راهنمای خرید کالای خواب راحت و زیبا

اتاق خواب: هیچ چیز به اندازه یک خواب آسوده باعث شادابی و نشاط بدن نمی شود، اما برای این که بتوانیم خوابی آسوده و آرام را تجربه کنیم باید شرایط آن مهیا باشد

اتاق خواب: هیچ چیز به اندازه یک خواب آسوده باعث شادابی و نشاط بدن نمی شود، اما برای این که بتوانیم خوابی آسوده و آرام را تجربه کنیم باید شرایط آن مهیا باشد. اگر از دکوراسیون داخلی اتاق خواب هم بتوانیم بگذریم از تشک ها، رو تختی ها و هر آنچه که با مقوله خواب در ارتباط باشد نمی توان گذشت. این وسایل را باید ازبهترین و با کیفیت ترین آن ها انتخاب کرد. در مورد سرویس های خواب و لوازم جانبی آن ها هم کیفیت و هم زیبایی مهم و با ارزش است. اگر تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید به شما می گوییم که هر کدام از این تجهیزات باید چه ویژگی هایی داشته باشند تا باعث شوند خوابی آرام و در عین حال سرویس خوابی زیبا داشته باشید. برای این که بتوانیم اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیار شما بگذاریم با متخصصان و کارشناسان تشک وگال همراه شدیم تا از تجربیات و اطلاعات آن ها برای نوشتن این مطلب کمک بگیریم.

تصویر تخت خواب پلاس مدل liyan

تخت خواب پلاس مدل liyan

نامشخص
تصویر ست کاور دو نفره کاراجاهوم

ست کاور دو نفره کاراجاهوم

نامشخص
ست کاور و پنبه دوزی کاراجاهوم مدل veggilng تشک وگال

ست کاور و پنبه دوزی کاراجاهوم مدل veggilng تشک وگال

نامشخص

تخت خواب مهم ترین عنصر اتاق خواب است و تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون داخلی اتاق خواب دارد. اما تنها زیبایی خود سرویس خواب نیست که به چشم می آید، رو تختی ها هم تکمیل کننده این زیبایی ها هستند. در حال حاضر رو تختی های متنوع و در رنگ بندی های مختلفی در بازار وجود دارد که به شما این اجازه را می دهند که با خیالی راحت آن مدلی که همخوانی بیشتری با دکوراسیون اتاق خواب شما دارد را انتخاب کنید. روتختی های شرکت وگال دارای رنگ های زیبا و طرح های متعددی هستند و به همین دلیل خیلی راحت با اتاق خواب شما ست می شوند. 

پرستیژ کلاسیک وگال

پرستیژ کلاسیک وگال

510000تومان
تشک تخت سوپر طبی آلفا وگال

تشک تخت سوپر طبی آلفا وگال

710000تومان
تشک بایا وگال

تشک بایا وگال

305000تومان

یافتن بهترین و مناسب‌ترین محصول در بازار تشک کاری گیج‌کننده و کمی طاقت‌فرساست. گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد و تشکی که شما انتخاب می کنید می تواند تاثیر مهمی در خواب شما بگذارد. پیدا کردن تشک مناسب به تحقیق نیاز دارد. ولی خوشبختانه ویترین کالای چیدانه این امکان را برای شما پدید می آورد که در کمترین زمان ممکن به آن چیزی که مد نظرتان است برسید.  

ست کاور نوجوان کاراجاهوم ترکیه تشک وگال

ست کاور نوجوان کاراجاهوم ترکیه تشک وگال

نامشخص
حوله کاراجاهوم تشک وگال

حوله کاراجاهوم تشک وگال

نامشخص
تصویر ست کاور و پنبه دوزی نوجوان کاراجاهوم

ست کاور و پنبه دوزی نوجوان

نامشخص

کارشناسان تشک وگال می گویند برای انتخاب رو تختی یا روکش تشک مناسب برای رخت خواب تان باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. جنس رو تختی ها نباید زبر و برای پوست آزار دهنده باشد همچنین پارچه ای که برای روتختی ها انتخاب می کنید نباید حساسیت زا باشند، مخصوصا برای روتختی های نوزادان و کودکان. اگر می خواهید برای اتاق کودک و نوجوان خود کالای خواب و روتختی تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم که حتما به سراغ 

تصویر ست کاور کاراجاهوم مدل sasha

ست کاور کاراجاهوم مدل sasha

نامشخص
تصویر ست کاور و پنبه دوزی نوجوان کاراجاهوم

ست کاور و پنبه دوزی نوجوان کاراجاهوم

نامشخص
تصویر ست کاور کاراجاهوم

ست کاور

نامشخص

نوع بافت تار و پود رو تختی ها باید به گونه ای باشد که هوا را آزادانه در میان بافت ها حرکت دهد چون در غیر این صورت باعث تعرق بیش از حد بدن می شود و ممکن است آزار دهنده باشد و باعث بروز بیماری هایی مانند تنگی نفس و یا حتی بیماری های پوستی شود. 

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و دریافت اطلاعات تماس با این گروه می توانید به وبسایت گروه تشک وگال مراجعه نمایید. 

مطالب پیشنهادی: 
چگونه عمر تشک خوش خواب را افزایش دهیم؟
راهنمای خرید تشک مناسب برای یک خواب آسوده
راه حل های فنگ‌شویی برای انتخاب تخت‌خواب مناسب
رازهای شستشو و نظافت کالای خواب برای یک خواب سالم
اتاق خوابی پر از انرژی مثبت!

نویسنده : شمیم آقازاده؛ گردآوری در تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان