برترین جاذبه‌های گردشگری سنگاپور – بخش دوم

در ادامه با ما همراه باشید تا بخش دوم برترین جاذبه‌های گردشگری سنگاپور را به شما معرفی کنیم.

برترین جاذبه‌های گردشگری سنگاپور – بخش دوم

کشور سنگاپور از جمله کشورهایی است که امکانات بسیاری برای گردشگران و مسافران فراهم آورده است. در بسیاری از نقاط این کشور افراد مسلط به زبان انگلیسی وجود دارند و علامت‌ها و تابلوها نیز به زبان انگلیسی هستند. کشور سنگاپور، یکی از راحت‌ترین و آسان‌ترین کشورها برای سفر در جنوب شرقی قاره آسیا به شمار می‌رود. البته باید توجه داشت که قیمت‌های این جا را با کشورهایی همچون تایلند یا ویتنام مقایسه نکرد چراکه بسیار بالاتر است.

در ادامه با ما همراه باشید تا بخش دوم برترین جاذبه‌های گردشگری سنگاپور را به شما معرفی کنیم.

10- کلارک کوای

Clarke Quay

مرکز بازرگانی در طی قرن نوزدهم میلادی بوده است و همچنان یک مرکز شلوغ و پر تردد است. امروزه، درخشندگی بیشتری دارد و مسافران و گردشگران می‌توانند پس از خریدی طولانی در اورچارد رودز به این مکان بیایند تا از سرگرمی و غذا خوردن در کنار آب لذت ببرند. تاکسی‌های رودخانه‌ای و قایق‌های تفریحی در این جا وجود دارند و این فرصت را برای گردشگران فراهم می‌آورند تا برخی از پل‌های تاریخ و مناظر دیدنی سنگاپور را مشاهده کنند.

11- استودیو یونیورسال سنگاپور

Universal Studios Singapore

استودیو یونیورسال سنگاپور، حدود چهل و نه هکتار از اراضی سنتوسا را اشغال کرده است. این پارک، یک پارک موضوعی است و هر قسمت از آن، مربوط به یک مکان، فیلم یا سریال تلویزیونی است. این پارک دارای مناطق مختلفی همچون هالیوود، ماداگاسگار، شهر نیویورک و بخش‌های فانتزی و علمی-تخیلی است. در این پارک، مراکز خرید، غذاخوری و همچنین برنامه‌های زنده وجود دارد.

12- سافاری شب سنگاپور

Night Safari Singapore ؛ Allie_Caulfield / photo modified

سافاری شب سنگاپور، تغییری در تجربه سنتی از باغ‌وحش داده است. این سافاری، مسافران و گردشگران را با زندگی‌های شبانه آشنا می‌کند. این سافاری دارای چهار بخش است که هر کدام از این بخش‌ها نیز مربوط به حیوانات خاصی است. برخی از تجربه‌هایی که در این سافاری کسب خواهید کرد، یکی از منحصربه‌فردترین تجربه‌های زندگی شما خواهد بود که از جمله آن می‌تواند به غذا دادن به فیل آسیایی اشاره کرد.

13- پارک مرلایون سنگاپور

Merlion Park ؛ Bernard Spragg. NZ / photo modified

پارک مرلایون سنگاپور همانطور که از نامش پیدا است، شکلی از موجودی افسانه‌ای است که دارای سری همانند سر شیر و بدنی همانند ماهی است. این نماد نمایانگر تاریخچه این شهر به عنوان یک روستای ماهیگیری است. این نماد در پارک مرلایون قرار دارد و حدود هفتاد تن وزن دارد و ارتفاع آن نیز به حدود شش متر می‌رسد و فواره آبی از دهان آن به بیرون می‌ریزد.

14- موزه تمدن‌های آسیایی

Asian Civilisations Museum ؛ yeowatzup / photo modified

اگر از دیدن هتل رافلز و پارک کنینگ فورت لذت بردید و همچنان علاقه به معماری استعماری دارید، پس حتما به ساختمان شهبانو سری بزنید. این ساختمان در سال 1865 میلادی و به سبک نئوکلاسیکال ساخته شده است و به افتخار ملکه ویکتوریا به این صورت، نام گذاری شده است. این مکان دارای دو موزه تمدن‌های آسیایی است که به بررسی فرهنگ‌های آسیایی بسیاری می‌پردازد که به شکل‌گیری سنگاپور کمک کردند. مجموعه‌های این موزه‌ها بر روی موضوعاتی همچون تجارت و معنویت تمرکز دارند.

15- پولائو اوبین یا جزیره گرانیت

Pulau Ubin (Granite Island)

جزیره پولائو اوبین بهترین مکانی است تا گذشته کشور سنگاپور را درک کرد. کشور سنگاپور قبل از اینکه پر از زرق و برق و آسمان‌خراش‌ها باشد، همانند جزیره گرانیت بوده است. همچنان حدود صد نفر در این جزیره به همان شیوه‌های ساده و سنتی همانند دهه 60 میلادی در حال زندگی هستند. این مکان، بسیار آرامش‌بخش و ساکت است که گردشگران و مسافران می‌توانند از جنگل‌های دست نخورده و حیات وحش متنوع لذت ببرند.

16- پارک فورت کانینگ

Fort Canning Park

فورت کانینگ دارای گذشته طولانی و متنوعی است. این ساختمان در سال 1859 میلادی ساخته شده است. این قلعه، ابتدا برای دفاع از سنگاپور در مقابل حملات بوده است. در طی جنگ جهانی دوم به یک پناهگاه تبدیل شد و در نهایت نیز در سال 1942 میلادی توسط ژاپنی محاصره شد. امروزه، این ساختمان محل برگزاری اجراهای مدرن هنری است و پارک نیز محل برگزاری کنسرت، تئاتر و جشنواره‌ها است.

17- موزه دریایی تجربی

The Maritime Experiential Museum ؛ Jack at Wikipedia / photo modified

این موزه در سمت راست دریا قرار گرفته و بهترین محل برای بررسی تاریخچه دریایی کشور سنگاپور از طریق نمایشگاه‌های سرگرم‌کننده و پویا است. یکی از برجسته‌ترین‌های این موزه نیز جواهر مسقط است. این، یک کپی از یک کشتی است که در حین سفر بین آفریقا و چین در سال‌های بسیار دور غرق شده است.

18- قلعه سیلوسو

Fort Siloso

قلعه سیلوسو، تنها قلعه به جا مانده در کشور سنگاپور به شمار می‌رود. این قلعه اکنون به عنوان موزه نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قلعه در جزیره سنتوسا قرار گرفته است. با استفاده از یک پل آهنی بسیار بزرگ قادر به رسیدن به این قلعه هستید. پیرامون قلعه سیلوسو پر از درختان سرسبز و پر بار است. این پل آهنی، حدود صد و هشتاد و یک متر طول دارد و مناظر بی‌نظیری از جزایر نزدیک و همچنین جنگل زیر پا را به شما ارائه می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان