوند که شما به راحتی می توانید هر کدام را که خواستید برای کمد لباس تان استفاده کنید. یا این که درب هایی از جنس پلاکسی را انتخاب کنید که حالتی نیمه شفاف دارند. 

بعضی وقت ها هم اصلا کمد ها به درب نیازی ندارند و می توان از پرده برای جدا کردن فضای کمد از فضای های داخلی دیگر استفاده کرد. اگر فکر می کنید که این ایده چندان جالب به نظر نمی رسد باید به دقت تر به عکس بالا نگاه کنید.

مطلب 7 ایده استفاده از پارچه های گل گلی در دکوراسیون منزل و ایده هایی که در آن مطلب را به شما نشان دادیم را یادتان هست؟ این ایده را هم به آن ها اضافه کنید. می توانید روی درب ها را با استفاده از همین پارچه های گل گلی بپوشانید.

در خانه تخته سیاه هم لازم می شود و چه جای بهتر از درب کمدهای لباس برای این تخته سیاه ها. می توانید روی آن ها وسایلی را که در کمد گذاشته اید را یادداشت کنید تا دقیقا بداند برای هر کدام از وسیله ها کدام کمد را بگردید.

شما هم ایده های خودتان را برای درب کمدهای دیواری با چیدانه در بخش مشاوره دکوراسیون به اشتراک بگذارید تا برای مطالب بعدی از آن ها استفاده کنیم. 

مطالب پیشنهادی: 
12 ایده نظم دهی برای ایجاد تحول در کمد لباس و کمد دیواری!
استفاده هوشمندانه از نظم دهنده ها در خانه
ایده های خلاقانه برای نظم بخشیدن به کمد و قفسه ها
14 راه حل عالی برای نظم دهی به فضاها! 

نویسنده : شمیم آقازاده؛ گردآوری در تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان