طرز تهیه پاپسیکل حرفه ای و خوشمزه در خانه

در این مطلب آموزش طرز تهیه پاپسیکل دسر زیبا و بی نظیر را در اختیار شما کدبانوها عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید این دسر را به راحتی در منزل تهیه کنید.

طرز تهیه پاپسیکل حرفه ای و خوشمزه در خانه

پاپسیکل از انواع بستنی یخی های خوشمزه می باشد و برای طرز تهیه پاپسیکل ابتدا باید یک قالب سیلیکونی مخصوص بستنی را از لوازم قنادی تهیه نمایید سپس شکلات رنگی را آماده کنید. توجه داشته باشید که پاپسیکل را می توانید برای مناسبت های خاص نظیر ولنتاین و … تهیه کنید.

بستنی از انواع دسرهای خوش طعم می باشد و برای تهیه بستنی از روش های مختلف نظیر بستنی توت فرنگی و بستنی میوه ای و پاپسیکل و … استفاده می شود و اگر شما به تهیه بستنی در منزل علاقه مند می باشید می توانید به کمک روش های ذکر شده در روش تهیه بستنی تنوع ایجاد کنید.

طرز تهیه پاپسیکل

مواد لازم

  • کیک کاکائویی : 200 گرم
  • خامه : صد گرم
  • شکلاتی رنگی به تعداد دلخواه : دو بسته
  • چوب بستنی
  • قالب مخصوص بستنی

طرز تهیه پاپسیکل در منزل

ابتدا کیک کاکائویی را به کمک دست پودر نمایید سپس خامه را به پودر کیک بیفزایید و همه مواد را به خوبی مخلوط نمایید توجه داشته باشید که کیک باید به شکل خمیر تبدیل شود و در صورت تمایل می توانید مقداری شکلات قهوه ای ذوب شده به خمیر بیفزایید تا خمیر نرم و لطیف تر شود.

مراحل تهیه پاپسیکل

شکلات های رنگی را به کمک چاقو خرد نمایید سپس آن ها را درون ظرفی مناسب بریزید و به مدت یک دقیقه ظرف را درون ماکروفر قرار بدهید همچنین می توانید شکلات رنگی را روی بخار آب قرار بدهید تا ذوب شود. شکلات را درون قالب بستنی بریزید و همه قسمت های قالب را به کمک شکلات رنگی کاور نمایید و دور قالب را تمیز کنید و چوب های بستنی را از طریق سوراخ ریز وارد قالب نمایید و به مدت 10 دقیقه قالب را درون فریزر قرار بدهید سپس بعد از مدت زمان ذکر شده قالب را از درون یخچال بیرون آورید و چوب بستنی ها را هم بیرون آورید و دوباره شکلات را درون قالب بریزید و به مدت 10 دقیقه قالب را درون فریزر قرار بدهید تا شکلات ها سفت و بسته شوند.

طرز تهیه پاپسیکل در منزل

از مایه خمیر شکلاتی به کمک قاشق درون قالب بریزید سپس چوب بستنی را وارد نمایید و روی کیک را به صورت کامل صاف نمایید و  شکلات را روی کیک بریزید و به کمک کاردک آن را صاف نمایید و دور قالب را به خوبی تمیز کنید و به مدت ده دقیقه قالب را درون یخچال قرار بدهید تا شکلات بسته شود و مجددا این مراحل را تکرار نمایید و قالب را درون یخچال قرار بدهید.

بعد از اینکه شکلات به صورت کامل سفت شد آن را به آرامی از درون قالب خارج نمایید و روی پاپسیکال شکلات آب شده را بریزید و این بستنی های چوبی را به کمک ترافل و نگین های تزیینی و قالب حروف و … تزیین نمایید سپس پاپسیکال ها را درون باکس کادو قرار بدهید.

روش تهیه پاپسیکل

نکات طلایی برای تهیه پاپسیکل

  1. می توانید به پودر کیک مقداری موز یا مغزیجات بیفزایید.
  2. قالب را پر از مواد نکنید و مقداری از سر آن را خالی نگه دارید تا جا برای شکلات لایه آخر باشد.
  3. به جای کیک می توانید از ویفر استفاده نمایید.
  4. اگر شکلات به قالب می چسبد بهتر است قالب را به کمک روغن چرب نمایید سپس شکلات را درون قالب بریزید.

طرز تهیه پاپسیکل با ساده ترین روش

در این مطلب با مراحل تهیه پاپسیکل با ساده ترین روش در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم از تهیه این دسر بی نظیر نهایت بهره را برده باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان