برترین جاذبه‌های گردشگری سنگاپور – بخش اول

پارک گادنز بای د بی، یک مکان بسیار سرسبز و زیبا است که هر بیننده و گردشگری را به حیرت می‌اندازد. این مکان، بهترین راه برای دوری از شلوغی شهر و لذت بردن از گیاهان و درختان است

برترین جاذبه‌های گردشگری سنگاپور – بخش اول

کشور سنگاپور، به عنوان کشوری برای ثروتمندان توصیف شده است و درست است که این کشور کوچک، دارای مکان‌های زرق و برق‌دار است. با این حال، علاوه بر هتل‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های مجلل، کشور سنگاپور دارای مکان‌های جذاب دیگری نیز است.

در ادامه با ما همراه باشید تا برترین جاذبه‌های گردشگری کشور سنگاپور را به شما معرفی کنیم.

1- هتل مارینا بی سندز

Marina Bay Sands

هتل مارینا بی سندز بسیار مجلل و زیبا است و دارای فروشگاهی است که از میان آن یک کانال آب در جریان است. علاوه بر این، موزه هنرهای علمی و سکوی مشاهده اسکایپارک نیز در داخل این مجموعه قرار دارد. در سکوی مشاهده اسکایپارک نیز گردشگران و مسافران می‌توانند نگاه بسیار دقیق و زیبایی نسبت به کل شهر داشته باشند. طراحی این بنا به گونه‌ای است که در بالای هتل، یک کشتی قرار دارد و در داخل آن نیز یک استخر جذاب قرار گرفته است.

2- پارک گاردنز بای د بی

Gardens by the Bay

پارک گادنز بای د بی، یک مکان بسیار سرسبز و زیبا است که هر بیننده و گردشگری را به حیرت می‌اندازد. این مکان، بهترین راه برای دوری از شلوغی شهر و لذت بردن از گیاهان و درختان است. نخلستانی از درختان بزرگ در این پارک قرار دارد که دارای گروهی از سازه‌های نمادین و آینده‌نگرانه است که طراحی شدند تا به عنوان جایگزین‌های دوست‌دار محیط زیست عمل کنند. در کلاود فارست دوم نیز می‌توانید بلندترین آبشار در داخل ساختمان در جهان را مشاهده کنید.

3- باغ‌های بوتانیک

Botanic Gardens

باغ‌های بوتانیک کشور سنگاپور همانند پارک گاردنز بای د بی، از جمله مکان‌هایی است که گردشگران باید حتما از آن سر بزنند. این باغ‌ها به منظور تلاشی برای حفاظت از گونه‌های درختان بالغ شهر شکل گرفته است. علاوه بر این، گردشگران و مسافران باید حتما از باغ ملی اورکید نیز دیدن کنند.

4- باغ‌وحش سنگاپور

Singapore Zoo

باغ‌وحش سنگاپور، به عنوان بهترین باغ‌وحش جنگل بارانی جهان شناخته می‌شود و واقعا مکانی زیبا و تاثیرگذار است. این مکان، تمیز و جذاب است و با حیوانات به خوبی رفتار می‌شود و فضای سرسبز و قابل سکونت برای حیوانات نیز به اندازه کافی وجود دارد. پارک پرندگان جورونگ نیز مکان دیگری برای دیدن در این باغ‌وحش است.

5- خیابان اورچارد

Orchard Road ؛ Jack / photo modified

خیابان اورچارد، هر گردشگر و مسافری را در داخل خود غرق می‌کند و هر شخصی را وادار به خرید کردن می‌کند. کشور سنگاپور، کشوری بسیار سطح بالای برای طراحی و سبک شیک است. خیابان اورچارد بهترین مکان برای شروع خریدن کردن در کشور سنگاپور است.

6- چرخ و فلک فلایر سنگاپور

Singapore Flyer

در بالای چرخ و فلک فلایر، همانند سکوی مشاهده مارینا بی سندز، مکانی بسیار ایده‌آل برای مشاهده کل شهر از بالا است. در بالای این چرخ و فلک، به راحتی می‌توانید از مناظر دیدنی این مکان دیدن کنید و لذت ببرید. هر دور این چرخ و فلک حدود سی دقیقه طول می‌کشد و فعالیت آن نیز از اوایل صبح تا اواخر شب ادامه دارد. شما به راحتی می‌توانید زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید و از دیدن مناظر سنگاپور در هنگام طلوع خورشید یا به هنگام غروب آفتاب لذت ببرید.

7- هتل رافلز سنگاپور

Raffles Hotel Singapore

این ساختمان استعماری، یکی از آخرین هتل بزرگ‌های قرن نوزدهمی است و افراد برجسته هنری همچون رودیارد کیپلینگ و جوزف کونراد و همچنین ستاره سینما چارلی چاپلین از این مکان دیدن و در آن اقامت کردند. هتل رافلز در سال 1887 میلادی ساخته شده و برای بیش از یک قرن است که یکی از مناظر برجسته سنگاپور به شمار می‌رود و توانسته در این مدت زمان، شهرت خود را با سرویس و غذاهای عالی همچنان بالا نگه دارد. معماری کلاسیک و باغ‌های گرمسیری این مکان، مناظر زیبایی خلق کرده و نمونه دیگری از تاریخ غنی و گسترده کشور سنگاپور است.

8- چایناتاون

Chinatown

شهرک چینی‌ها یا چایناتاون در کشور سنگاپور، یکی از مراکز گردشگری در کشور سنگاپور به شمار می‌رود. این شهرک بسیار مشابه با کشور و فرهنگ چین است. معبد زیبا و دیدنی سری ماریامان در این بخش، بسیار جالب توجه است. یکی دیگر از معابدی که در این بخش باید آن را مشاهده کرد، معبد بودا توث رلیک است.

9- جزیره سنسوتا

کشور سنگاپور به عنوان مقصدی گردشگری برای سواحل اصلا شناخته شده نیست اما اگر به دنبال آن هستید تا از آفتاب لذت ببرید، جزیره سنسوتا، مکانی بسیار مناسب برای شما در این کشور است. ساحل سیلوسو، بهترین مکان برای آفتاب گرفتن و لذت بردن از ورزش‌های ساحلی و تفریحات سالم است. یکی دیگر از جاذبه‌های ساحلی این مکان نیز آکواریوم دنیای زیر دریا است که در آن، شما می‌توانید با دولفین‌ها شنا کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان