پنج نشانه در ماهی که نباید خورده شود

ک محصول تازه بوی گل و لای یا فلس ماهی می‌دهد و محصول مانده بوی شدید خاصی از آن ساطع می‌شود. کاربر پورتال هشدار داد که چنین محصولی حتی با تخفیف بسیار زیاد ارزش خرید ندارد.

کارشناسان از 5 نشانه در ماهی‌ها که درصورت وجود بهتر است مورد مصرف قرار نگیرند، گفتند.  کاربر پرتال چینی Sohu پنج نشلنه ماهی را نام برد که در صورت وجود نباید خورد.

این نویسنده خاطرنشان کرد که ماهی حاوی بسیاری از مواد مفید برای بدن است. با این حال در هنگام ذخیره سازی به سرعت خراب می‌شود، طعم و مزه را از دست می‌دهد و خواص مضر پیدا می‌کند.

علاوه بر این بسیاری از فروشندگان، همانطور که در این نشریه ذکر شده است، در حال تلاش برای فروش ماهی‌های خراب شده هستند. بنابراین، او پنج نشانه را نام برد که در صورت مشاهده آن‌ها بهتر است آن ماهی را نخرید.

ابتدا توجه به چشم ماهی توصیه می‌شود. اگر آن‌ها دیگر درخشش ندارند و کدر به نظر می‌رسند، این بدان معنی است که محصول مدت هاست روی پیشخوان بوده است. به گفته نویسنده، خوردن چنین ماهی‌هایی می‌تواند برای سلامتی مضر باشد.

همچنین اشاره شده است که هنگام خرید، باید با انگشت بر روی آن فشار داد. اگر ماهی الاستیک است، این نشان دهنده طراوت نسبی محصول است و در غیر این صورت، بهتر است از آن خودداری کنید.

همچنین می‌توانید طراوت و شادابی یک ماهی را از طریق رنگ آبشش درک کنید. آبشش قرمز تیره و غیر براق از یک محصول مانده صحبت می‌کنند، اما نویسنده توصیه می‌کند ماهی‌هایی با آبشش‌های براق قرمز روشن را می‌توان خریداری کرد و خورد.

افزون بر این به خریداران سفارش می‌شود که به یکپارچگی دم توجه کنند. نبود این بخش یا نارسایی آن شاید نشان دهنده ماهی بیمار باشد که در صورت خوردن می‌تواند به بدن آسیب برساند.

همچنین نویسنده یادآور شد که یک محصول تازه بوی گل و لای یا فلس ماهی می‌دهد و محصول مانده بوی شدید خاصی از آن ساطع می‌شود. کاربر پورتال هشدار داد که چنین محصولی حتی با تخفیف بسیار زیاد ارزش خرید ندارد.
 
منبع: اسپوتنیک
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان