تازه های پیلینگ برای جوانسازی

پیلینگ کربن نوعی روش درمانی لیزری است که کاملاً بدون درد بوده، تقریباً بلافاصله اثر می‌کند. این روش درمانی به‌ویژه برای افرادی که پوست چرب دارند و یا از جوش سر سیاه، منافذ باز پوست، آکنه و کدورت پوست شاکی هستند

تازه های پیلینگ  برای جوانسازی

د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کتر محمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌علی نیلفروش زاد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه -  متخصص پوست، مو و زیبایی

 

تحریریه زندگی آنلاین : پیلینگ کربن نوعی روش درمانی لیزری است که کاملاً بدون درد بوده، تقریباً بلافاصله اثر می‌کند. این روش درمانی به‌ویژه برای افرادی که پوست چرب دارند و یا از جوش سر سیاه، منافذ باز پوست، آکنه و کدورت پوست شاکی هستند، مفید واقع می‌شود. همچنین این نوع پیلینگ روشی مناسب برای لایه‌برداری و شاداب کردن پوست است. بلافاصله بعد از پیلینگ کربن پوست شاداب شده و صاف‌تر و سفت‌تر و تمیزتر از قبل دیده می‌شود.برای پیلینگ کربن لایه‌ای از کربن (زغال) مایع (کربن طبی یا کربن فعال) بر روی پوست مالیده می‌شود. این لایه کربنی به عمق منافذ پوست نفوذ می‌کند. نور لیزر بشدت جذب ذرات کربن می‌شود. لیزر از دو راه به بهبود پوست کمک می‌کند اول با هدف قرار دادن ملانین سلول‌ها که مسئول رنگدانه پوست است به شفاف شدن پوست کمک می‌کند و دوم با گرم کردن عمقی پوست در ناحیه درم به کلاژن سازی پوست کمک می‌کند. از آنجایی که درمان سطحی است جلسات متعدد برای رسیدن به هدف مناسب لازم است.

 بیشتربخوانید:

تزریق ژل لب چقدر ماندگاری دارد؟

پیلینگ کربن دارای فایده‌های زیر است:

پاکسازی

کربن می‌تواند چربی و مواد زائد عمق منافذ پوست را جذب کند. با عبور دادن لیزر از روی منطقه کربنی شده، ذرات کربن هدف لیزر قرار می‌گیرند و نابود می‌شوند و هر چیزی که جذب کربن شده باشد، از بین می‌رود.

لایه‌برداری

 با هدف قرار گرفتن ذرات کربن توسط لیزر، سلول‌های مرده پوست و جوش‌های سر سیاه هم از سطح پوست برداشته می‌شوند و لایه‌برداری صورت می‌گیرد. نتیجه این است پوست شما شفاف‌تر و صاف‌تر می‌شود و منافذ پوست بسته می‌شوند.

بیشتربخوانید:

آیا لیزر در جوانسازی پوست موثر است؟

 

جوانسازی

در پیلینگ کربن لایه‌های عمقی پوست هم هدف قرار می‌گیرد و بدین ترتیب کلاژن سازی فعال می‌شود. در نتیجه به دنبال پیلیک کربن پوست شما سفت‌تر شده، چین‌ها و چروک‌های ریز آن کم می‌شوند.

بهبود آکنه

 گرمایی که توسط پیلینگ کربن ایجاد می‌شود دو فایده دیگر هم دارد: اول این‌که باکتری‌های پوستی عامل ایجاد آکنه را از بین می‌برند و در کنترل بهتر آکنه مؤثر است، دوم این با کوچک شدن غدد سباسه، تولید چربی پوست را کاهش می‌دهند. درمان می‌تواند در تمام قسمت‌های بدن از جمله قفسه سینه و پشت هم انجام شود.پیلینگ کربن روشی عالی برای آکنه، منافذ باز پوست، تغییرات رنگدانه ای، غیر یکنواخت بودن رنگ پوست و چین‌وچروک‌های ظریف است. پیلینگ کربن به‌ویژه روشی فوری در بهبود ظاهر پوست محسوب می‌شود. در هالیوود از پیلینگ کربن درست قبل از رفتن روی رد کارپت (فرش قرمز) استفاده می‌شود. به همین دلیل پیلینگ کربن را پیلینگ هالیوودی هم می‌نامند.

بیشتربخوانید:

میکرودرم و کاربرد آن در جوانسازی پوست

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان