جنسیس G۸۰؛ سدان لوکس و اسپرت

نمونه حاضر در تصاویر مرتبط با کد رنگ قرمز کاوندیش خودرویی زیبا است که به خوبی در تمامی قسمت‌ها توسعه یافته تا یک سدان لوکس و البته اسپرت پیش روی مخاطب قرار بگیرد.

G80 با سقف الکتریکی و سیستم کاهنده نویز هوشمند یکی از جدیدترین محصولات جنسیس است که پیش‌تر نیز (اینجا) به معرفی جزئیات آن پرداختیم. اکنون اخبار جدیدتری در رابطه با مدل 2022 تریم اسپرت همین سدان جذاب منتشر شده که در ادامه نگاهی بدان خواهیم داشت.

نمونه حاضر در تصاویر مرتبط با کد رنگ قرمز کاوندیش خودرویی زیبا است که به خوبی در تمامی قسمت‌ها توسعه یافته تا یک سدان لوکس و البته اسپرت پیش روی مخاطب قرار بگیرد.

جی 80 را می‌توان رقیب جدی محصولات سری 5 ب ام و دانست که البته ظاهری تهاجمی‌تر را همراه خود دارد. طراحی عضلانی در نمای جانبی به همراه رینگ‌های آلومینیومی 20 اینچی منظره زیبایی را شکل داده است.

در نمای عقب نیز باله یکپارچه با درب صندوق، چراغ‌های اصلی توسعه یافته و همچنین خروجی‌های اگزوز کرومی مجموعه بی نقصی را به نمایش گذاشته اند.

در فضای داخل کابین، چرم قرمز کد Sevilla Red در هماهنگی با رنگ خودرو، بیشتر قسمت‌ها را پوشانده که بافت نرم و بسیار باکیفیتی دارد. جزئیات کرومی در کنسول جلو و میانی و همچنین قسمت داخلی درب‌ها مکملی بر فرمول لوکس جنسیس است. نمایشگر ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی در عرض توسعه یافته و بخش بالایی کنسول جلو عمود شده است.

در رابطه با پیشرانه هنوز مشخص نیست که آیا جنسیس برنامه ویژه‌ای را در نظر دارد تا اسب بخار بیشتری را وارد کار کند؟

اگر پاسخ منفی باشد؛ آنگاه باید به تپنده 3.5 لیتری 6 سیلندر توربودوقلو اشاره کنیم که 375 اسب بخار خروجی و 530 نیوتن متر گشتاور دارد. نشان 4WD نیز روی بدنه خودرو مشاهده می‌شود که به مفهوم انتقال قدرت به چهارچرخ است. تصاویر منتشره از این خودرو فعلا محدود هستند:
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان