ساعت لوکس یاسمن اشراقی، دختر نوه امام خمینی

در عکسی که اخیراً از یاسمن اشراقی، نتیجه‌ی امام خمینی، منتشر شده، او را در حالی می‌بینیم که ساعتی لوکس بر مچش دارد؛ یک ساعت رولکس که بنا بر گفته‌ی خبرگزاری اصلاحات نیوز، قیمتی معادل ۱۲ هزار دلار دارد.

ساعت لوکس یاسمن اشراقی، دختر نوه امام خمینی

در عکسی که اخیراً از یاسمن اشراقی، نتیجه‌ی امام خمینی، منتشر شده، او را در حالی می‌بینیم که ساعتی لوکس بر مچش دارد؛ یک ساعت رولکس که بنا بر گفته‌ی خبرگزاری اصلاحات نیوز، قیمتی معادل 12 هزار دلار دارد. ساعت لوکس یاسمن اشراقی

این البته اولین بار نیست که عکسی از دختر نوه‌ی امام خبرساز می‌ شود؛ یک بار هم یاسمن اشراقی تصویری از حضورش در استادیوم آزادی برای تماشای تیم ملی ایران با کامبوج منتشر کرده بود که آن هم واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

مدتی قبل، ساعت سعید محمد هم سوژه‌ی کاربران شبکه‌های اجتماعی شده بود. در اثنای ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری، عکسی از محمد منتشر شده بود که او را در حالی نشان می‌داد که یک ساعت تیسوت 700 دلاری بر مچ دستش بسته. سعید محمد البته به این مطلب واکنش نشان داده و گفته بود که ساعتش هدیه و متعلق به دورانی‌ است که دلار 3 هزار تومان بوده و آن زمان ارزش خیلی بالایی نداشته است.

ساعت لوکس یاسمن اشراقی

زاکانی هم از جنجال ساعت مچی در امان نمانده و کاربری در توئیتر مدل ساعت او را کانستلیشن و قیمت آن را حدود 2 هزار دلار ذکر کرده است.

ساعت لوکس یاسمن اشراقی

البته ماجرای خانم اشراقی فقط به ساعت ختم نمی‌شود. چرا که چندی پیش هم یک کانال خبری با انتشار عکسی مدعی شده بود که کیفی که در دست وی است، 3800 دلار قیمت دارد که البته خانم اشراقی با انتشار یک استوری در صفحه‌ی شخصی‌اش قضیه را رد کرده و نوشت: «با 1% قیمت نوشته شده روی عکس تقدیم شما. در ضمن دلار رو هم 4200 حساب می‌ کنیم.»

ساعت لوکس یاسمن اشراقی

بیشتر بخوانید:

13 ساعت مچی گرانقیمت و لوکس سلبریتی های مشهور و داستان خرید آن ها

صحبت های جالب مهران مدیری درباره مار خانگی دو متری و کلکسیون ساعت هایش + ویدئو

گشتی در دنیای عجیب کلکسیونرهای ساعت های مچی دوران اتحاد جماهیر شوروی

عروس امام خمینی به کرونا مبتلا شد

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3 / 5. تعداد رای: 2

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر